اجرای تمامی فرمتهای صوتی و تصویری

بطور کلی این فن آوری از تیکه تیکه هایی پازل مانند به اسم ماژول تشکیل میشوند که از آنها در پیکره نمایشگر استفاده میشود. این ساختار ها از کنار هم قرار گرفتن صفحات متعدد نمایشگر برای تشکیل یک تصویر بهره می برند. شرطش این است که از جای فروشنده بازدید شود و حتماً از رزومه و مشتریان قبلی استعلام گرفته شود… جای تعجب ندارد که این کاربرد به عنوان مهمترین و قابل توجه ترین نقش ویدئو وال ها تلقی می شود. با تکیه کردن روی این رویکرد، میتوان تاثیر بصری تاسیسات نصب شده را چند برابر کرده و همزمان تعداد نمایشگرها را کاهش داد. در اینجا حتی می توان محتوا را با استفاده از گوشی همراه نیز تغییر داد. با استفاده از مواد با کیفیت در طراحی این تابلو ها ، می توان شاهد مقاومت بالای این تابلو ها در مقابل ضربه ، آب و گرد و غبار بود.

به همین دلیل میتوان با کمک آنها تبلیغات بسیار اثربخشی را در محیطهای نمایشگاهی یا فروشگاهی ایجاد نمود. تابلوهای روان در تنوع دارای نوع دیگری بنام تابلوی فول کالر هستند که همزمان سه رنگ اصلی را دارا میباشند و در شدت نور هم به مراتب ازتابلوهای تک رنگ قویتر و بهتر هستند و با قابلیت نشان دادن متنها و افکتها بصورت رنگی جذابیتی بسیار زیاد و ویژه را برای مخاطبین خود ایجاد میکنند… تمام موفقیتهای بزرگ و همه ثروتهای بزرگ از خدمت به مردم با آنچه میخواهند و مایلند برای بهتر از دیگران هزینه کنند، به دست میآیند. در تمام این موارد، فقط به یک عامل کنترل کننده نیاز است. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی تمام سوالات و نیازهای شما هستند.

ویدئو وال ها با تصاویر گرافیکی بسیار بزرگ و ویدئو هایی که در نمایشگرهای متعدد، نمایش میدهند، تصویری دیجیتال را ایجاد می کنند که بسیار بزرگتر از تصویری است که در یک نمایشگر تکی نشان داده می شود. باید بپذیریم که تابلوهای ثابت مانند کامپوزیت و حروف و یا فلکسی کنشی در ذهن مشتریان ایجاد نمیکنند که مشتریان نسبت به آنها واکنشی نشان دهد… تلویزیون شهری به لحاظ کیفیت و قیمت بالا جزو تابلوهای تبلیغاتی لوکس به شمار میرود. مسئله اینجا است چرا با وجود این که روشهای تبلیغاتی دیگری مانند بنر، تابلوهای مغازه و ابزارهای دیگری که در سطح شهر دیده میشوند، تلویزیونهای شهری قدرت بیشتری در تبلیغات دارند. در این ویدئو سعی کردیم شما را به زبانی ساده با مزایای ویدئو وال آشنا کنیم. در این مقاله سعی کردیم نقش بسیار مهم تلویزیونهای شهری در تبلیغات شهری و ویژگیهای غیر قابل مقایسه این محصول قدرتمند را بررسی کنیم. اگر این دستگاه در فاصله ی کمتر و پایین تری قرار بگیرد، تعداد پیکسل ها باید بیشتر باشد. اگر قصد خرید یک ویدئو وال مقرون به صرفه هستید با ما تا انتها متن همراه باشید. حتی این دیوارهای تصویری در سطح شهر، مراکز خرید و فروشگاهها بهعنوان جایگزینی برای پوسترهای تبلیغاتی قدیمی استفاده میشوند.

بنابراین تصاویر و فیلم ها به صورت فول کالر ( تمام رنگ) پخش می شود که بیشتر در تلویزون های شهری کاربرد دارد. 3. 33%از عابرین از مقابل نمایشگره ای بزرگ تلویزیون شهری برای مشاهده پیامهای د ر حال پخش توقف کرده یا مکث میکنند . در تابلوهای سه رنگ، هفت رنگ و یا Full Color از کنار هم قرار گرفتن چند LED، رنگ مورد نظر تشکیل می شود که مجموع این LEDها یک پیکسل را به وجود می آورند در این حالت بازهم فاصله بین پیکسل ها دارای اهمیت می باشد و نه فاصله بین LEDها که متاسفانه برخی از همکاران به اشتباه و یا از روی عمد فاصله بین LEDها را بیان میکنند. البته این که به چه امکاناتی دسترسی خواهید داشت به انواع کنترلر ویدئو وال بر میگردد که هر برند فناوری های خود را بر روی آن پیاده می کند.

بنابراین این مجموعه با صداقت، اقدام به ارائه مشاوره های لازم به مشتریان خود کرده است. شرکت ایده برتر پارسیان با تکیه بر تجارب خود، به خوبی می داند که همه مشتریان دانش فنی لازم برای خرید دستگاه را نداشته و نیاز به مشاوره قبل از خرید دارند. یک مدل از این نوع تبلیغات تابلو های روان هستند که این تابلو ها بریخ قابلیت پخش متن ها و برخی قابلیت نمایش فیلم را دارند. با استفاده از این تمهیدات و ویژگی های سامسونگ، شاهد تصاویری با کیفیت، منسجم و با رنگی فوق العاده خواهیم بود. ویدئو والهای ماژول LED این امکان را برای شما فراهم میکنند تا نمایشگرهای بزرگ را بصورت یکپارچه، برخلاف ویدئو وال های منتاژ شده با LCD یا پنلهای پلاسما، بدون ایجاد هیچ گونه حاشیه و به صورت یکپارچه نصب کنید.

استفاده از ویدئووال مزایای بسیاری دارد که می تواند تحول عظیمی در کسب و کار شما ایجاد کند؛ البته زمانی که بدانید تکنولوژی ویدئو وال چیست و چگونه می توان از آن بهره برد. هدف سازندگان و طراحان این محصول ایجاد یک تصویر در ابعاد بزرگ، برای نمایش در مراکز و سالنهای وسیع است. این مرحله باید نیازسنجی برای کارفرما انجام شود. فرایند چند مرحله ای تنظیمات کارخانه ای سامسونگ، صفحه نمایش ویدئو وال UD46E-C را با بالاترین سطح کیفیت روشنایی و رنگ ارائه می دهد. معمولا شرکت های سازنده به گونه ای برنامه ریزی می کنند تا هنگام خرید دستگاه، خرید کنترلر ویدئو وال نیز امکان پذیر باشد. پس اگر تمایل دارید در باره ویدئو وال یا تلویزیون های شهری بیشتر بدانید تماشای ویدئو را از دست ندهید. اگر قصد استفاده از این ویدئو وال 55 اینچی را دارید باید بدانید که شرایط آب و هوایی مناسب برای این دستگاه دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 10 تا 80 درصد می باشد. این ماژول قابلیت نمایش 256 سطح طیف نور توسط سیگنال OE که به چیپ های درایور اعمال می شود را دارد. چه در فرودگاه های شلوغ و چه در گالری های هنری، ویدئو وال UD46C-B سامسونگ می تواند تصاویر روشن و خیره کننده را در اندازه و اشکال مختلف ایجاد کند.

در صورتیکه در نصب و راه اندازی آن مشکلی برخوردید کارشناسان نمارنتر می توانند عملیات نصب و باز بست پروژه رو انجام دهند. از دیر باز تا به اکنون راه های تبلیغاتی گوناگونی برای تبلیغ و معرفی حرفه یا محصول افراد به مشتری و مردم طراحی و اجرا شده اند. بنابرین باوجود اینکه خرید و راه اندازی video wall در ابتدای کار هزینه بیشتری برای مصرف کنندگان دارند. برای ایجاد پیکسل مجازی لازم است که دو LED قرمز در هر پیکسل به صورت جداگانه فرمان بگیرند اما اغلب ماژول هایی که دو LED قرمز در هر پیکسل خود دارند با یک سیگنال به دو LED قرمز فرمان می دهند لذا توانایی ایجاد پیکسل مجازی را ندارند . در برخی از تابلوهای تبلیغاتی پس از نصب و روشن کردن تابلو گرمای آزار دهنده ای در اطراف تابلو ایجاد می شود که در تابلوهای روان این ویژگی وجود نداشته و هیچ گونه گرمایی حتی در صورت روشن بودن 24 ساعته ویدئو وال وجود نخواهد داشت.

این دو مدل در دو سایز 55 و 49 اینچ موجود می باشند. بعنوان مثال از ماژول درجه دو استفاده میکند و یا در تابلوی روان که باید ده منبع تغذیه استفاده شود… در واقع می توان گفت که منبع تغذیه باعث رساندن برق به ماژول ها شده و در نهایت منجر به روشن شدن ال ای دی ها می گردد. در نهایت با بسته شدن ماژول ها بر روی قاب، کنترلر به ماژول ها متصل گردیده و برق مورد نیاز ماژول ها و کنترلر نیز از طریق پاورهایی که درون قاب تعبیه شده است تأمین می شود و تلویزیون شهری شما پس از اتصال به برق 220 ولت تک فاز (برق شهری) آماده به کار می باشد. ماژول هر ردیف به هاب هم شماره خود روی برد کنترل اتصال می یابد.

کدی که در پشت ماژول های تابلو روان و روی برد مدارچاپی آن نوشته شده است فقط و فقط به مدل طراحی برد مدارچاپی آن مربوط می شود . یعنی هر کسی حتی بدون اطلاعات کامپیوتری پایه می تواند به این تابلو ها برنامه بدهد و متن آن را تغییر دهد. ویدئو وال ها می توانند محتواهای مختلف رسانه های اجتماعی را به صورت همزمان نمایش دهند و این امکان را برای بیننده فراهم می کنند تا پست های مورد نظر خود را مشاهده کنند. همچنین اطلاع رسانی های جذاب و مورد توجه مخاطب نیز جز اهداف هر موسسه، فروشگاه و یا بنگاه می باشد. مسلما در هر کسب و کاری برای پیشبرد بهتر اهداف و رقابتی موفقتر با سایر رقبا باید هر روز به دنبال روشهای نوین بود. اگر شما هم به تازگی تصمیم به خرید یک مانیتور صنعتی گرفته اید، بهتر است این موارد را در نظر بگیرید. این نکته را در نظر داشته باشید که هر محصول و یا دستگاهی برای اینکه تولید شود و نیاز مردم و مصرف کننده را برآورده کند باید از قطعات و اجزای جداگانهای استفاده و در کنار یکدیگر قرار بگیرند. کنترلر ویدئو وال تجاری پنتوس برای مدیریت تصاویر و جابهجایی آنها در ویدئو وال، طراحی و تولید شده است.

سارا این را متوجه شده که ویدیو وال ها میتوانند به بخش های مختلفی تقسیم شوند. او میتواند به صورت پیش فرض بخش بندی ها و حتی محتویات مورد نیاز برای نمایش را آماده کند و بعد این بخش ها رو با محتویات مورد نظرش و با بهره گیری از موبایل و تبلت پر کند. لذا مشخص است کاربردی که برای video wall میتوان متصور بود به شدت فراتر از سایر ادوات پخش تصویر است. سیستم ویدئو وال یکی از قطعات کامپیوتر است که می تواند در کنار پخش تصاویر زنده، تصاویر ضبط شده مختلف را نیز پخش کند. ویدیو پروسسور LVP605S یکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست. Indoor Semioutdoor Outdoor جنس ماژول Outdoor بسیار عالی و باکیفیت است و کاملا ضد آب و قابل شستشو می باشد و امکان نفوذ آب به داخل آن غیرممکن است و معمولا ضد آب و ضد ضربه هستند برای همین قابل نصب در هر مکانی است همچنین این تابلوها در گرما و سرما به راحتی کار خود را انجام می دهند و هیچ اختلالی در آن ها ایجاد نمی شود ، نوردهی این نوع ماژول در روز و شب قابل تنظیم است و نور خوبی را در روز دارد ولی باید بدانید که قیمت این نوع ماژول از دیگر ماژول ها گران تر است.

در ادامه معرفی ویدئو وال هیوندای D55EFN باید گفت که فضای بین دو مانیتور ویدئو وال در ماتریس های این محصول برابر با 1.8 میلی متر می باشد. منظور ما از نمایشگر های متعدد، این است که خروجی های متعددی برای محتوا وجود دارد. یکی دیگر از معایب ویدیو والهای قدیمی استفاده از آن تنها بصورت تخت بود اما امروزه قابلیت استفاده در شکل های مختلف مانند منحنی وجود دارد. امروزه از تکنولوژی هایی مثل LCD و LED در نمایشگرهای ویدئو وال استفاده می شود. برای خرید ویدئو وال متناسب با نیاز کسب و کارتان باید به یکسری فاکتورها توجه کنید.فاکتورهایی مثل اندازه ی ویدئو وال، روشنایی ویدئو وال، بزل ویدئو وال و نوع کنترولر و تکنولوژی استفاده شده برای تقسیم تصاویر ویدئو وال اشاره کرد. توجه کنید که این نوع از تابلو ها به خاطر حضور لامپ هایی ال ای دی متفاوت با بقیه لامپ های ال ای دی دچار نور پردازی های خاص و جذاب می شوند ( لامپ های اس ام دی از نوع RGB ). توانایی این نوع خاص از لامپ ها برای ساطع نمودن سه رنگ سبز، قرمز و آبی باعث نهادن این نام بر ان ها می شود.

یک دلیل مهم دیگر این است که ویدئو وال به شما این قابلیت را می دهد که هر مانیتور را به طور مجزا کنترل کنید و تعداد زیادی ورودی را روی یک مانیتور نمایش دهید. فروشگاه پویا سیستم همواره پشتیبان محصولات ایرانی بوده است و در این راستا همه تلاش خود را برای جایگزینی محصولات ایرانی به جای محصولات چینی انجام داده و آمادگی خود را برای تامین قطعات مورد نیاز و فروش اعلام می دارد . اما در ویدئو وال باید از چند مانیتور در کنار هم استفاده کرد تا تصاویر به صورت یکپارچه و منظم نمایش داده شود. به هر حال مراکز تجاری و صنعتی با داشتن چنین دستگاه کاملی، نیاز خود را نسبت به داشتن یک مانیتور بی نقص رفع خواهند کرد. کنترلرهای ویدئووال پنتوس دارای پورتهای با کیفیت و تا 4K میباشند.طراحی ماژولار کنترلرهای تجاری پنتوس باعث انعطافپذیری بالا برای پیکربندیهای مختلف شده است. جزء مزایای این سری از کنترلرهای ویدئو وال محسوب میشوند. استفاده از این روش تبليغاتی به دلیل هزینه بالا برای همه کسبوکارها مقدور نیست و تنها شرکتها و سازمان خاصی قادر به انجام اینگونه تبلیغات میباشند. یک طراح مبتدی ممکن است به استفاده از روش دیگری برای پخش تصاویر بزرگتر یا پخش چند تصویر به صورت همزمان، علاقه داشته باشد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری