قیمت گوشی موبایل سامسونگ مرجع موبایل ایران | funmobile

نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ را با قیمت مناسب و امکان خرید اقساطی به صورت خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی ارائه می کند. گوشی‌های هوشمند گلکسی دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که برای ارائه یک تجربه محاسباتی عالی به مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند. در هر سری که سامسونگ گوشی جدیدی به بازار عرضه می‌کند شاهد نوآوری‌های جذابی در بخش‌های مختلف آن هستید.

Samsung Galaxy A13 5G 4/64GB mobile phone

به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. آن‌چه سامسونگ را از برندهای معتبری مانند سونی، ال جی یا HTC متمایز می‌کند، تدوام در حضور، به‌روز ماندن و عطش سیری‌ناپذیر برای به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار موبایل است. به همین دلیل، گوشی های ساخت سامسونگ هم بین کاربران عادی و هم کاربران حرفه‌ای محبوبیت دارند و در همه‌جای دنیا به‌عنوان محصولاتی مطمئن و باکیفیت شناخته می‌شوند. البته لازمه‌ی دستیابی به این کیفیت مثال‌زدنی، اصالت کالای خریداری شده است. خیلی از گوشی های گلکسی توسط شرکت‌های بی‌نام و نشان چینی کپی‌برداری می‌شوند و در ظاهر تفاوتی با محصولات اصلی ندارند، اما عملکرد اکثر آن‌ها فاجعه‌آمیز است. بنابراین توصیه می‌شود گوشی سامسونگ را با گارانتی معتبر و کد رجیستری بخرید که فروشگاه اینترنتی کالاتیک این امکان را برای شما فراهم کرده است.

http://businesset.irبی‌شک مجله خبری موبایل فان ویژگی‌ای که در تمامی گوشی های سامسونگ از سری‌های مختلف وجود دارد و نقطه قوت تمامی این محصولات محسوب می‌شود، نمایشگر است. نمایشگر گوشی های سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخورداراند و وجه تمایز محصولات این برند نسبت به سایر تولیدکنندگان‌اند. روند تولید گوشی های سامسونگ با گذشت سالیان پیشرفت کرد تا جایی که در سال 2012 این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان شناخته شد و رقابت را برای محصولاتی همچون بهترین گوشی های آیفون سخت و هیجانی کرد. همزمان با اعلام برنامه جهانی سامسونگ برای شبانه روزی کردن خدمات پشتیبانی گوشی‎های همراه، این شرکت اعلام کرد «ما معتقدیم نوآوری حاصل بررسی و برآورده کردن نیازها و درخواست‎های کاربران‎مان است.

می‌توانید از این برنامه برای یادگیری نحوه ورزش‌کردن در خانه با وسایل روزمره، تماشای ویدئوهای میزبانی شده توسط مربیان خبره و تعیین چالش‌هایی برای رقابت با دوستان و خانواده استفاده کنید. این سری جزء جدیدترین محصولات سامسونگ محسوب می‌شوند که توانسته‌اند در مدت زمانی بسیار کوتاه در بین علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی محبوب واقع شوند. این سری از گوشی‌های محبوب سامسونگ از لحاظ بودجه در دسته گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد. امروزه با فاصله گرفتن زندگی از شیوه سنتی، یکی از بهترین روش‌های خرید گوشی Samsung می‌تواند خرید آنلاین آن باشد. مدل‌های اقتصادی گوشی سامسونگ به‌‌راحتی می‌توانند بسیاری از نیازهای روزمره شما را برطرف کنند. سامسونگ، یک ابرشرکت خوشه‌ای در کره جنوبی است که امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی در سراسر جهان است.

لینک های کاربردی سایت سامسونگ

البته آخرین نسل از گوشی های سری S هم از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کنند؛ اما اگر به این ابزار جادویی علاقه دارید، باید آن را جداگانه خریداری کنید. اگر فکر می‌کنید گوشی های Z Flip کاربرد منحصر به‌فردی که شما را به خرید آن‌ها ترغیب کند ندارند، سری Z Fold قطعا نظرتان را عوض می‌کند. تا شدن گوشی‌ های این سری، به‌شکل افقی انجام می‌گیرد و بنابراین صفحه نمایش آن‌ها عرض بیش‌تری دارد. قیمت گوشی Z Fold3 (جدیدترین مدل این سری) به دلایل مشخصی مانند نوآوری در طراحی، بهره‌گیری از سخت‌افزار و نمایشگر رده‌بالا و پشتیبانی از قلم استایلوس بالاتر از سایر محصولات سامسونگ است. کاربران این دستگاه می‌توانند هم‌زمان یک گوشی پرچم‌دار و یک تبلت 7.6 اینچی باکیفیت را همراه داشته باشند و با استفاده از قابلیت تا شدن، آن را به‌راحتی جابه‌جا کنند.

  • بنابراین، چنان‌چه بین خرید گوشی سامسونگ و گوشی‌های دیگر مردد هستید، می‌توانید گوشی سامسونگ مورد نظر خود را در نوار بالای صفحه جستجو کرده و پس از باز کردن صفحه محصول از گزینه‌ی مقایسه استفاده کنید.
  • این خط تولید عمدتاً با در نظر گرفتن هند ساخته شده است که فقط از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک فروخته می شود.
  • سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت و از همه مهم‌تر قلم S Pen، مهم‌ترین ویژگی‌های سری نوت به‌شمار می‌آیند.
  • ما همچنین تصمیم گرفته‌ایم که فقط به نسخه‌های اصلی پایبند باشیم، بنابراین هیچ ورودی مانند Galaxy S20 FE و Galaxy S4 Zoom وجود ندارد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری