معرفی 6 نرم‌ افزار یادگیری زبان انگلیسی و آشنایی با هریک از نرم افزارها | zabannew

استفاده از قواعد و نکات گرامری هنگام صحبت کردن و نوشتن به زبان انگلیسی یکی از بخش‌های دشوار برای هر زبان‌آموزان به حساب می‌آید. اپلیکیشن Learn English Grammar، را می‌توان یک ابزار رایگان و کاربردی برای یادگیری ساده و کاربردی گرامر انگلیسی دانست. گفتنی است که بیش از ده هزار تست گرامر زبان انگلیسی در قسمت آزمون این برنامه وجود دارد که تا حد زیادی شما را از نیاز به برنامه یا کتاب‌های دیگر برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی بی‌نیاز می‌کند. این نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی با شیوه بازی و سرگرمی که یکی از بهترین تکنیک‌های آموزش زبان است، زبان انگلیسی و بسیاری از زبان‌های دیگر را به شما آموزش می‌دهد. دروس مختلف بر اساس سطح و موضوع، طبقه‌بندی شده اند و با گذراندن مراحل مختلف آموزشی، دروس مراحل بعدی باز می‌شوند. تکرار و تمرین برای یادگیری زبان انگلیسی تنها با روش های صحیح و اصولی که اساتید راه و روش آن را به شما نشان می‌دهند، امکان پذیر است.

  • گوش دادن شما را با واژگان، مکالمات، لهجه‌ها، اصطلاحات عامیانه و مفاهیم سایت زیادی آشنا می‌کند.
  • لغات و گرامرهای این سایت بر اساس محتواهای معتبری مانند مقاله‌ها، رمان‌ها، داستان‌ها یا پادکست‌ها گردآوری شده است.
  • برای اطلاع از کلاس‌های آموزش تدریس زبان انگلیسی می‌توانید با شماره موجود در سایت تماس بگیرید و یا فرم مشاوره را پر کنید.
  • بنابراین باید درک واقع بینانه تری از کار و هدف خود داشته باشید تا بتوانید خود را برای پیش رفتن در مسیر آماده نگه دارید و انرژی خود را بازیابی کنید.
معرفی 6 نرم‌ افزار یادگیری زبان انگلیسی و آشنایی با هریک از نرم افزارها | zabannew به علاوه، می‌توانید از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس هایی که خود موسسه در اختیارتان قرار می دهد هم استفاده کنید. بازی های تک نفره معمولا تخیلی هستند و شامل استفاده از جادو و کشتن هیولاها هستند و در آن‌ها در نهایت به یک قهرمان بزرگ تبدیل می شوید. چون مکالمات این بازی ها خیلی زیاد هستند، با بازی کردن حتی یکی از آنها دایره ی لغات تان بزرگ تر می شود. هم چنین برای یادگیری مشتاق می شوید، چون برای اینکه بتوانید بازی را تمام کنید باید به تمام دیالوگ ها گوش کنید و آنها را بفهمید. می توانید یک شب با دوستان تان فیلم انگلیسی تماشا کنید یا یک غذای سنتی از یک کشور انگلیسی زبان را به کمک دستور پخت انگلیسی بپزید. اصلا مهم نیست که چه کاری انجام می دهید فقط دور هم جمع شوید، تفریح کنید و انگلیسی یاد بگیرید.

مدرس

این را هم بگم که فقط نباید به زبان انگلیسی بسنده باشیم، آموزش زبان آلمانی و آموزش زبان فرانسوی و عربی هم باید در دستور کار یک کشور باشد. یک کشور پیشرفته علاوه بر زبان انگلیسی که مهمترین زبان زنده دنیاست باید زبان های دیگه را هم یاد بگیرد تا خود را در عرصه سیاست بهینه کند و بتواند حق خود را از دنیا بگیرد. انتخاب بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی با توجه به معیارها و ویژگی‌هایی که برشماردیم آسان خواهد بود؛ اما به‌خاطر داشته باشید که قبل از شروع یادگیری، بهتر است سطح زبانی خود را ارزیابی کنید. برای ارزیابی سطح زبان خود می‌توانید از آزمون‌های تعیین سطح آنلاین استفاده کنید. برای مثال با مراجعه به این لینک و شرکت در آزمون استاندارد تعیین سطح، قادر خواهید بود با برنامه‌ی دقیق‌تری ساختار زبانی خود را تکمیل کنید.

امروزه همه شاهد گسترش تکنولوژی و نفوذ آن در تمامی جنبه‌های گوناگون زندگی هستیم. این تغییرات در تدریس زبان نیز بی‌تأثیر نبوده است و همۀ اساتید زبان انگلیسی تمایل دارند از شیوه‌های جذاب‌تری که پیشرفته‌تر نیز هستند برای تدریس زبان انگلیسی استفاده کنند. همین موضوع سبب شده است تا آموزش تدریس زبان انگلیسی نیز جایگاه مهمی به خود اختصاص دهد. دوره های اموزش زبان انگلیسی تجارت با توجه به شرایط زبان آموزان امکان برگزاری به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و یا عمومی با تعداد محدود دارد.

سؤالات متداول آموزش زبان انگلیسی در کمترین مدت

برای یادگیری بیشتر زبان‌آموز لازم است پس از بررسی چند مثال ساده و متفاوت با تمرین‌های ساده و کاربردی به آن‌ها اطمینان دهید که بخشی از مبحث تدریس شده را آموخته اند. در ادامۀ آموزش با کامل شدن مبحث آموزشی و حل کردن چند مثال می توان به سراغ تمرین های اختصاصی‌تر رفت. مدرس باید دقت کند که زبان آموزان اعتماد به نفس خود را از دست ندهند و احساس نکنند که در یادگیری بسیار کند عمل می‌کنند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری