قیمت موبایل سامسونگ خرید آنلاین ارزان فروشگاه اینترنتی آریا | funmobile

برای اطلاع از مجله خبری موبایل فان آخرین مدل گوشی سامسونگ و جدیدترین گوشی سامسونگ 2023 ویژگی های جدیدترین گوشی های سامسونگ، به همین صفحه مراجعه کنید. تلفن های همراه سامسونگ دارای ویژگی های پیشرفته و فناوری پیشرفته هستند تا خواسته های طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را برآورده کنند. گوشی های هوشمند سامسونگ طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهند. پس قطعاً قیمت گوشی هوشمند سامسونگ برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است و شما مایل هستید که گوشی سامسونگ را با قیمت مناسب تهیه کنید.

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ

با خم کردن Z Flip می‌توانید نیمه‌ی بالایی صفحه نمایش را روبه‌روی خود قرار دهید و از نیمه‌ی پایینی برای کارهایی مانند تایپ یا جست‌وجو در پلی‌لیست‌های مختلف استفاده کنید. گلکسی Z Flip3 به‌عنوان آخرین مدل از این سری، علاوه بر زیبایی و ظرافت، کیفیت ساخت و استحکام بالایی را به نمایش می‌گذارد و در شرایط مختلف شما را همراهی می‌کند. سامسونگ جزو معدود برندهایی است که برای بازارهای مختلف، انواع گوشی در کلاس‌های متفاوت را طراحی و تولید می‌کند. تنها کافی است به گوشی های گلکسی سامسونگ علاقه‌مند باشید تا انبوهی از سری‌ها و مدل‌ها را در برابر شما قرار دهد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G ظرفیت 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت

گفته می‌شود نسل‌های بعدی سری Z Fold به قلم حرفه‌ای سامسونگ مجهز خواهند شد تا عملا جای سری Note را به‌عنوان انتخاب اول طراحان و گرافیست‌ها بگیرند. قیمت گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت با توجه به پرچمدار بودن در حال حاضر جز گران ترین در بین دیگر برندها شناخته می شود. در کنار سری A سامسونگ دسته‌ای دیگر از گوشی های میان رده خود را با عنوان سری M طراحی و تولید می‌کند تا توانایی رقابت با محصولات متنوع برندهای چینی را داشته باشد. بین سال‌های 2015 تا 2018، غول کره‌ای دستگاه‌های ارزان‌قیمت خود را تحت عنوان سری J به بازار عرضه می‌کرد.

Samsung Galaxy A52s 5G 6/128GB Mobile Phone

در آن سال‌ها، شرکت‌های کره‌ای توجه اصلی خود را به کمیت (در مقابل کیفیت) معطوف کرده بودند که این طرز نگاه، موجب بالا رفتن آمار خرابی گوشی های ساخته شده توسط سامسونگ شده بود. به همین دلیل، رئیس هیئت مدیره وقت سامسونگ برای جلوگیری از بدنام شدن این کمپانی در بازار موبایل، در سال 1995 دستور داد تمام گوشی های قدیمی موجود در بازار را جمع‌آوری و به کارخانه‌ای که در آن‌جا تولید شده بودند، منتقل کنند. در آن‌جا نزدیک به 2000 نفر از کارکنان سامسونگ با سربندهایی با عنوان «اول، کیفیت» با چکش به جان 150 هزار موبایل مشکل‌دار افتادند و پس از خرد کردن، آن‌ها را سوزاندند.

http://businesset.ir

سامسونگ که معمولا از نمایشگرهای امولد در گوشی‌های خود استفاده می‌کند، برای کاهش قیمت محصولات این مدل را با نمایشگرهای IPS عرضه می‌کند تا گزینه‌های میان‌رده ارزان‌تری را نیز در بازار داشته باشد. لیست قیمت گوشی به همراه مشخصات فنی محصول و امکان مقایسه محصولات در فروشگاه آریا فراهم شده است. شرکت سامسونگ در گوشی های خود طبق هر کاربرد از متریال ، سخت افزار و دوربین های مختلفی استفاده کرده است که بازه قیمتی بین 4 میلیون تا 30 میلیون دارند . با این حال، در مقایسه با سری S، مدل‌های A جدید سامسونگ باتری‌های بزرگ‌تری را ارائه می‌کنند. در حالی که گلکسی اس 22 باتری تنها 3700 میلی آمپر ساعت ارائه می دهد، سازنده 5000 میلی آمپر ساعت در هر دو A53 و A33 بسته بندی می کند. Samsung Galaxy Z Fold4 5G و Samsung Galaxy Z Flip4 5G جدیدترین مدل های موجود در سری Z سامسونگ هستند.

  • این کشور به یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در فناوری تبدیل شده است و حدود یک پنجم کل صادرات کره جنوبی به محصولات این برند اختصاص دارد.
  • همچنین گوشی های سامسونگ مدل‌ گلکسی A10 و A50 پرفروش ترین مدل های موبایل در بازار ایران طی سال ۹۹ بوده اند .
  • همان‌طور که قطعا می‌دانید برند سامسونگ یک برند کره‌ای است و به همین دلیل هم دفتر مرکزی آن در این کشور واقع شده است.
  • DeX به شما امکان می‌دهد کیف لپ‌تاپ را کنار بگذارید و فقط با موبایل کارهایتان را انجام دهید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری