بهترین گوشی های سونی اکسپریا؛ معرفی برترین گوشی سونی در سال ۲۰۲۲ پلازا | funmobile

از طرفی، تمامی مراحل بررسی، عیب یابی و ترمیم گوشی سونی، تحت نظارت افرادی انجام میشه که دوره های فوق تخصصی رو در این زمینه گذروندن. کارشناسای مجرب IT نمایندگی تعمیرات موبایل سونی، توانایی اینو دارن که ضمن بررسی دقیق قطعات و بخش های مختلف گوشی، اونا رو به بهترین شکل برطرف کنن. نمایندگی تعمیر موبایل سونی ، یکی از معتبرترین مراکزیه که برای رفع مشکلات گوشی هوشمندتون میتونین بهش مراجعه کنین.

لیست قیمت گوشی پوکو امروز 24 بهمن 1401 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

زوم اپتیکال واقعی اخیرا به آن اضافه شده است، مانند لنزهای زوم ساخته شده برای دوربین‌های DSLR و بدون آینه، این لنز تله فوتو به صورت مکانیکی بین زوم ۳٫۵x تا ۵٫۲x حرکت می‌کند. شما با داشتن این گوشی به دانش عکاسی بیشتری نسبت به دیگر گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیاز دارید. سونی انتظار دارد که به جای فشار دادن دکمه شاتر، تنظیمات دوربین را تغییر دهید. مدلی که در ایالات متحده عرضه می‌شود ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد در حالی که مدل بریتانیا/اروپا با ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود، اما هر دو دارای اسلات کارت هستند تا امکان افزایش فضا وجود داشته باشد. سونی در گوشی اکسپریا ۱ IV نیز به همان طراحی چند گوشی قبل خود پایبند بوده است.

مثلا ممکنه مجله خبری موبایل فان کش گوشی پر شده باشه یا حافظه دستگاه توانایی ساپورت کردن اطلاعات جدید رو نداشته باشه. در هر صورت، وقتی علت دانلود نکردن موبایل سونی رو شناسایی کنین، خیلی راحت تر میتونین مشکل رو برطرف کنین. همراهمون باشین تا ببینیم چرا گوشی sony و سایر گوشی های اندرویدی، علی رغم وصل بودن اینترنت، چیزی دانلود نمیکنن. قبل از این که مراحل بروز رسانی موبایل sony را شروع کنید، باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. مطمئن شوید که فضای خالی کافی در گوشی وجود دارد؛ فایل آپدیت معمولا پرحجم است و باید حداقل یک گیگابایت فضای حافظه را به آن اختصاص دهید. نکته بعدی که باید پیش از آپدیت گوشی سونی چک کرده و از آن مطمئن شوید، شارژ باتری است.

فروشگاه اینترنتی آداک 24 ؛ تضمین بهترین قیمت و خدمات

مدل IV حتی 1 میلی متر کوتاه تر و باریک تر بوده ، اما مدل جدید اکنون 4 گرم سنگین تر شده است. نمایشگر اولد 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل با نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز و 50 درصد روشن تر از قبل خواهد بود. همچنین این گوشی دارای دوربین سه لنزی فوق العاده‌ای است که شامل لنز اصلی، اولترا واید و تله فوتو 12مگاپیکسلی است. همچنین دارای چیپست اسنپدراگون 865 و ساختاری مناسب است و با توجه به سایز کوچکتر آن،‌ نگه داری آن در دست راحت‌تر بوده و خوش دست تر است.

  • هستید ولی نیازی به استفاده حرفه‌ای از گوشی ندارید، بهتر است بیخیال این گوشی گران قیمت شوید.
  • از دیگر بهترین گوشی های سونی 2021 ، می‌توان به سونی اکسپریا وان مارک 2 اشاره کرد که جزو جدیدترین گوشی های سونی نیز محسوب می‌شود و از اندروید 10 بهره می‌برد.
  • تعداد زیادی از کاربران، یکی از چندین مدل این گوشی را خریداری کرده و از آن استفاده می کنند.
  • همچنین دو طرف این تلفن همراه با شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است.
  • این کمپانی با این گوشی قصد دارد نظر عکاسان حرفه‌ای را به خود جلب کند.

این گوشی دارای قدرتمندترین چیپست‌ موجود در بازار است که به کمک رم 12 گیگابایتی آن، می‌تواند بسیار پرسرعت باشد. این گوشی که از جدیدترین گوشی های سونی موجود در بازار است، باتری 4000 میلی آمپر ساعت دارد و وزن 225 گرمی آن ممکن است برای افراد کمی سنگین باشد. یه راه حل بسیار ساده برای رفع مشکل دانلود نکردن گوشی سونی ، ریست کردن اونه.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری