اتاق‌ فرار های تهران وحشتناک‌ترین و دلهر‌ه‌آورترین بازی‌ها | allescape

اتاق‌ فرار های تهران وحشتناک‌ترین و دلهر‌ه‌آورترین بازی‌ها | allescape

هیجان بازی با صداگذاری حرفه‌ای و ترسناک و دکوراسیون جالب بیشتر هم می‌شود. بیشتر معماهای این اتاق فرار تهران در سطح حرفه‌ای طراحی شده‌اند. پس اگر تاکنون تجربه‌ای در اینگونه بازی‌ها نداشته‌اید ممکن این بازی برای شما کمی وقت گیر باشد. دکور این خانه و معماهای جالب توجه آن اتمسفر خیلی خوبی را برای بازی ایجاد می‌کنند که شما را به خوبی درگیر می‌کنند.

  • ماموریت شما اینه که وارد منزل این باستان شناس شده و منشور کوروش رو به موزه بریتانیا برگردونید.
  • ولی ازآنجایی‌که الگوی ذهنی خاصی ندارند، سختی معما را می‌توان از رفتار آن‌ها تشخیص داد.
  • گروه‌های بازی ۴ تا ۷ نفره است و برای سنین ۱۲ تا ۷۵ سال اتاق فرار برای بزرگسالان هم مناسب است.
  • اگه همیشه به سفر در زمان و پرش به گذشته علاقه‌مند بودید، از این بازی و اتاق فرار نوجوانان حتما خوشتون خواهد اومد.
  • فضای اتاق فرار تابوت به‌صورت دلهره‌آور و خاص طراحی شده و یکی از دشوارترین بازی‌های این مجموعه است.

همین موضوع باعث شد تا در بهمن ماه سال ۱۳۹۹، گروه دات آی آر اقدام به طراحی یک اتاق فرار ترسناک با نام احضار کند. احضار روح از جمله کارهای ترسناکی است که بسیاری برای ایجاد حس ترس در خود انجام می‌دهند. این بازی جزو بازی‌های ساده در بین اتاق‌های فرار به حساب می‌آید؛ اما می‌تواند تا حدودی هم ترسناک باشد. اتاق فرار در تهران با بازی نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک (حوالی میدان بهارستان) در بهار 1395 آغاز شد.

مخاطب‌های اتاق فرارهای تهران یا اسکیپ روم

داستان این اتاق فرار تهران، عملیات تروریسیه که قراره تا یک ساعت دیگه در تهران اتفاق بیافته. شما یک گروهک امنیتی هستید و نجات شهر تماما به شما بستگی داره. با سرنخ هایی که پیدا میکنید نهایتا به زیرزمینی میرسید که متعلق به سرایداری بوده که مدت ها قبل درآنجا زندگی میکرده و معمای داستان اینه که ربط این زیرزمین به اتفاق روبرو را کشف کنید. زمان محدوده و شما فقط یک ساعت وقت دارید تا معما رو حل کنید و جلوی این اتفاق رو بگیرید.

اتاق فرار آنلاین

این مجموعه در بهار 99 و با عرضه خوراکی‌های متنوع مانند انواع نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، پیش غذا و وعده‌های غذایی شروع به کار کرده است. آمفی‌تئاتر روباز باغ کتاب تهران، یک سینمای روباز به مساحت 600 متر مربع و با ظرفیت 600 صندلی است که از خرداد 1400 آغاز به کار کرد. لابی و سالن انتظار به مساحت 800 مترمربع و کافه و رستوران بام باغ کتاب نیز با ظرفیت 800 متر‌مربع فضایی مناسب را برگزاری اجتماعات بزرگ را فراهم کرده است. آمفی‌تئاتر روباز باغ کتاب تهران در کنار ایجاد فضایی غیر مسقف و منحصر‌به‌‌فرد، نگرانی از انتقال بیماری کرونا را از بین می‌برد. این فروشگاه در بلوک D، رو‌به‌روی در خروجی فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب قرار دارد. این فروشگاه نیاز بخش مهمی از مخاطبان باغ کتاب یعنی دانشجویان، محصلان و فریلنسرها که ممکن است در طول روز با لوازم جانبی موبایل و گوشی یا لوازم الکترونیک سر‌و‌کار داشته باشند، را برآورده می‌کند.

۴. اتاق فرار شب سیزدهم

هستند که می‌توانید بر اساس علاقه خود و هم‌تیمی‌هایتان جهت رزرو اتاق فرار موردنظر اقدام کنید. امروزه بازیکنان می‌خواهند مجموعه‌ها با کیفیت بالاتر کار کنند و از جلوه‌های ویژه و سایر ویژگی‌هایی که تأثیر حسی و عاطفی بیشتری در آن‌ها ایجاد می‌کنند، استفاده کنند. وقتی به فکر ساختن اتاق فرار می‌افتید، احتمالاً شما تصور می‌کنید که باید وقت زیادی را برای ساخت معما و طراحی موضوع اتاق کنید. این مسئله درست است؛ اما در زمان طراحی معماها، کمتر کسی وقت زیادی را صرف فکر کردن در مورد موسیقی اتاق و جلوه‌های صوتی می‌کند. این جای تأسف دارد زیرا بازی اتاق فرار می‌تواند یک تجربه بسیار عالی‌تری را برای بازیکنان، با انتخاب صحیح موسیقی و جلوه‌های صوتی داشته باشد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری