آموزش آپدیت گوشی سونی برای تمام مدل ها | funmobile

این کمپانی با این مجله خبری موبایل فان قصد دارد نظر عکاسان حرفه‌ای را به خود جلب کند. به‌خصوص اگر به‌دنبال نمایشگر فوق‌العاده و امکان عکاسی و فیلمبرداری در سطح حرفه‌ای با موبایل هستید. چرا که این گوشی اولین گوشی در جهان است که با یک زوم اپتیکال فیزیکی از 3.5 تا 5.2 برابر همراه شده است. آموزش آپدیت تمامی گوشی های سونی اکسپریا همیشه برای دریافت آخرین قابلیت ها،بهبود عملکرد ،رفع اشکال ها و بهینه کردن دستگاه برای استفاده ی مداوم به بروزرسانی یا آپدیت نرم افزاری نیاز داریم ….

  • آموزش ریست کردن گوشی های سونی اکسپریا ریست کردن تلفن همراه سونی – چگونه تلفن همراه خود را هارد ریست کنیم ؟هارد ریست کردن چیست؟هارد ریست کردن چگونه است؟ چگونه گوشی سونی…
  • در هر صورت، وقتی علت دانلود نکردن موبایل سونی رو شناسایی کنین، خیلی راحت تر میتونین مشکل رو برطرف کنین.
  • به‌خصوص اگر به‌دنبال نمایشگر فوق‌العاده و امکان عکاسی و فیلمبرداری در سطح حرفه‌ای با موبایل هستید.
  • گوشی اکسپریا ۱ IV بهترین عملکرد خود را در نورپردازی خوب سوژه یا صحنه انجام می‌دهد و در نتیجه ظاهری طبیعی و دلپذیر برای اکثر عکس‌ها ایجاد می‌کند.
  • در این بخش از آپدیت گوشی سونی اگر به روز رسانی برای گوشی شما ارائه شده باشد، به راحتی می توانید آن را انتخاب کرده و صبر کنید تا مراحل دانلود به اتمام برسند.

دوربین‌های پشتی مانند مدل سال 2022، برای استفاده کاربرانی که با دنیای عکاسی آشنا نیستند، خیلی گزینه‌های خوبی نیستند. از نظر عملکرد نیز با توجه به پردازنده اسنپدراگون 888 که همچنان جزو برترین تراشه‌های اندرویدی است و همچین 12 گیگابایت رم، خیالتان باید راحت باشد. سونی اکسپریا پرو مارک I نقاط قوت زیادی دارد ولی قیمت آن آنقدر بالا است که شاید 90 درصد خریداران با نگاه اول به قیمت، قید خرید آن را بزنند. شاید خبر خوب هم همین باشد که سونی آنقدرها به کاربران عادی اهمیت نمی‌دهد.

گوشی موبایل سونی Xperia 10 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

در این نمایندگی، بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش راه اندازی شده اند. اما با وجود ویژگی‌هایی شاخصی که این گوشی را در میان میان‌رده‌ها برجسته کرده‌اند، مثل نمایشگر اولد و گواهی IP65/68، این گوشی در مقابل سایر رقبا نقاط ضعفی هم دارد که سبب شدند نتواند خیلی در بازار موفق عمل کند. اما اگر از طرفداران پر و پا قرص اکسپریا هستید، این گوشی از برترین گوشی های اقتصادی سونی ۲۰۲۲ که می‌توانید خریداری کنید. نمایشگر 4K با رفرش‌ریت 120 هرتز گوشی فوق‌العاده است و شارژدهی نیز در سطح قابل قبولی است.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia Z تک سیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت

به چند روش مختلف می توان گوشی های سونی را بروز رسانی کرد که در ادامه تمامی آنها را به شما آموزش می دهیم. اگر در زمینه آپدیت گوشی سونی با مشکل مواجه شدید، می توانید خدمات و راهنمایی های تخصصی را از همکاران ما در نمایندگی تعمیر موبایل سونی مرکز سخت افزار ایران دریافت کنید. برای آشنایی با روش ها و نکات مهم بروز رسانی گوشی سونی، از شما دعوت می کنیم ادامه مقاله را دنبال کنید. درست است که بعد از این پرچم‌دار، دو گوشی سونی پرچم‌دار دیگر معرفی شده ولی همچنان این گوشی بهترین گوشی سونی 2021 است. در اینجا صفحه نمایش QHD با پشتیبانی از HDR، دوربین مملو از ویژگی‌ها، ضبط ویدئو 4K HDR وجود دارد و حتی می‌توانید فیلم‌هایی با حرکت آهسته با سرعت 960 فریم در ثانیه با کیفیت فول اچ دی بگیرید. از دیگر بهترین گوشی های سونی 2021 ، می‌توان به سونی اکسپریا وان مارک 2 اشاره کرد که جزو جدیدترین گوشی های سونی نیز محسوب می‌شود و از اندروید 10 بهره می‌برد.

سونی با ساخت این گوشی، ثابت کرد که به نظرات مشتریان خود اهمیت می‌دهد و در این برترین گوشی Sony جهان تمام ضعف‌های مدل‌های قبلی جبران شده است. متاسفانه گوشی‌های سونی حتی نسبت به پیکسل‌های گوگل نیز در بازار ایران پیدا نمی‌شوند. در حال حاضر هیچکدام از مدل‌های جدید در بازار کشور وجود ندارد؛ به همین خاطر نمی‌توانیم گوشی را به‌عنوان بهترین گوشی سونی موجود در بازار ایران، معرفی کنیم. در حقیقت سونی اکسپریا 10 مارک IV ارزان‌ترین گوشی سونی در سال 2022 است. اما با وجود این، سونی این گوشی را ویژگی‌های قابل توجهی همراه کرده است.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری