قیمت گوشی سامسونگ آپدیت امروز 24 بهمن ایسل | funmobile

شما می توانید گوشی موبایل سامسونگ را با قیمت مناسب از وبسایت دارسو تهیه کنید. خرید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از اولویت های شما در موقع انتخاب یک وب سایت اینترنتی برای خرید است. انواع گوشی سامسونگ متناسب با بودجه جیب شما در فروشگاه اینترنتی دارسو موجود میباشد. انواع گوشی میان رده انواع گوشی پرچمدار و انواع گوشی مقرون به صرفه در فروشگاه دارسو موجود است. برخلاف برخی کمپانی‌های مطرح موبایل که موفقیت‌های گوشی های پرچم دار آن‌ها خیلی کوتاه بود و زود به پایان رسید، سامسونگ چند سالی است که طراحی و تولید دو سری S و Note را با قدرت ادامه می‌دهد. این دو سری از محصولات رده‌بالای کره‌ای‌ها، الهام‌بخش برندهای بسیاری بوده‌اند و تاثیری غیرقابل انکار بر دنیای موبایل به‌جا گذاشته‌اند.

Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512GB Mobile Phone

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که مجله خبری موبایل فان سامسونگ ساخت کدام کشور است؟ بخش اعظم دیگری از محصولات سامسونگ در کشور هند تولید می شوند. برخلاف باور عمومی تقریبا کمتر از 10 درصد از تبلت ها و گوشی های صادراتی سامسونگ ساخت کره جنوبی هستند و اکثر تولیدات سامسونگ در کره جنوبی در خود این کشور به فروش می رسند. این گوشی ها شبیه گوشی های سری اس هستند با این تفاوت که قیمت و امکانات پایین تری دارند. علاوه بر فناوری های جدید و کیفیت ساخت، می توان انتظار عملکرد بهتری را با گوشی های سری S نیز داشت. سامسونگ معمولاً از SoC های خود از سری Exynos در اروپا و همتایان Snapdragon خود در ایالات متحده استفاده می کند. در فهرست «بهترین‌ها» SoC ما درباره آخرین پردازنده گوشی‌های هوشمند سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید .

  • سامسونگ در زمینه تولید انواع گوشی هوشمند بسیار عالی عمل کرده است و توانسته است در میدان رقابت‌ها جایگاه بالایی داشته باشد و نظر طیف وسیعی از کاربران و علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند.
  • البته اگر به دنبال خرید گوشی‌های به‌روز سری گلکسی M هستید ما به شما خرید هر یک از مدل‌های گلکسی M23، گلکسی M33 یا گلکسی M53 را پیشنهاد می‌دهیم.
  • ناگفته نماند که این همه برای کمی سرگرمی است، نظرات شما ممکن است متفاوت باشد!
  • همیشه یکی از برتری‌های آیفون‌ها به نسبت گوشی ‌های سامسونگ همین موضوع آپدیت نرم افزاری طولانی مدت در نظر گرفته می‌شد ولی حالا طی دو سال اخیر سازنده کره‌ای سیاست‌های خود را تغییر داده است.

کاربران این ماجرا را یکی از دلایل مهم افزایش قیمت گوشی های سامسونگ در بازار می دانند . از آنجاییکه «گوشی موبایل» تبدیل به یکی از نیارهای اساسی شده ، اطلاع از بروزترین قیمت گوشی اهمیت دو چندان پیدا کرده است . حال علاءالدین، چارسو یا بازار موبایل فرقی نمی کند؛ دیگر از گوشی سامسونگ زیر ۲ میلیون تومان خبری نیست . از نظر کیفیت ساخت، می‌توان انتظار مواد باکیفیت‌تری مانند قاب‌های فلزی و عناصر شیشه‌ای در سری S را نیز داشت. سامسونگ در تمام مدل‌های سری S22 از شیشه‌های گوریلا گلس Victus+ نشکن استفاده می‌کند و بنابراین ظاهر و احساسی با کیفیت بالا ارائه می‌کند. دارای امنیت کامل knox و پشتیبانی کامل از نسخه One UI درست مانند دستگاه های سری A.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03S ظرفیت 64 گیگابایت

موضوع خروج سامسونگ از بازار لوازم خانگی و گوشی ایران واکنش های بسیاری داشت . همانند بسیاری از کالاها [اعم از ضروری و غیرضروری] قیمت گوشی نیز در ایران لحظه ای و یا دست کم روزانه دستخوش تغییر می شود . فروشگاه دارسو تنظیم میکند که گوشی های رجیستر شده سامسونگ را به عرضه برساند. در سال 2021، Samsung Z Fold3 و Samsung Z Flip3 امکانات بیشتری را ارائه کردند، که باریکتر و سبک تر از مدل های قبلی با دوام بیشتر در برابر آب، به علاوه سازگاری با قلم S طراحی شده بودند.

http://businesset.ir

از آن‌جایی که سامسونگ یک کمپانی بسیار بزرگ است که محصولات بسیار متنوعی در یک محدوده‌ی قیمتی بسیار گسترده ارائه می‌کند، اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، نمی‌توان هیچ برند دیگری را در بازار گوشی‌های هوشمند، رقیبی جدی برای این شرکت در نظر گرفت. از آن‌جایی که صنعت گوشی‌های هوشمند به نقطه‌ی مطلوبی در تولید گوشی‌های تاشونده رسیده است، نیاز است که شرکت‌ها روش‌هایی برای افزایش نیاز کاربران به انواع جدید این محصولات، ارائه کنند. شرکت سامسونگ سرمایه‌گذاری زیادی روی این گوشی‌ها کرده است و اعتقاد دارد که گوشی‌های هوشمند تا شونده، جایگاه ویژه‌ای در آینده‌ی این صنعت دارند. تا سال ۲۰۱۰ طول کشید که این شرکت با گوشی سامسونگ گلکسی اس که با سیستم عامل اندروید کار می‌کرد، به فروش بسیار خوبی برسد.

انواع سری سامسونگ: سری M

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری