گوشی سامسونگ خرید و قیمت روز انواع گوشی سامسونگ24 بهمن | funmobile

هنگامی‌که می‌خواهید سلفی بگیرید یا در مکان‌های عمومی با گوشی کار کنید نگران افتادن گوشی نخواهید بود. باید قابی انتخاب کنید که مانند قاب های کیفی گوشی شما را به خوبی پوشش دهند. از همین جا اگر دوست ندارید این بلا بر سر گوشی شما بیاید از خرید انواع محافظ گوشی قافل نشوید . جدیدترین اعضای سری A را می‌توان گلکسی A73، A53، A33، A23، A13 و A03 دانست که قیمت آن‌ها به ترتیب از گران به ارزان‌ مرتب شده است. در سری A معمولا A5 محبوبیت بالایی دارند و مثلا A51 توانست موفقیت بسیار زیادی به دست بیاورد و A52 هم تا حد زیادی این فروش خوب را تکرار کرد و حالا هم نوبت به A53 رسیده است.

باتری گوشی S22 Ultra 5G سامسونگ : 5000 میلی آمپر

گوشی سامسونگ یکی از پنج زیر شاخه ی اصلی سامسونگ است که بعد از سال ها گذراندن طرح های R&D در بخش الکترونیک و مخابرات توانست در سال 1986 اولین گوشی سامسونگ را که برای داخل اتومبیل بود را طراحی و روانه ی بازار سازد. شرکت سامسونگ نیز برای حفظ و قدردانی وفاداری کاربرانش، گوشی های خود را بسیار متنوع و با رنج قیمت عالی روانه بازار کرده است. در اینجا تقریبا هر چیزی را که لازم بود در رابطه با گوشی سامسونگ بدانید، برای شما توضیح دادیم. یکی از ویژگی‌های بسیار جالب گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، رابط کاربری شبیه دسکتاپ به نام Dex است. برای استفاده از این قابلیت، گوشی خود را به یک مانیتور وصل می‌کنید و سپس با استفاده از یک موس و کیبورد بلوتوثی از گوشی خود همانند یک کامپیوتر استفاده می‌نمایید. با اینکه خدمات پس از فروش هیچ شرکتی، از دیدگاه مصرف‌کنندگان عالی نیست ولی شرکت سامسونگ معمولا خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان گوشی سامسونگ ارائه می‌دهد.

تاریخچه برند سامسونگ

پس از کاهش شور و هیجان اولیه، مجله خبری موبایل فان امتیاز قیمت را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کند که برای مصرف‌کنندگان بیشتر در بازار مناسب باشد. به‌طورکلی شما می‌توانید انواع گوشی سامسونگ را با قیمت‌های مختلف از ارزان تا گران باتوجه‌به نیازهای خود بیابید. تنها کافی است به لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه آنلاین فرنا مراجعه کرده و با بررسی قیمت و مشخصات هریک گوشی متناسب با خود را انتخاب کنید.

  • برخلاف گوشی های رده بالای سری Z، S و Note، سری A بازه‌ی قیمت گسترده‌تر و حق انتخاب بیش‌تری را در برابر طرفداران سامسونگ قرار می‌دهد.
  • حدودا سه سال است که سامسونگ بخش مهمی از تمرکز خود را در بازار موبایل بر روی توسعه‌ی قابلیت‌ها و معرفی امکانات گوشی های سری Z قرار داده است.
  • بدین معنا که گوشی‌های سامسونگ که از رده S و Note هستند، بیشترین قابلیت‌ها و امکانات متفاوت را دارند.
  • خوشبختانه تنوع موبایل های سامسونگ در بازار کشورمان زیاد است و دست شما برای خرید گوشی سامسونگ در رده‌های مختلف باز است.
مهم‌ترین پیشرفت آن، وجود نمایشگرهای پیشرفته اولد است که باعث وضوح و کارایی بالای گوشی شده اند. این گوشی های موبایل، از نظر رنج قیمتی بسیار متفاوت بوده و برای اکثریت افراد با موقعیت های گوناگون از نظر اقتصادی، دستگاه های با کیفیت ارائه می دهد. قیمت های درج شده در جدول قیمت امروز گوشی سامسونگ ممکن است دارای نوسان ۱۰ درصدی در بازار باشد .

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A21s A217F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

اکنون ارزان ترین گوشی هایی که در بازار وجود دارد، از حداقل حقوقمان هم گران تر هستند . برای به کار گرفتن قابلیت این وب‌سایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکن‌شده باشد. می گردید باید هزینه بیشتری بابت خرید آن پرداخت نمایید.عامل بعدی ساده بودن و طرح داربودن قاب میباشد. M52 سامسونگ تضمین می‌کنند که عکس‌های شما واضح و شفاف به نظر می‌رسند و درعین‌حال چشم‌انداز بیشتر و جزئیات واقعی‌تری را به هر چیزی که می‌گیرید اضافه می‌کنند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری