قیمت گوشی سامسونگ 23 بهمن 1401 قیمت گوشی های سامسونگ امروز 1401 11 23 | funmobile

واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمی‌کند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپ‌تاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرف‌شویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاه‌های الکترونیکی دیگر را تولید می‌کند. در مجموع می‌توان گفت که اگر هر نوع وسیله‌ی الکترونیکی داشته باشید، احتمالا برند سامسونگ آن را نیز می‌توانید پیدا کنید. برند مطرح سامسونگ در ایران واردکنندگان رسمی متعدد و فعالی دارد که معمولا با فاصله‌ی کمی پس از عرضه‌ی جهانی گوشی های جدید سامسونگ، در کشورمان قابل خرید می‌شوند.

گوشی های پرطرفدار سامسونگ

به نوعی هرچقدر موجودی یک گوشی در بازار بیشتر باشد اختلاف قیمت دلاری آن با قیمت ریالی کاهش پیدا کرده و محصول با قیمت منطقی‌تری به فروش می‌رسد. برای درک بهتر این موضوع می‌توان به گوشی ‌های اپل اشاره کرد که قیمت دلاری و ریالی آن‌ها اختلاف نسبتا زیادی دارد و یکی از دلایل عمده این اتفاق موجودی کمتر این محصولات در بازار کشور است. گوشي‌های برند سامسونگ در مدل‌های مختلف در بازار کشور موجود هستند و تعداد آن‌ها نیز زیاد است و به همین دلیل شما هزینه اضافی برای خرید این محصولات صرف نخواهید کرد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy F04 با حافظه ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

درواقع این تنها گوشی‌های بالارده شرکت سامسونگ نیستند که دارای دوربین‌های عالی هستند. گارانتی آکاموند را می‌توان در حال حاضر بهترین گارانتی گوشی‌‌‌های سامسونگ در ایران نامید که خدمات بسیار خوبی به کاربران ارائه می‌دهد. سامسونگ این سری را برای آن دسته از افرادی طراحی کرد که اهمیت زیادی به عمر باتری گوشی هوشمندشان می‌دهند. در واقع این گوشی‌ها به‌واسطه داشتن قدرتمندترین تراشه‌های بازار، عملکرد فوق‌العاده سریع، بهره مندی از فناوری شارژ سریع و نمایشگرهای با کیفیت از سری‌های دیگر سامسونگ گرانتر هستند.

  • با این حال اصلا جای نگرانی نیست چرا که تراشه‌های اگزینوس نیز عملکرد خوب و قابل قبولی دارند و به‌راحتی از پس بسیاری از پردازش‌ها برمی‌آیند و شما را در انجام امور روزانه همراهی می‌کنند.
  • این سری از محصولات سامسونگ، شامل دسته‌ای از گوشی‌های هوشمند می‌شود که معمولا با عنوان‌هایی مانند اقتصادی یا میان‌رده شناخته می‌شوند.
  • گوشی های سامسونگ که با برند گلکسی به بازار عرضه می‌شوند، محصول شرکت Samsung Electronics هستند که سابقه فعالیتش به بیش از نیم قرن می‌رسد.
  • اکثر گوشی‌های هوشمند گلکسی قابلیت تشخیص چهره را نیز دارند، بنابراین می‌توانید قفل را با یک نگاه سریع باز کنید.

غول کره‌ای دنیای فناوری در مجله خبری موبایل فان ۲۰۱۰ سامسونگ گلکسی S را به عنوان اولین کهکشانی این سری رونمایی کرد. گلکسی اس از نمایشگر ۴ اینچی سوپر امولد و پردازنده‌ی اگزینوس ۳ بهره می‌برد. سال بعد گلکسی اس ۲ با اندروید ۲.۱ از راه رسید، این گوشی یک نسخه‌ی مخصوص بازار آمریکا با پردازنده‌ی اسنپدراگون اس ۳ نیز داشت.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 ظرفیت 128 گیگابایت با رم 8 گیگابایت

بازهم مطابق کالاهای دیگر وابستگی اصلی قیمت گوشیهای موبایل به نرخ دلار آمریکا است . نمایندگی سامسونگ سامانه فیلتر هوشمند محصولات سامسونگ را برای راحتی انتخاب مشتریان گرامی راه اندازی کرده است. شما می توانید برای تماس با نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران روی تماس با کارشناسان سامسونگ کلیک کنید. با این حال، همه تلفن‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای بزرگداشت یک دهه از دستگاه‌های Galaxy S، فکر کردیم که رتبه‌بندی هر نسل به ترتیب از بدترین به بهترین ایده جالبی است. ما سعی کردیم بین دریافت انتقادی و تجاری با اهمیت واقعی هر تلفن، ویژگی‌ها و مشخصات ارائه شده، و احساسات خودمان تعادل برقرار کنیم.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری