خرید گوشی سامسونگ با گارانتی اصل و بهترین قیمت آوند موبایل | funmobile

سال‌ها پیش که کمپانی سامسونگ کار خود را با صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین آغاز کرد، کسی فکرش را نمی‌کرد که چنین آینده‌ای در انتظارش باشد. شرکت کره‌ای سامسونگ، یک ابرشرکت چند ملیتی، با فعالیت‌های بین‌المللی است که مرکز آن در شهر سئول قرار دارد. سه دهه‌ی اول فعالیت گروه سامسونگ به توسعه در زمینه‌های صادرات، صنایع غذایی و بیمه اختصاص یافت؛ اما با تاسیس سامسونگ الکترونیک در سال 1969 (با نام اولیه‌ی صنایع الکتریک سامسونگ)، تمرکز اصلی این هلدینگ بر روی دنیای الکترونیک و فناوری قرار گرفت.

http://businesset.irسامسونگ گوشی‌هایی را از سطح مبتدی تا سطح بالا تولید می‌کند، عمدتاً این شرکت گوشی‌های هوشمند خود را به سه دسته طبقه‌بندی کرده است که شامل صفحه کلید موبایل ، ارزان قیمت و پرچم‌دار است. غول فناوری کره جنوبی از طریق این سری ها زیرمجموعه ای در گوشی های هوشمند ارزان قیمت ایجاد کرده است. هدف اصلی این امر رقابت با سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی اوپو و ویوو، ارائه گزینه‌های بیشتری به مشتریان خود است. اگر می خواهید انتخاب گسترده تری داشته باشید، پیشنهاد می کنیم قاب گوشی سامسونگ را به صورت آنلاین از ما خریداری کنید.

  • در اینجا تقریبا هر چیزی را که لازم بود در رابطه با گوشی سامسونگ بدانید، برای شما توضیح دادیم.
  • برای دریافت جدیدترین قیمت گوشی سامسونگ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید.
  • در صورتی که گوشی سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود.
  • این برند که در حوزه‌های مختلف مثل تلویزیون، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند، تبلت و گوشی هوشمند فعالیت دارد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه‌ی فناوری است.
  • به‌منظور استفاده از تمام قابلیت‌های قلم پرکاربرد گوشی های نوت، سامسونگ معمولا این دستگاه‌ها را با صفحه نمایش‌هایی بزرگ‌تر روانه‌ی بازار می‌کند.

اطمینان از اصالت کالا را سرلوحه تمامی اقدامات خود مجله خبری موبایل فان داده‌ایم تا اعتماد شما به فرنا را ارج نهیم. همچنین با اتکا به کارشناسان با انگیزه و با تجربه، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هم بعد و هم قبل از خرید محصولات هستیم. پیش‌تر تمامی گوشی های سامسونگ به همراه آداپتور، کابل شارژ، هندزفری سیم دار و یک قاب محافظ به بازار عرضه می‌شدند، اما چندی است که به پیروی از یک ترند جهانی اکثریت این موارد از جعبه گوشی های سامسونگ حذف شده است. سری 2021 پرچمداران این برند همگی تنها با یک کابل شارژ عرضه شدند و به همراه خود حتی آداپتور نیز نداشته‌اند اما مدل‌های میان رده سامسونگ همچنان با آداپتور همراه‌اند و جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد. Galaxy S از جمله سری‌هایبالا ردهسامسونگ محسوب می‌شود و همواره گوشی‌های قدرتمندی را ارائه کرده که قیمت بالایی دارند. برای مشاهده قیمت انواع گوشی سامسونگ و خرید آنها می توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید.

شماره پشتیبانی گوشی سامسونگ در ایران چند است؟

در بسیاری از مواقع نیز، همین امر است که باعث خرید گوشی های سامسونگ اس 22 اولتراتوسط رنج گسترده ای کاربران می گردد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت بالای این برند، رنگ های متنوعی است که برای هر دستگاه عرضه شده و برای این گوشی موبایل شامل مشکی، سبز، سفید، قرمز، آبی آسمانی، بورگاندی و گرافیت می شود. نرخ ارز بر قیمت گوشی سامسونگ که یک کالای وارداتی است، تاثیر بسیاری گذاشته است . ممکن است افزایش تقاضایی که به دلیل تعطیلی موقت پاساژها و مراکز خرید بدون پاسخ مانده‌، در افزایش قیمت گوشی های سامسونگ نقش داشته باشد .

لینک های کاربردی سایت سامسونگ

در سال 2021 سامسونگ سری گلکسی S21 را معرفی کرد و برای سال جدید میلادی نیز سری گلکسی S22 معرفی شد که شامل سه گوشی هوشمند گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود. هر یک از این سه مدل از دوربین‌هایی توانمند، تراشه‌ای با توان پردازشی بسیار بالا و کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار هستند و درواقع در میان پرچم‌داران تمام عیار اندرویدی قرار می‌گیرند. از آن جا که برند سامسونگ از قدیمی ترین و بهترین برندهای بازار محسوب می شود، کاربران به راحتی به گوشی سامسونگ اعتماد کرده و آن را اولین انتخاب خود برای خرید می دانند. جالب است بدانید محبوبیت گوشی سامسونگ فقط مربوط به کشور سازنده اش نمی شود، مشتریان زیادی در سراسر جهان شیفته این برند هستند به طوری که حاضر نیستند، حتی برای یک بار، تجربه جدیدی از یک گوشی با برند دیگری داشته باشند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری