ترفندهای گوشی سونی Xperia X تعمیرات گوشی سونی نمایندگی رسمی سونی | funmobile

شما با خالی کردن کش دانلود منیجر ، میتونین مشکل رو تا حد زیادی برطرف کنین. آیکون سه نقطه بخش بالایی صفحه رو بزنین و گزینه Show system apps رو انتخاب کنین. بعدش به ترتیب گزینه های Clear Cache و Clear Data رو انتخاب و گوشی رو ریستارت کنین. اینطوری مشکل دانلود نکردن گوشی سونی برطرف میشه و میتونین فایل یا فایل های مورد نظرتون رو به راحتی دانلود کنین. آپدیت گوشی سونی به برطرف شدن بسیاری از باگ ها و ایرادات نرم افزاری این دستگاه کمک می کند.

گوشی موبایل سونی Xperia XZ3 دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت

در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با چند مورد از ترفندهای مجله خبری موبایل فان سونی Xperia X آشنا کنیم تا کاربری بهتری با این دستگاه داشته باشید. کارشناسان فعال در زمینه تعمیرات موبایل بر این باورند که آگاهی از این قابلیت ها و استفاده از آنها به شما کمک می کند که از نهایت توان موبایل خود استفاده نمایید؛ ما را همراهی کنید. سونی یکی از برندهای با سابقه در زمینه ساخت و عرضه گوشی‌های هوشمند است. به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم به برجسته‌ترین ویژگی این برترین گوشی Sony جهان که در لیست بهترین گوشی های سونی 2021 قرار دارد اشاره کنیم، نمایشگر 4K این گوشی است.

سونی اکسپریا 1 ااا – 5 جی – 256 گیگابایت – دو سیم کارت

فضای ذخیره‌سازی در این گوشی نیز ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده تا کاربران حرفه‌ای نگرانی چندانی بابت ذخیره فایل‌های خود نداشته باشند. اکسپریا پرو از IP68 استفاده می‌کند که آن را در برابر گرد و خاک و آب مقاوم می‌کند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. گوشی سونی Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین دو طرف این تلفن همراه با شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است.

  • بعد از طریق سه نقطه بالای صفحه، Show system apps رو انتخاب و Download Manager رو باز کنین.
  • در اکسپریا ایکس سونی مجموعه‌ ای استاندارد از اپلیکیشن‌ها وجود دارد که به آن گفته می شود و شما می ‌توانید با انتخاب اپلیکیشن مورد نظر خود و نگه داشتن آیکون آن، آن را به هر قسمتی از صفحه اصلی حرکت دهید.
  • سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است.
  • اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص سونی هستید که می‌خواهید بهترین گوشی سونی 2021 اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای تهیه کنید، از این گوشی غافل نشوید.

با این حال ، باید شارژر و حتی کابل USB را خودتان به صورت جداگانه تهیه کنید ، زیرا سونی تمام پلاستیک ‌ها را از جعبه بسیار جمع و جور گوشی حذف کرده است. نکته مثبت این است که Xperia 5 IV برای اولین بار در کل سری 5 دارای پشیبانی از حالت شارژ بی سیم است. گوشی سونی Xperia 1 II نشان دهنده این است که کمپانی سونی به تمام بازخوردهای خود توجه می‌کند و سعی در رفع اشکالات موجود در نسل‌های قبل‌تر این گوشی‌ها دارد.

گوشی موبایل سونی اکسپریا Sony Xperia 8

یکی از جالب ترین ترفندهای گوشی سونی Xperia X به شما امکان جلوگیری از این اتفاق را می دهد. وقتی که به بخش Display در تنظیمات گوشی مراجعه می ‌کنید، گزینه ‌‌ای تحت عنوان Sleep را می بینید که فعال بودن آن، موجب خاموش شدن نمایشگر می شود. یکی از مشکلاتی که کاربران همواره با گوشی های خود دارند، مدیریت حافظه است. قابلیتی به نام Smart cleaner در اکسپریا ایکس سونی وجود دارد که برنامه های کم استفاده و فایل های غیر ضروری را حذف می کند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری