خرید و قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG گوشیاتو | funmobile

عصر طلایی شرکت سامسونگ در صنعت گوشی از دهه 2010 با با معرفی خانواده گلکسی S آغاز شد. عده ای دیگر در صنعت الکترونیک به گیمرها مشهور هستند که به دنبال گوشی هوشمندی با رم و پردازنده ی بالاتر هستند. در کنار این ها عده ای کاربر معمولی محسوب می شوند که برای رفع نیازهای روزانه و تفریح به یک گوشی سامسونگ احتیاج دارند. میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند. اولین گوشی سامسونگ با تکنولوژی GSM مدل SGH-100 بود که نتوانست آنچنان که باید در مقابل حریف های قدر خود از مدل های مختلفنوکیا و موتورلا دوام بیاورد، آن هم فقط به دلیل طراحی ضعیف تر نسبت به رقبا.

http://businesset.ir

سامسونگ علاوه بر سری گلکسی S22 که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود، گوشی گلکسی S20 FE 2022 را نیز چندی پیش معرفی شد. گوشی های پرچم دار سامسونگ نه تنها با محصولات کمپانی های مطرحی مانند اپل رقابت دارند، بلکه رقیبانی خویشاوند را هم در برابر خود می‌بینند. سری Note گوشی های سامسونگ به‌عنوان یکی از اولین فبلت‌های بی‌نقص دنیای تکنولوژی، جزو معدود دستگاه‌هایی هستند که قدرت به چالش کشیدن سری S این شرکت را دارند.

اهمیت نیاز به خرید قاب گوشی sumsung

به دلیل تفاوتی که در شغل افراد و نوع نیاز آن‌ها به گوشی وجود دارد، هنگام انتخاب و خرید، لازم است به تمام آن موارد دقت کرد. افراد برای اینکه بتوانند خریدی رضایت‌بخش را تجربه کنند، ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنند و سپس اقدام به انتخاب یکی از مدل‌ها نمایند. همان دستگاه به شدت ارزان و خارق العاده سامسونگ است که سبک کار شما را برای همیشه در پردازش و اجرای گیم ها تغییر میدهد. نوت 20 سامسونگ از سری دستگاههای مهندسی سامسونگ محصوب میشود که تمامی امکانات و تکنولوژی های خلاقانه را در خود گنجانده است. گوشی های پایین رده سامسونگ، قیمت مناسب تر و البته امکانات پایین تری نسبت به میان رده ها و پرچمدارهای سامسونگ دارند . به گفته موسوی، شرکت سامسونگ قلدری آمریکا را پذیرفته‌، ولی قانون تجارت می گوید که حفظ بازار از ورود به آن سخت تر است .

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F22 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

مجله خبری موبایل فان در ماه فوریه با معرفی سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 در کنار لپ‌تاپ‌های رایانه شخصی گلکسی بوک 3 آغاز به کار کرد. شما می‌توانید قیمت روز جدیدترین گوشی های سامسونگ را به راحتی و تنها با چند کلیک ساده در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید. یکی از خدمات دیجیتالی مرکز تماس موبایل سامسونگ درایران، ارائه خدمات از راه دور با استفاده از اپلیکیشن راهنمای هوشمند یا همان ‌Smart Tutor می‌باشد.

Samsung Galaxy M32 5G 8/128GB Mobile Phone

گوشی های سامسونگ که با برند گلکسی به بازار عرضه می‌شوند، محصول شرکت Samsung Electronics هستند که سابقه فعالیتش به بیش از نیم قرن می‌رسد. البته کمپانی مادر، یعنی Samsung در سال 1938 تاسیس شده و حالا به‌واسطه‌ی 11 زیرمجموعه‌ی بزرگی که در اختیار دارد، در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند. هرکدام از این شرکت‌ها در حوزه‌ی کاری خود جزو برترین‌های بازار به‌شمار می‌آیند و در مجموع، «سامسونگ» را می‌سازند که یکی از ارزشمندترین برندهای جهان محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب، انواع گوشی سامسونگ و فهرستی از جدیدترین محصولات این غول کره‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد تا هنگام خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

  • گوشی موبایل سامسونگ معمولا از صفحه نمایش amoled استفاده می کند و باید برای آن از گلس محافظ صفحه نمایش مناسب سامسونگ استفاده کنید.
  • استفاده از محافظ صفحه نمایش مناسب سبب این میشود که شما اطمینان خاطر در خصوص شکستگی صفحه نمایش داشته باشید.
  • بسیار خوشحالیم که در مرکز تماس تلفن همراه سامسونگ، آماده پاسخگویی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته هستیم.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری