خرید و بهترین قیمت روز انواع گوشی سامسونگ در بازار + تضمین اصالت و کیفیت | funmobile

گوشی های سامسونگ سری A جزو گوشی‌های میان‌رده شرکت سامسونگ است که با امکانات خارق‌العاده و قیمت مناسب خود توانستند به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این شرکت تبدیل شوند. ایسل یکی از بهترین سایت‌های فروش محصولات دیجیتال و گوشی‌های هوشمند است که کاربران می‌توانند به آن رجوع کرده و محصول مد نظر خود را با بهترین کیفیت و تضمین تهیه نمایند. جهت خرید گوشی سامسونگ با بهترین قیمت باید به مراکز فروش معتبر مراجعه و بخوبی درمورد گوشی مد نظر تحقیق کنید. سامسونگ این غول کره‌ای تولید گوشی‌های هوشمند خود را به قشر خاصی محدود نکرده است و تمام کاربران با هر بودجه‌ای که برای خرید موبایل سامسونگ در نظر گرفته باشند می‌توانند برای تهیه آن اقدام کنند. در سال 1998 گوشی سامسونگ در کشورهایی مانند برزیل ، هنگ کنگ و آمریکای لاتین تولید می شد. درواقع اولین مدل از سری گلکسی F با نام گلکسی F41 در سال 2020 معرفی و سپس روانه بازار شد.

S مجله خبری موبایل فان، تصاویر و قدرت پردازشی را برای بهترین تصاویر شفاف در یک گوشی گرد هم آورده است. این بدان معناست که برای عکاسان موبایلی، گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ انتخاب بهتری از بین این دو محدوده هستند. حتی در بدترین حالت، اگر گوشی هوشمند شما به‌نوعی در معرض خطر قرار گرفته باشد، راه دیگری وجود دارد که می‌توانید از مهم‌ترین داده‌ها و برنامه‌های خود محافظت کنید.

  • گوشی سامسونگ Galaxy S معمولا هر سال اولین گوشی دارای تراشه‌ی کوالکام است که وارد بازار می‌شود.
  • وزن گوشی ای ۵۲ ، ۱۸۹ گرم و جنس بدنه از نوع پلاستیک براق هست که جای انگشت روی دستگاه می ماند .
  • گارانتی آکاموند را می‌توان در حال حاضر بهترین گارانتی گوشی‌‌‌های سامسونگ در ایران نامید که خدمات بسیار خوبی به کاربران ارائه می‌دهد.
  • دوربین دستگاه تشکیل شده از یک لنز واید ۴۸ مگاپیکسلی ، یک بنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت عکاسی تا ۱۲۳ درجه ، یک لنز ۵ مگاپیکسل ماکرو برای عکاسی از فاصله نزدیک و یک لنز تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی .
  • در فهرست «بهترین‌ها» SoC ما درباره آخرین پردازنده گوشی‌های هوشمند سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید .

این کشور به یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در فناوری تبدیل شده است و حدود یک پنجم کل صادرات کره جنوبی به محصولات این برند اختصاص دارد. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. اگر تا اینجا ما را همراهی کرده باشید، در زمینه‌ی گوشی‌ سامسونگ متخصص شده‌اید. با این حال، هنوز هم اطلاعاتی در رابطه با این برند وجود دارد که بد نیست بدانید. بیونگ چول شرکت سامسونگ را وارد صنایع مختلفی مثل صنایع غذایی، نساجی، بیمه و خرده‌فروشی کرد. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

Samsung Galaxy Z Fold 4 5G 12/256GB mobile phone

اگر بخواهیم یک دسته بندی ساده از قیمت برای سری گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم، سریA و M، به عنوان گوشیه های میان رده، مقرون به صرفه ترین، سری S و Note، محصولات پرچم دار وگران ترین آن ها هستند. اگر آیفون را در نظر نگیریم، دیگر رقیب بزرگ سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند، شرکت LG است. این شرکت نیز یک شرکت کره‌ای است که محصولات بسیار متنوعی در حوزه‌ی الکترونیک تولید می‌کند. از نظر فروش، گوشی‌های LG به گرد پای سامسونگ نیز نمی‌رسند اما هنوز هم یک رقیب بزرگ محسوب می‌شوند.

http://businesset.irاصلی‌ترین میان‌رده‌های سازنده کره‌ای همین گوشی ‌های سری A هستند که در چند دسته مختلف وارد بازار می‌شوند. دسته A0 ارزان‌ترین گوشی ‌های این سری و دسته A7 گران‌ترین گوشی‌ های این سری را شامل می‌شوند. مثلا گلکسی A03 ارزان‌ترین گوشی این برند و گلکسی A73 گران‌ترین میان‌رده این سازنده است. هرچقدر هم که قدرت سخت افزاری یک گوشی زیاد باشد اگر رابط کاربری روان نباشد گوشی با لگ و باگ‌های مختلف مواجه خواهد شد.

Samsung Galaxy A53 5G 6/128G

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری