خرید، قیمت، مشخصات و بررسی گوشی های سامسونگ Samsung phones ساری تک | funmobile

از آن‌جایی که برند سامسونگ بسیار محبوب است، شرکت‌های دیگری نیز لوازم جانبی آن مثل شارژر، قاب و … خرید گوشی سامسونگ از سری‌های Galaxy S، Galaxy Note و Galaxy Z برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست. در مجموع، گوشی‌های خانواده‌ی Galaxy A ویژگی‌هایی ضعیف‌تر و دوربین‌هایی با کیفیت پایین‌تر در مقایسه با دیگر گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی دارند. با این حال، این گوشی‌ها معمولا طراحی‌های بسیار جالب و مهم‌تر از همه، قیمت‌های بسیار خوبی دارند. گوشی‌های سامسونگ Galaxy S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا در این سری جای می‌گیرند. واضح است که گوشی اولترا، قوی‌ترین و بزرگ‌ترین مدل گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ است و البته قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 ultra از سایر گوشی‌های این سری، بالاتر می‌باشد.

سری محصولات

مجله خبری موبایل فان Galaxy با گزینه‌های پیشرفته احراز هویت بیومتریک، این کار را آسان کرده‌اند. شناسه اثر انگشت اولتراسونیک که برای اولین‌بار در سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس معرفی شد، از یک حسگر نوآورانه در صفحه‌نمایش برای ایجاد تصویری سه‌بعدی از نوک انگشت شما استفاده می‌کند و دقت فوق‌العاده‌ای را نسبت به سنسورهای خازنی سنتی ارائه می‌دهد. اکثر گوشی‌های هوشمند گلکسی قابلیت تشخیص چهره را نیز دارند، بنابراین می‌توانید قفل را با یک نگاه سریع باز کنید. در مراسم رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S10‌ که در بیستم فوریه سال جاری برگزار شد، دی‏جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل، برنامه پشتیبانی 24 ساعته گوشی‌های تلفن همراه در تمامی روزهای هفته در سراسر جهان را معرفی کرد. این برنامه با هدف سرعت بخشیدن به رفع نیازهای کاربران و پوشش حداکثری پشتیبانی تلفن همراه سامسونگ تدوین شده‌است. این روند که قبلاً در برخی از بازارهای اصلی سامسونگ، از جمله ایران اجرایی شده بود، قرار است تا سال 2020 بصورت فراگیر و در همه بازارها اجرایی شود.

http://businesset.ir

جدیدترین اعضای این سری گلکسی S22 اولترا، S22 پلاس و S22 هستند و S21 FE نیز به عنوان یک قاتل‌پرچمدار با قیمت پایین‌تر در دسترس قرار دارد. گلکسی S22 اولترا بهترین و البته گران‌ترین گوشی سری S سامسونگ است و در رتبه‌های بعدی S22 پلاس و نسخه پایه‌ای S22 قرار می‌گیرند. این گوشی‌ها عموما گران‌تر از گوشی ‌های سری S هستند و پرچمدار به حساب می‌آیند. زد فولد به گونه‌ای است که به صورت عمودی تا می‌شود و زد فلیپ از وسط و به صورت افقی تا می‌شود.

اولین گوشی‌های این سری فروش چندانی نداشتند، اما امسال با ورود گوشی هایی مانند Z Fold 3 و Z Philip 3، فروش این بخش از بازار را در اختیار گرفت. نخستین مدل خانواده سری نوت در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و به محبوبیت بسیار بالایی دست یافت. ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی در زمان خود محشر بود و باعث شگفتی بسیاری از کاربران شد.

  • از سوی دیگر، مدل‌های سری M آمده بودند تا سبد محصولات رده‌پایین و میان‌رده‌ی این شرکت را تکمیل کنند.
  • در حالی که گلکسی اس 22 باتری تنها 3700 میلی آمپر ساعت ارائه می دهد، سازنده 5000 میلی آمپر ساعت در هر دو A53 و A33 بسته بندی می کند.
  • هنگامی که تقاضای مشتری به دلیل نسخه جدید بالا باشد، قیمتی تعیین خواهد شد که بیشترین درآمد را به خود جلب کند.
  • سامسونگ برندی شناخته‌شده و کره‌ای است که امروزه به جرات می‌‎توان ادعا کرد اغلب افراد این نام را شنیده‌اند و یا یکی از محصولات آن را در منزل دارند.
  • اما شاید در کنار این مزیت‌ها بتوان یک ایراد از این مدل نام برد که آن هم قیمت بالای گوشی است که برای همه اقشار قابل دسترسی نیست.
این تنوع به شما امکان می‌دهد بین گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر تاشو، قابلیت‌های خود ایستاده و گزینه‌های قلم انتخاب کنید. حتی می توانید محافظ صفحه نمایش سامسونگ را پیدا کنید متناسب با هر مدلی که شما ترجیح می دهید فراتر از طراحی، گوشی های گلکسی ویژگی های متعددی را ارائه می دهند. گوشی موبایل سامسونگ معمولا از صفحه نمایش amoled استفاده می کند و باید برای آن از گلس محافظ صفحه نمایش مناسب سامسونگ استفاده کنید. استفاده از محافظ صفحه نمایش مناسب سبب این میشود که شما اطمینان خاطر در خصوص شکستگی صفحه نمایش داشته باشید. خرید گوشی سامسونگ را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی دانست که به تازگی قصد خرید گوشی دارند و یا در نظر دارند تا گوشی موبایل خود را تعویض کنند.

اهمیت نیاز به خرید قاب گوشی sumsung

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری