آموزش های عمومی سونی اکسپریا سونیار | funmobile

گاهی تنها دلیل بروز این مجله خبری موبایل فان، یه سری ناهماهنگی ها بین بخش های مختلف دستگاه و یا عدم پردازش درست برنامه هاس. با ریستارت کردن، پردازش ها از سر گرفته میشن و به حالت عادی برمیگردن. اگه مشکل برطرف نشد، میتونین برای دریافت راهنمایی بیشتر، از تکنسین های واحد تخصصی تعمیر موبایل در نمایندگی سونی کمک بگیرین. مدیریت دانلود یا دانلود منیجر، یه قابلیت جالب تو گوشی های اندرویدیه که فرایند دانلود در این دستگاه رو مدیریت میکنه. برای برطرف کردن مشکل دانلود نکردن گوشی در این شرایط، باید وارد بخش تنظیمات بشین و گزینه Apps رو انتخاب کنین.

  • جالب است بدانید که این محصول هم مانند همه گوشی های هوشمند، ویژگی ها و قابلیت هایی دارد که بسیاری از کاربران از آنها آگاهی ندارند.
  • کارشناسای مجرب IT نمایندگی تعمیرات موبایل سونی، توانایی اینو دارن که ضمن بررسی دقیق قطعات و بخش های مختلف گوشی، اونا رو به بهترین شکل برطرف کنن.
  • شما باید چند ثانیه را صرف تغییر تنظیمات کنید تا عکسی را که دوست دارید، در نور کم ثبت کنید.
  • این گوشی دارای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 و نمایشگری 4K دارد و با اینکه قیمت آن کمی بالا است، مطمئن باشید که این بهترین گوشی سونی دنیا ارزشش را دارد.

شما می توانید برای کاهش مصرف باتری، زمان این بخش را کاهش داده و یا در صورت تمایل، به طور کلی آن را غیر فعال نمایید. با فعال کردن گزینه Smart backlight control در قسمت Display تنظیمات، صفحه نمایش گوشی تا زمانی که گوشی در دست شما است، خاموش نمی ‌شود. خب این نکته را همه می دانیم؛ اما جالب اینجاست که سونی روش ساده تری هم برای این کار دارد. حرکت جارویی یاswipe انگشت به سمت پایین، به اپلیکیشن‌هایی که اخیرا مورد استفاده قرار گرفته ‌اند و همچنین به قسمتی که برای جستجوی اپلیکیشن‌ها در نظر گرفته شده است، دسترسی پیدا کنید. برای فعال کردن این قابلیت، باید Settings را باز کرده و منوی Home screen settings را باز کنید. در اکسپریا ایکس سونی مجموعه‌ ای استاندارد از اپلیکیشن‌ها وجود دارد که به آن گفته می شود و شما می ‌توانید با انتخاب اپلیکیشن مورد نظر خود و نگه داشتن آیکون آن، آن را به هر قسمتی از صفحه اصلی حرکت دهید.

سونی xperia,,,,,z2

برای این کار، وارد بخش تنظیمات بشین و از طریق بخش Application Manager ، برنامه مورد نظرتون رو انتخاب کنین. بعد تو بخش Storage ،CHANGE رو باز کنین و این گزینه رو روی حالت SD card تنظیم کنین. اگه گوشی شما امکان پشتیبانی از کارت حافظه رو نداره، برنامه ها و فایل های اضافی رو پاک کنین.

سونی اکسپریا 5 ااا – 5 جی – 256 گیگابایت – دو سیم کارت

یک اسلات کارت microSD برای گسترش بیشتر این حافظه و همراه با جک هدفون 3.5 میلی متری بر روی قسمت بالایی بدنه نیز وجود دارد. سونی آخرین سازنده تلفن های همراه است که این ویژگی ها را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود حفظ کرده است. در بخش فروش، تولیدات شرکت sony شامل انواع تلویزیون، موبایل، تبلت، لپ تاپ، سیستم های صوتی، کنسول بازی و … به صورت اورجینال عرضه می گردند. همچنین در راستای ارائه ی خدمات تخصصی و جلب رضایت مشتریان، واحدهای تعمیرات سونی در کرج نیز راه اندازی شده اند. گوشی Sony Xperia 5 II در واقع یک نسخه کوچکتر و ارزانتر از گوشی سونی Xperia 1 II است.

دانست و همینطور بخاطر کیفیت تصویر آن برای فیلم دیدن هم بسیار مناسب است. اصلی‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی این گوشی، نمایشگر 6 اینچی OLED آن به همراه رزولوشن QHD+ است که باعث می‌شود هنگام فیلم دیدن، از کیفیت آن بسیار لذت ببرید. اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص سونی هستید که می‌خواهید بهترین گوشی سونی 2021 اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای تهیه کنید، از این گوشی غافل نشوید.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری