اخبار تکنولوژی Archives مجله خبری گوشی شاپ | funmobile

می‌توان گفت که در حال حاضر این مجله خبری موبایل فان‌‌های عالی نمایشگرهای E-ink را نمی‌توان در صفحات نمایش OLED پیدا کرد. همچنین باید خاطرنشان کنیم که تغییر تکنولوژی ۷ نانومتر به ۵ نانومتری تنها دو سال طول کشید. در این دو سال ، نیروی انسانی ، منابع مادی و مالی زیادی برای پیشرفت این فناوری به طور فزاینده‌ای سرمایه گذاری شد.

فروش آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس ناامید کننده بوده و خریداران ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری برای مدل پرو پرداخت کنند تا از مزایای مخابراتی آشکار آن بهره‌مند شوند. بعید است افزایش این شکاف امکاناتی به افزایش فروش آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس کمکی کند. طبق اطلاعات رسمی سامسونگ، انرژی مورد نیاز گلکسی اس ۲۳ استاندارد را باتری لیتوم-یونی با ظرفیت اسمی ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت تأمین می‌کند؛ درحالی که مدل پلاس در بطن خود باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی را حمل می‌کند.

انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی Galaxy A53 5G (بروزرسانی: انتشار در ایران)

این موضوع ممکن است موجب ایجاد تاخیر طولانی مدت در عرضه عمومی این فناوری شود. علاوه بر این، اگرچه ایده پیاده سازی این فناوری در گوشی‌های همراه بسیار جذاب به نظر می‌رسد اما ممکن است این کار به چند دهه زمان برای تحقیق و توسعه نیاز داشته باشد. ما حدس می زنیم این ویژگی مفیدترین ویژگی در میان ۸ نوآوری برتر فناوری هوشمند در سال ۲۰۲۰ باشد.

  • از شرکت هایی اعلام کرده اند به این فناوری مجهز خواهند شد می توان به سامسونگ، سونی، وان پلاس و هواوی اشاره کرد.
  • سامسونگ نسخه‌ی جدید Camera Assistant را با اضافه‌ کردن ویژگی‌هایی مثل تنظیم کیفیت تصویر، سرعت شاتر و موارد دیگر برای برخی گوشی‌های گلکسی منتشر …
  • نمایشگرهای OLED برای کاربردهایی نظیر تماشای ویدیوها و یا اجرای بازی‌ها بسیار مناسب و ایده‌آل هستند اما برای کاربرانی که به خواندن کتاب یا متون مختلف توسط گوشی‌های هوشمند خود عادت دارند بهترین انتخاب نیستند.
  • این روزها سیستم‌های نورپردازی تمام رنگ و LED در رده کاملی از محصولات الکترونیکی از صفحات کلید گرفته تا کارت‌های گرافیک و لپ‌تاپ ها دیده می‌شوند.
  • امروزه تعداد گوشي‌هايي که از تراشه NFC استفاده مي‌کنند و اين سامانه را پشتيباني مي‌کنند روز به روز در حال افزايش است.
از دیگر کاربردهای تکنولوژی NFC موبایل می‌شه به انتقال لحظه‌ای پول به افراد در کشورهای توسعه‌یافته و مدرن اشاره کرد. اطلاعات آنی اطلاعات تبلیغاتی و اعلان‌ها، کارت‌های پرداخت هوشمند NFC، ارائه بلیط، کنترل دسترسی افراد به بخش‌های مختلف، سابقه درمانی بیماران در سیستم سلامت و درمان از کاربردهای مهم این فناوری نوین هستن. در این کاربرد، گوشی‌های مجهز به NFC رو در صورت نصب اپلیکیشن‌های مربوطه می‌شه مقابل دستگاه POS قرار داد و مبلغ خرید رو پرداخت کرد. برای مثال، یکی از مهمترین کاربردهای NFC در دنیای امروزی استفاده از موبایل مجهز به NFC به‌عنوان نوعی بلیط برای سیستم حمل‌ونقل عمومیه. در این صورت دیگه نیازی به استفاده از کارت‌های اعتباری نیست و تنها کافیه گوشی هوشمند خودتون رو برابر دستگاه NFC خوان قرار بدین. یک موضوع مهم دیگه درباره نحوه کارکرد فناوری NFC اینه که وسایل دارای این تکنولوژی در سه حالت کلی با هم ارتباط برقرار می‌کنن.

۷ ترفند و نکته در گوشی‌های سامسونگ گلکسی که باید بدانید

این نمایشگرهای بسط پذیر، علاوه بر اینکه می‌توانند برای بزرگ یا کوچک شدن گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرند، قادر هستند ابعاد جدیدی از قابلیت‌ها را در حالت گیمینگ یا تماشای ویدیو به این دستگاه‌ها اضافه کنند. به عنوان مثال تصور کنید قابلیتی به گوشی‌های هوشمند اضافه شود که آن‌ها بتوانند در هنگام بروز یک اتفاق خاص نظیر برخورد گلوله در بازی‌های سبک شوتر یا صحنه‌های هیجان انگیز فیلم‌های اکشن، ابعاد نمایشگر را تغییر دهند. به این ترتیب تجربه گیمینگ و تماشای ویدیو بر روی این دستگاه‌ها، بسیار واقعی‌تر و لذت بخش‌تر از قبل خواهد بود.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری