بایگانی‌های اخبار تکنولوژی موبایل موبایل اسلامی | funmobile

بااین‌حال گلکسی اس ۲۳ اولترا توانسته است آیفون ۱۴ پرو مکس با چیپ A۱۶ Bionic را شکست دهد. برقراری ارتباط در طول تاریخ حیات انسان اشکال گوناگونی به خودش گرفته و همیشه در حال پیشرفت بوده. در قرن قبل انواع سیم‌ها نقش بسیار مهمی در ارتباط بین انسان‌ها با همدیگه و تعامل انسان با ماشین‌ها ایفا کردن اما الان دیگه کم‌کم سیم هم جای خودش رو به انواع فناوری‌های جدید داده و تکنولوژی بی‌سیم در تمام محصولات ارتباطی دیده می‌شن. فناوری NFC گوشی یکی از همین موارده که امروزه در گوشی‌های هوشمند نقش مهمی رو ایفا می‌کنه.

گلکسی S23 اولترا سامسونگ، دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس را شکست داد + ویدیو

بخش مقالات تعمیرگاه اچ تی سی با ارائه مقالات به روز به شما عزیزان این امکان را فراهم می کند تا به روزترین اطلاعات را در اختیار داشته باشید. این تراشه‌ها همچنین در قابلیتی جالب‌تر می‌توانند برای ثبت تصاویر و ویدیوها، تماشای فیلم، اجرای بازی‌ها و مشاهده هولوگرام سه بعدی از اشیا مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. با این تفاوت که به جای نمایش تصاویر توسط نمایشگر موجود در گوشی‌های هوشمند امروزی یا آنچه در بالا در مورد عینک‌ها بیان شد، این تراشه‌ها می‌توانند تصاویر را بدون نیاز به ابزار خاصی بر روی چشم انسان به نمایش درآورند. به عبارتی دیگر این تراشه‌ها تمامی قابلیت‌های گوشی‌های امروزی و عینک‌های هوشمند آینده را دارند اما در قیاس با آ‌ن‌ها دسترسی راحت‌تری دارند.

http://businesset.ir

در حال حاضر تقریبا تمام کشورهای توسعه‌یافته جهان از فناوری NFC و انواع کاربردهای اون پشتیبانی می‌کنن. در میان این کشورها، فرانسه، آلمان، هند، کره جنوبی، سریلانکا، ژاپن، استرالیا، آمریکا و کانادا گسترده‌ترین پشتیبانی از این فناوری رو ارائه می‌دن. در قاره آفریقا هم کشورهای کنیا، آفریقای جنوبی و لیبی هم در بخش‌های مختلف از NFC استفاده می‌کنن. از میدان‌های الکترومغناطیسی می‌شه برای انتقال داده یا القای جریان الکتریکی در یک دستگاه دریافت‌کننده استفاده کرد.

ویتنام یا هند؛ گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور بهتر است

مجله خبری موبایل فان های موبایل در سال 2019 گوشی های با صفحه نمایشی تغییر پذیر است. در حالی که شرکت هواوی اعلام کرده است این نوع موبایل را تا سال آینده روانه بازار خواهد کرد، شرکت سامسونگ توانسته است نمونه اولیه این گوشی را تولید کنند. فناوری دوربین های چندگانه چندی است در گوشی های هوشمند طرفداران زیادی پیدا کرده است. بعد از افزایش تعداد لنز دوربین گوشی در مدل های مختلف شرکت نوکیا خبر از انتشار گوشی هوشمند با 5 لنز را می دهد. اخیرا خبری در مورد شرکت ال جی نیز مبنی بر انتشار گوشی با دوربین 16 گانه نیز منتشر شده است. اما طبق اخبار رسمی شرکت ال جی، گوشی پرچمدار آن با دوربین 8 گانه عرضه خواهد شد.

بهترین گوشی‌ تا 2 میلیون تومان در بازار موبایل ایران (بروزرسانی بهمن

هر دو گزارش حاکی از این بودند که این تغییر، در زودترین زمان ممکن، تا سال ۲۰۲۳ رخ نخواهد داد– اما ممکن است پس از آن رخ دهد. با این حال، در سال‌های اخیر، استفاده از «یواس‌بی-سی» (USB-C) بیشتر به یک روال استاندارد و معمول در ابزارهای اپل تبدیل شده است. این نکته «آی‌پد»های اپل نیز شامل می‌شود که قادرند از انتقال سریع‌تر داده‌ها و قابلیت‌های شارژ شدن با رابط‌های جدیدتر، استفاده کنند.

  • همچنین به سری iPhone۱۲ اجازه می دهد تمرکز بیشتری کند و این باعث می شود دقت فوکوس گوشی های اپل بهبود یابد.
  • برای درک بهتر می‌شه گفت مثال دستگاه پسیو در دنیای واقعی تابلوی اعلانات روی دیوار یا تبلیغات مختلف کاغذی هستن.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • ساده‌ترین راه چک کردن اطلاعات سخت افزاری گوشی در سایت‌هاست، اما راه‌ دیگه‌ای هم وجود داره مثل سرچ کردن nfcدر قسمت تنظیمات یا هک شدن عبارت Near Field Communication که نشون دهنده پشتیبانی از nfc هستش.
  • این نمایشگر می‌توانست پس از این گستردگی به حالت اولیه و معمولی خود بازگردد و همچنان تصاویر را با وضوح مناسبی به نمایش در آورد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری