خرید، قیمت، مشخصات و بررسی گوشی های سامسونگ Samsung phones ساری تک | funmobile

اما در این بخش برای آشنایی بیشتر، به مجله خبری موبایل فان بهترین گوشی های سامسونگ می‌پردازیم. برای افرادی که بودجه آن‌ها برای خرید گوشی سامسونگ کافی است و محدودیتی ندارند، مدل گلکسی اس 21 اولترا پیشنهاد می‌شود که به عنوان بهترین و به‌روزترین مدل گوشی سامسونگ شناخته می‌شود. پس از آن سامسونگ به‌منظور اینکه بتواند در بازار هند جایی برای خود باز کند، اقدام به تولید و عرضه سری F نمود. از آنجا که شرکت تصمیم داشت، قیمت گوشی سامسونگ را مقرون‌به‌صرفه‌تر کند، تصمیم به تولید سری F گرفت که در آن از نمایشگر اقتصادی‌تر استفاده شده است تا خریداران هزینه اضافه‌ای متحمل نشوند. بدین معنا که گوشی‌های سامسونگ که از رده S و Note هستند، بیشترین قابلیت‌ها و امکانات متفاوت را دارند. تا آنجا که گاهی قیمت گوشی سامسونگ که پرچمدار است، با گوشی آیفون رقابت می‌کند.

Samsung Galaxy A52s 5G 6/128GB Mobile Phone

برخی از گوشی‌های سری A سامسونگ جدید در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و برخی از آن‌ها خیر. محدودیت‌های اخیر کمیته‌ی رجیستری باعث شده است، کد رجیستری به راحتی برای فروشندگان غیررسمی قابل وصول نباشد. طرفداران پروپاقرص سامسونگ هر سال در انتظار سری های پرچمدار کمپانی محبوبشان می مانند و امسال هم در سال ۲۰۲۱ مانند هر سال سامسونگ ۳ برادر پرچمدار خود را معرفی کرد . دوربین دستگاه تشکیل شده از یک لنز واید ۴۸ مگاپیکسلی ، یک بنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت عکاسی تا ۱۲۳ درجه ، یک لنز ۵ مگاپیکسل ماکرو برای عکاسی از فاصله نزدیک و یک لنز تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی . دوربین های گلکسی اس 22 شامل 1 دوربین واید، 1 دوربین اولتراواید و1 دوربین تلفوتو می شود.

گوشی‌ های سامسونگ گلکسی سری Note

می باشد که سامسونگ در گوشی های خود به کاربرده و می توانید از سرعت بالایی برای کار در اینترنت برخوردار باشید . می شود که هر یک با خصیصه های شگفت انگیز خود، کاربران را در ثبت لحظات به یاد ماندنی همراهی می کنند. دوربین های پشت این دستگاه شامل 4 دوربین سلفی این دستگاه، از نوع واید 32 مگاپیکسلی می باشد. شما می توانید برای اطلاع از خصوصیات کامل GALAXY Z FLIP 4 به صفحه ی اصلی این محصول مراجعه کنید. در واقع بازار هدف این مدل ها، مشتریانی هستند که گزینه های اقتصادی تری را ترجیح می دهند . این افزایش قیمت در نمایندگی های این برند [که برخی از آنها همچنان در حال فعالیتند] نیز دیده می شود .

  • سامسونگ چندین سری عمده از گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد، بنابراین مطمئن شوید که گوشی سامسونگ را پیدا خواهید کرد که برای شما مناسب باشد.
  • البته، جدید شرکت LG اعلام کرده است که دیگر گوشی هوشمند تولید نمی‌کند عملا به غیر از آیفون، رقیب دیگری برای گوشی‌های سامسونگ باقی نمی‌ماند.
  • جدیدترین اعضای سری A را می‌توان گلکسی A73، A53، A33، A23، A13 و A03 دانست که قیمت آن‌ها به ترتیب از گران به ارزان‌ مرتب شده است.
  • از جمله سایت هایی است که قاب های بسیار زیبایی برای شما عزیزان ارائه می دهد.
  • گلکسی اس از نمایشگر ۴ اینچی سوپر امولد و پردازنده‌ی اگزینوس ۳ بهره می‌برد.

متاسفانه، گوشی‌های سامسونگ دارای این پردازنده تنها در آمریکای شمالی به فروش می‌رسند و گوشی‌های Galaxy S در نقاط دیگر دنیا، مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس هستند. این گوشی‌ها، بهترین قابلیت‌ها را برای مشتریان عمومی گوشی سامسونگ فرآهم می‌آورند. گوشی‌های Galaxy S معمولا قدرتمند‌ترین گوشی‌های این برند هستند و بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارند. برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سامسونگمراجعه نمایید.

http://businesset.ir

شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید. همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید. در ابتدا قرار بود گوشی های سری A سامسونگ، میان‌رده‌هایی با کیفیت ساخت دستگاه‌های پرچم دار باشند. از سوی دیگر، مدل‌های سری M آمده بودند تا سبد محصولات رده‌پایین و میان‌رده‌ی این شرکت را تکمیل کنند.

کیف چرمی سامسونگ

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری