قیمت گوشی سامسونگ امروز 24 بهمن زومیت | funmobile

رابط کاربری گوشی‌ های سامسونگ OneUI است و جدیدترین نسخه آن یعنی OneUI 4.0 تا حد بسیار زیادی به بلوغ نشده شده و حالا عملکردی بسیار روان و بدون نقص دارد. گوشی ‌های سامسونگ به لطف این رابط کاربری می‌توانند بهینه‌ترین استفاده را از سخت افزار داشته باشند و به همین دلیل حتی میان‌رده‌های این سازنده کره‌ای نیز عملکرد روان و بدون مشکلی دارند. ROM))، کیفیت دوربین، قدرت پردازنده، کیفیت صفحه‌نمایش، سیستم‌عامل و هزینه می‌شود. فایل‌های کاری که مدیریت می‌کنید و از دستگاه همراه خود به آن دسترسی دارید، باید محافظت شوند. در بیشتر موارد، فقط امیدوار هستید که از جمله افرادی نباشید که تحت‌تأثیر تهدیدات سایبری پیچیده‌تر قرار می‌گیرند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 4G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

هردو سری از پرقدرت‌ترین سخت‌افزار، باکیفیت‌ترین نمایشگر و بهترین دوربین بهره می‌برند و به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز هستند. اما آن‌چه تفاوت سری اس و سری نوت گوشی های سامسونگ را رقم می‌زند، وجود قلم S Pen در سری Note است. به‌منظور استفاده از تمام قابلیت‌های قلم پرکاربرد گوشی های نوت، سامسونگ معمولا این دستگاه‌ها را با صفحه نمایش‌هایی بزرگ‌تر روانه‌ی بازار می‌کند.

  • یک اصل بسیار ساده که در مورد قیمت یک گوشی وجود دارد میزان موجودی آن در بازار کشور است.
  • شناسه اثر انگشت اولتراسونیک که برای اولین‌بار در سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس معرفی شد، از یک حسگر نوآورانه در صفحه‌نمایش برای ایجاد تصویری سه‌بعدی از نوک انگشت شما استفاده می‌کند و دقت فوق‌العاده‌ای را نسبت به سنسورهای خازنی سنتی ارائه می‌دهد.
  • در مقابل، اگر مایل هستید بیش از ۴۰ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی خود در بازار موجود هستند.
  • گوشی‌های سامسونگ دارای قیمت‌های بسیار مناسبی هستند که هر کاربری با هر بودجه‌ای می‌تواند براحتی بنا به نیاز خود محصول مدنظرش را تهیه کند.

کاربران عادی می‌توانند با انتخاب مدل‌هایی مانند A12 و A22، دستگاهی خوش‌دست با توانایی انجام کارهای روزانه را داشته باشند. کاربران نیمه‌حرفه‌ای هم گزینه‌هایی مانند گلکسی A52s و A72 را در مقابل خود می‌بینند که آن‌ها را می‌توان در کلاس گوشی های قاتل پرچم دار دسته‌بندی کرد. سامسونگ برای سال 2022 نیز باز هم از سری گلکسی A گوشی‌های هوشمند جدیدی را معرفی کرده که درواقع نسخه‌های به‌روز شده با امکانات بیشتر از سال 2021 هستند. این محصولات شامل گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 می‌شوند. بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کیفیت را معمولا در سری اس، سری نوت و سری زد می‌توان جستجو کرد.

http://businesset.ir

اما، با بیش از 3 میلیارد مجله خبری موبایل فان اندرویدی که به طور فعال در سراسر جهان استفاده می‌شود، امروزه تعداد کمی از توسعه‌دهندگان برنامه‌های باکیفیت اندروید را از نقشه راه خود کنار می‌گذارند. جدا از چند برنامه اختصاصی، متوجه خواهید شد که تقریباً همه برنامه‌های تجاری و سرگرمی موردعلاقه شما فقط یک‌بار در تلفن گلکسی جدید شما قابل‌دانلود هستند. سامسونگ یک شرکت قدرتمند در کره جنوبی و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی در جهان است. شرکت سامسونگ در تولید طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی، از جمله لوازم‌خانگی، دستگاه‌های رسانه دیجیتال، نیمه‌هادی‌ها، تراشه‌های حافظه، انواع موبایل و سیستم‌های یکپارچه تخصص دارد. این شرکت به یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در فناوری تبدیل شده و حدود یک‌پنجم کل صادرات کره جنوبی را تولید می‌کند.

سبد خرید

تراشه‌هایی که سامسونگ برای استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند، تحت برند اگزینوس ساخته می‌شوند. این تراشه‌ها، معمولا قابلیت‌های ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند. شرکت سامسونگ به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بعضی از گوشی‌هایش را با تراشه‌های کوالکام و بعضی دیگر را با تراشه‌های اگزینوس وارد بازار می‌کند. در هر کجای جهان که زندگی کنید، احتمالا خرید گوشی سامسونگ برای شما بسیار آسان است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری