همه چیز در مورد پروموشن تبلیغات گوگل

گوگل همچنین نکات سودمند و تبلیغات نمونه را برای شروع اولیه نوشتن تبلیغ خودتان ارائه میدهد. یک ابزار تبلیغات آنلاین است که میتوانید با کمک آن مشتریان احتمالی خود را ترغیب به خرید کنید. با این نوع تبلیغات،کاربرانی که به دنبال تولیداتی همچون تولیدات شما هستند، شما را به راحتی پیدا میکنند. در این شرایط گوگل ادز با شناسایی کاربران مرتبط با کسب و کار و نوع اپلیکیشن شما، در نتیجهی سرچ آنها آپ شما را معرفی میکند. این نوع از تبلیغ در یوتیوب نمایش داده نمیشود. در این سرویس اگر کاربری وارد سایت شما شود توسط گوگل هدفگذاری میشود و تبلیغات بنری در سایتهای نمایشدهنده تبلیغات گوگل به او نمایش داده میشود. شما میتوانید با شرکت در این دوره آموزش کامل کار کردن با تبلیغات گوگل، ترفندهای گرفتن امتیاز بیشتر و کسب جایگاه اول با هزینه کمتر و… هرچقدر میزان CTR شما برای کلمه کلیدی که تبلیغ کرده اید بیشتر باشد، هزینه کمتری به گوگل پرداخت میکنید. شما با انتخاب یکی از آیتم های زیر متن تبلیغاتی یا کلمات کلیدی خود را برای درج آگهی در گوگل تایپ می نمایید در مرحله بعد مشخصات فردی و آدرس پست الکترونیک (ایمیل) خود را به همراه انتخاب یک رمز عبور ارسال می کنید.

برخی کارشناسان سئو، این مکانیزم را به نوعی رقیبی برای سئو میدانند و برخی دیگر بر این باور هستند که گوگل ادز مانع از آن میشود تا سایتهایی که همه اصول سئو را رعایت میکنند به صفحات اول برسند، زیرا شرکتهایی که از گوگل ادز استفاده میکنند همواره یک گام جلوتر از آنها هستند. البته امکانات ویژهای در تمامی سایتها برای کاربرانی که خواهان امکانات ویژه برای آگهیهای خود مانند لینک دهی به سایت اصلی و یا نمایش آگهی در صفحات اصلی و بالاتر همه و همه امکاناتی است که با پرداخت هزینهای بسیار کم امکان پذیر است. چقدر خوبه که الان تو اینترنت همه جیز رو میشه پیدا کرد. لازم به ذکر است این فرصت فراهم شده است که تبلیغات شما در اختیار مخاطبان جدیدی نیز قرار بگیرد که به هیچ عنوان از طریق محتوا به آنها دسترسی پیدا نخواهید کرد. حتما در عنوان متن خود و در محتوای متن خود از کلمه کلیدی اصلی خود استفاده کنید تا اینگونه متن شما با قوانین سئو نیز هماهنگ شده باشد. بنابراین کلمات کلیدی مهمترین نقش را در دیده شدن تبلیغات شما ایفا میکنند.

بسته به ماهیت کسب و کارتان، ممکن است بخواهید کل کشورها یا فقط شهرهای خاصی را هدف قرار دهید. این سایتهای تبلیغاتی علاوه بر کسب و کارهای فیزیکی به دیده شدن کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی نیز کمککننده میباشد و اگر بتوانید لینک سایت خود را در آنها قرار دهید خیلی بهتر خواهند بود. برای مثال، فرض کنید میخواهید در جزیره کیش هتلی را برای ماه آینده رزرو کنید و در اینترنت جستجو میکنید: “بهترینهتلها در جزیره کیش”. بودجه بندی، موضوع داغ و ترند در حوزه PPC برای سال آینده نخواهد بود، اما بدان معنی نیست که تأثیر عمده ای بر موفقیت شخص شما نخواهد داشت. حتما شما هم بارها و بارها متوجه این موضوع شده اید که بعضی از آگهی ها بیشتر از سایر آگهی ها نمایش داده می شوند. در صورتیکه کسب و کارتان به شکل فیزیکی باشد، سایتهای آگهی به دیده شدن آن کمک میکند و بهتر است در آگهی خود از کلماتی استفاده کنید که بیشتر سرچ بشود.

اما طبیعتا هر کاری راه و روش خودش را دارد. با وجود این اگر بخواهیم بهترین سایت آگهی رایگان یا بهترین سایت تبلیغات رایگان در اینترنت را انتخاب کنیم، باید گفت انتخاب یک سایت به عنوان بهترین سایت کار سختی است اما به طور کلی میتوان گفت هنگامی که عبارت درج آگهی رایگان در سایتهای معتبر را جستجو میکنید به سایتهایی که در صفحه اول و به خصوص در رتبه اول تا سوم گوگل بالا میآیند، دقت کنید. به طور کلی باید گفت درج آگهی رایگان در سایتهای معتبر یکی از روشهای موثر و البته نه چندان جدید در دنیای بازاریابی اینترنتی است. بدون شک تبلیغات اینترنتی و بازاریابی در دنیای رقابتی امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است. در حقیقت فیسبوک به شما اجازه میدهد بدون هدایت افراد به خارج آن، اطلاعات آنها را ذخیره بکنید. تبلیغ صفحه فیسبوک خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

سپس به معرفی لیستی از سایت های تبلیغاتی رایگان جدید می پردازیم. دسترسی وسیع و گسترده: برای دسترسی به تبلیغات این سایتها به راحتی میتوانید از هر جای ایران که باشید نام سایت مورد نظر را جستجو کرده و سپس نام شهر مورد نظر را وارد کنید تا در نهایت به تبلیغ مورد نظر خود برسید. بعد از طی کردن مراحل بالا فرم شما تکمیل شده و فاکتور قابل پرداخت را می توانید مشاهده و سپس پرداخت نمایید. این کار به راحتی در این سایتها قابل انجام است. بدین منظور باید بدانیم اساس ثبت اگهی رایگان در این گونه سایتها چیست؟ اما در مورد درج لینک در این سایت ها در ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. پس از آن با انتخاب گزینه ثبت آگهی رایگان میتوانید به درج آگهی رایگان در سایتهای معتبر مشغول شوید.

این عدد کمی کمتر از نیمی از کاربران فعال فیسبوک است. اکثر کاربران اینستاگرام بین 18 تا 34 سن دارند. بسیاری از این سایتهای معتبر برای تبلیغات شما تاریخ انقضایی تعریف میکنند برای مثال در سایت دیوار، آگهیهای رایگان شما یک ماه تاریخ انقضا دارند و پس از آن در سایت نمایش داده نخواهند شد. همچنین امکان انتخاب یک شهر خاص و مشاهده مشخصات آگهیهای همان شهر به راحتی وجود دارد. حتما نام شهر خود، نام کسب و کارتان و راههای دسترسی (مانند شماره تلفن و آدرس) را در آگهیهای خود قرار دهید. برای استفاده از بهترین سایت آگهی رایگان چه نکاتی را باید رعایت کنید؟ در این مقاله قصد صحبت درباره بهترین سایت آگهی رایگان داریم.

این شبکه گوگل شامل میلیونها وبسایت است که به صورت اصولی انتخاب شده و میتوانید تبلیغات خود را در آنها منتشر کنید. به این صورت که شماره موبایل خود را وارد کرده و کدی چند رقمی به خط شما ارسال خواهد شد، باید این کد را در سایت در قسمت مربوطه وارد کنید. در این قسمت به معرفی تعداد زیادی سایتهای تبلیغاتی رایگان و البته سایت های تبلیغاتی رایگان جدید اشاره کرده ایم. در این قسمت بسایت های تبلیغاتی رایگان نسبتا جدید را قرار داده ایم. در نتیجه تعداد افراد بیشتر آگهی تبلیغاتی شما را می بینند و سایت شما کلیک بیشتری هم دریافت می کند که این امر می تواند باعث فروش بیشتر و در نهایت سود بیشتر شما شود. به گفته کارشناسان، کسب و کارها میبایست بخش عمدهای از سود خود را به بازاریابی و تبلیغات اختصاص دهند تا بتوانند موفقیت بیشتری نسبت به سایر رقبا به دست آورند.

از ملاک های تعیین نمره کیفیت بالا می توان به استفاده از کلیدواژه ها در متن تبلیغ، سرعت بالا و ریسپانسو بودن سایت، استفاده از کلمه ی کلیدی در متا تگ ها و در نهایت نسبت کلیک به نمایش تبلیغ (CTR) اشاره کرد. به خاطر داشته باشید که ما فقط بر AdSense و بهینه سازی تبلیغات شما تمرکز خواهیم کرد و در مورد ساخت وب سایتی که ترافیک ایجاد می کند، بحث نمی کنیم. یعنی هیچ هزینه ای نمی پردازید. وسعت کار به قدری است که شما با استفاده از اینترنت میتوانید کسب و کار خود را به افرادی که کیلومترها از شما دورتر باشند، نیز معرفی کنید و این یعنی بازاریابی سایت و افزایش قدرت شما و در نتیجه افزایش سود آتی شما! به همین علت تبلیغ کنندگان از زبان بین المللی یعنی انگلیسی استفاده می کنند.

در مرحله بعد برای هر کلمه کلیدی باید یک نرخ بابت هر کلیک در نظر گرفته شود. اگر خودتان قصد بخواهید از گوگل ادز استفاده کنید باید وقت زیادی را صرف آشنایی با پنل کاربری و شیوه انتخاب کلمه کلیدی ها مناسب و ارزان و حضور در مزایده آنها کنید. از طریق این تبلیغات محتوای جذابی ارائه میشود که بینندگان تبلیغ را به ثبتنام در یک خبرنامه، دریافت برآورد قیمت یا درخواست اطلاعات اضافی کسب و کار ترغیب میکند. در صورتی که شما هم دارای خدماتی در زمینه وب و یا فروش محصولات هستید تا به معرفی بپردازید، میتوانید با مراجعه به صفحه اسپانسرینگ و مطالعه شرایط معرفی، درخواست خود را ثبت کنید. این پلتفرم روزانه با میلیونها جستجو توسط کاربران اینترنت سروکار دارد و به صاحبان مشاغل فرصتی منحصربهفرد میدهد تا بتوانند با هزینهای مناسب، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند.

مخاطبان مشابه: به افراد جدیدی دسترسی پیدا میکنید که علایق آنها مانند علایقمشتریهای شما است. هزینهی این شیوه از تبلیغات مانند تبلیغاتکلیکی با پرداخت برای هر کلیک(((pay per click(PPC محاسبه میشود؛روشهای دیگری هم وجود دارند اما این روش رایجتر میباشد. هر چقدر امتیاز تبلیغ (AD rank) شما بیشتر باشد، جایگاه بهتری خواهید داشت. همچنین در بیشتر این سایتها، امکان انتخاب محدوده قیمت و سایر مشخصات با استفاده از فیلترهای مخصوص وجود دارد. به علت تحریم گوگل ادوردز، شما نمیتوانید ایران را در زمان انتخاب محدوده مکانی تبلیغات، به طور مستقیم انتخاب کنید. پس حتما سعی کنید محتوای تبلیغاتی خود را بر طبق قوانین سایت مربوطه تنظیم کنید. در این قسمت سعی داریم به مزایای درج آگهی رایگان در بهترین سایت آگهی رایگان اشاره کنیم. سعی کنید از عنوانی مناسب و جذاب و البته گیرا برای تبلیغات خود استفاده کنید. یکی دیگر از امکانات جذاب گوگل ادز استفاده برای اقزایش نصب اپلیکیشن است. با توجه به تعداد زیاد افرادی که از فیسبوک استفاده میکنندمیتوان گفت که فرصت جذب مخاطب برای هر کسب و کاری وجود دارد. خوشبختانه باید گفت که گوگل یک راه کار مناسب برای این کار در نظر گرفته است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

در این مقاله قصد داریم تا هر چه بیشتر شما را با تبلیغات در گوگل آشنا کنیم و در خصوص گوگل ادوردز بیشتر بدانید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید. این تبلیغات به گونهای عمل میکنند که مخاطب شما را به شروع گفتوگو ترغیب بکند. استوری به شما این امکان را میدهد که ترکیبی از محتوای تصویری و ویدیویی را به اشتراک بگذارید. گوگل ادسنس در سال 2003 معرفی شد و به بسیاری از کسب و کار ها کمک بزرگی کرده تا بدون نیاز به تعامل مستقیم با آگهی دهنده بتواند از وب سایت و وبلاگ خود کسب درامد کند، اگر شما صاحب وب سایت هستید و نمی دانید چگونگی کسب درامد از گوگل ادسنس را نمی دانید تا انتها همراه من باشید. شما بدون توجه به حوزه کاری و اندازه کسب و کار خود میتوانید از طریق این تبلیغات مشتریهای مشتاق را جذب بکنید.

کمپین های نمایشی تبلیغات را به صورت بنر در سایت هایی که از قبل در لیست گوگل ثبت شده اند، نمایش می سفارش تبلیغ در گوگل دهند. وبسایت تبلیغ ما ، وبسایتی برای درج آگهی به صورت رایگان و با هزینه ای ناچیز در دسته بندی های مشاغل مختلف میباشد . برای اینکه بتوانید به درج آگهی رایگان در سایتهای معتبر اقدام کنید چند نکته وجود دارد، ابتدا به خاطر بسپارید که همواره در سایت تبلیغاتی رایگان جدید آگهی ثبت کنید. برای اینکه گوگل بتواند تشخیص دهد که آگهی شما به چه صنف و کسب و کاری مربوط می شود باید از کلمات کلیدی مشابهی که در تبلیغ خود در نظر دارید استفاده کنید. این تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی که برای آن ها تعریف می کنید عمل می کنند. سرورپارس ارائه دهنده فروش انواع هاست، دامنه، سرور و غیره برای کسب و کار شما بهترین ها را آرزو می کند. سعی کنید محتوای انتخابی شما نه آنقدر کوتاه باشد که مخاطب پیام اصلی تبلیغ شما را درک نکند و نه آنقدر طولانی باشد که مخاطب را زده کند. سعی کنید محتوای انتخابی برای متن تبلیغات خود را جذاب، دوستانه و البته مودبانه انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر حداکثر پیشنهاد شما 4 دلار باشد و Google تعیین کند که هزینه برای هر کلیک آن عبارت یا کلمهی خاص، 2 دلار است، شما آن جایگاه تبلیغاتی را دریافت میکنید!

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری