پشتیبانی 24 ساعته گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ ایران | funmobile

در دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، شرکت سامسونگ، آهسته آهسته راه خود را به بازار گوشی‌های موبایل باز کرد. با این حال، هنوز فاصله‌ای زیاد با شرکت نوکیا داشت ولی از موتورولا بالاتر بود. این گوشی‌ها محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بسیاری از بازارها، از جمله ایالات متحده‌ی آمریکا و کشور خود ما ایران هستند.

شروع نبرد گوشی‌های هوشمند

در هر مجله خبری موبایل فان سعی شده است که از دوربین بهتر پردازنده بهتر باتری بهتر و طراحی و کیفیت ساخت بهتری استفاده شود. گوشی سامسونگ یا بهتر است بگوییم برند سامسونگ هیچ نیازی به معرفی ندارد و سالیان زیادی است که از محصولات خانگی و دیجیتالی این سازنده کره‌ای استفاده می‌کنیم. البته بد نیست بدانید که سامسونگ در ابتدا شروع کار در سال 1938 هیچ شباهتی به شرکت فعلی نداشت و به مرور وارد دنیای فناوری شد. امروزه اما این غول کره‌ای در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بخش گوشی ‌سامسونگ با تولید کهکشانی‌های جذاب یکی از پرسودترین قسمت‌ها به حساب می‌آید و همچنین تنوع قیمت گوشی سامسونگ یکی از دلایل موفقیت این برند کره‌ای است.

گوشی گلکسی A13 سامسونگ 5G

با پایان یافتن دوران سری J، سامسونگ کار روی گوشی های سری M را با هدف به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار رو به رشد آسیا آغاز و مدل های M10 و M20 را در سال 2019 معرفی کرد. با اینکه از نظر خود شرکت سازنده، سری M پس از سری A دسته‌بندی می‌شود، اما تفاوت‌های فنی این دستگاه‌ها خیلی پررنگ نیست. در حال حاضر، Galaxy M12، M22 و M32، معروف‌ترین مدل‌های این سری از گوشی های سامسونگ در ایران به‌شمار می‌آیند. البته مدل‌های جدیدتری نیز به بازار آمده‌اند که شامل مدل‌های گلکسی M23، گلکسی M33 یا گلکسی M53 می‌شوند و با صرف کمی هزینه بیشتر می‌توانید مدل دلخواهتان را خریداری کنید.

http://businesset.ir

در بخش محصولات زومیت شما مشخصات و قیمت جدیدترین گوشی سامسونگ در هر سری را مشاهده خواهید کرد. حتی محصولاتی که هنوز معرفی نشده‌اند نیز با مشخصات احتمالی و شایعه شده در اخبار در این بخش آورده شده‌اند تا شما برای تصمیم به خرید و انتظار برای مدل جدیدتر کم‌تر دچار تردید شوید. خوشبختانه تنوع موبایل های سامسونگ در بازار کشورمان زیاد است و دست شما برای خرید گوشی سامسونگ در رده‌های مختلف باز است. لازم به ذکر است که در گوشی‌های میان‌رده نیز کیفیت صفحه نمایشگر و رزولوشن آن بسیار بالاست، تا آنجا که گاهی در برند اپل نیز از این صفحه نمایشگرها استفاده می‌شود. همچنین وجود باتری قوی به همراه مناسب‌ترین قیمت گوشی سامسونگ، می‌تواند به عنوان مزیت‌های مهم برند سامسونگ به شمار آید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03 Core 4G حافظه 32 رم 2 گیگابایت

ابتدایی ترین گوشی سری S سامسونگ در سال 2010 روانه ی بازار شد، صفحه نمایش سوپر امولد در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 2.1 از مشخصه های بارز این سری بود. از سال 2010 تا به امروز به فاصله ی یک سال یکبار مدل جدید از سری S سامسونگ به بازار عرضه می شود که آخرین آن ها S10 plus است. این گوشی سامسونگ دارای دو دوربین 16 و 12 پیکسلی است و از اندروید 9.0 نیز پشتیبانی می کند. آخرین محصولات سری ای گوشی سامسونگ در سال 2019 رونمایی شدند که از مهم ترین آن ها می توان به گلکسی ای 10 و گلکسی ای 40 اشاره کرد. قیمت گوشی سامسونگ در این سری با توجه به نوع کارکرد بسیار معقول و بصرفه است.

  • با اجرای این برنامه از طریق ارتباط مداوم با کاربران‎مان و بهره‌گیری از نظرات آنها، امکان ارائه باکیفیت‌ترین خدمات پس از فروش را فراهم نموده‌ایم».
  • اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید یا به دنیای تکنولوژی و گجت ها علاقمند هستید، اطلاع از آخرین مدل گوشی سامسونگ برای شما حائز اهمیت خواهد بود.
  • هنگامی که رئیس هیئت مدیره وقت، آقای کان هی لی متوجه این موضوع شد، به کارخانه محل تولید این گوشی رفت و تمام موجودی انبار مربوط به این محصول را به آتش کشید.
  • از آن‌جایی که سامسونگ یک برند کاملا بین‌المللی است، قطعات و لوازم جانبی آن به راحتی در تمامی نقاط دنیا در دسترس هستند.
  • قیمت گوشی موبایل سامسونگ پس از خروج ازبازار ایران افزایش قابل توجهی داشته است .

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری