مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ SAMSUNG ️ نمایندگی فروش گوشی موبایل سامسو | funmobile

همین عامل باعث شده تا بسیاری از مجله خبری موبایل فانهای چینی جدید با وجود کیفیت بالا نتوانند هنگام خرید گوشی، در میان گزینه‌های انتخابی افراد باشند. گوشی سامسونگ یکی از صدها محصول تولید شده توسط شرکت چندملیتی و چند خوشه‌ای سامسونگ است. در حال حاضر این کمپانی با فروش میلیون‌ها گوشی هوشمند در سال یکی از پرفروش‌ترین برندهای گوشی‌ هوشمند در جهان محصوب می شود. گوشی‌ های موبایل پرچمدار سامسونگ یکی از اصلی‌ترین دلایل دستیابی کمپانی سامسونگ به این محبوبیت است. به پشتوانه سال‌ها خدمت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات تکنولوژیک (اعم از گوشی موبایل، لوازم جانبی، لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر تجهیزات)، امروزه در بستر اینترنت نیز در تلاش برای خدمتگذاری با تمام توان به خریداران این محصولات هستیم.

سامسونگ در گوشی‌های سری M از باتری‌های بزرگ و با ظرفیت بالا استفاده کرده است؛ به همین دلیل می‌توان گفت این سری گوشی های سامسونگ برای دانشجویان و دانش آموزان که ساعات زیادی مشغول تماشای ویدیوهای درسی و کلاس‌های آنلاین هستند بسیار مناسب است. این سری از گوشی های سامسونگ جزو گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت شرکت سامسونگ به‌حساب می‌آیند. در واقع گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به حدی قدرتمند طراحی شده‌اند که در بازار رقابتی تلفن هوشمند رقیب سرسختی برای دیگر شرکت‌ها باشند. در واقع، بارها پیش آمده که سامسونگ یک قابلیت را معرفی کرده که بعدا اپل آن را در گوشی‌های خود پیاده‌سازی کرده است.

  • Galaxy شما اجازه می‌دهد تا با اتصال آن به مانیتور یا تلویزیون هوشمند و جفت‌کردن صفحه‌کلید و ماوس، یک تجربه کامل از دسکتاپ را داشته باشید.
  • پیش‌تر تمامی گوشی های سامسونگ به همراه آداپتور، کابل شارژ، هندزفری سیم دار و یک قاب محافظ به بازار عرضه می‌شدند، اما چندی است که به پیروی از یک ترند جهانی اکثریت این موارد از جعبه گوشی های سامسونگ حذف شده است.
  • از پلاستیک به رنگ های سفید ، خاکستری ، بنفش و سبز با نمای جلو که از جنس شیشه استفاده شده است و با توجه به وزن کم دستگاه یک گوشی کاربرپسند به حساب می آید .
  • بنابراین دیگری نیازی نیست در همه‌گیری کرونا و البته ترافیک، برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر به بازار و اماکن شلوغ سر بزنید تا از بهترین قیمت اطلاع پیدا کنید.
در واقع کاربران محصولات این سری قادر هستند با قلم منحصربه‌فرد آن به کارهایی حرفه‌ای و مهندسی پرداخته و از امکانات فوق‌العاده آن بهره ببرند. گوشی‌ های سامسونگ دارای سری‌های مختلفی هستند که گوشی‌های سری S، Note و A محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌آیند. گوشی‌های هوشمند سامسونگ خیلی زود موفق شدند به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند و مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی قرار بگیرند. معمولا گوشی‌هایی که در بازارهای آمریکای شمالی وجود دارند، دارای پردازنده‌ی کوالکام و گوشی‌های سامسونگ در دیگر نقاط دنیا، مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس هستند. نمایشگر همیشه روشن در اکثر گوشی‌‌‌ های سامسونگ که به پنل اولد مجهز شده‌اند وجود دارد؛ این ویژگی نوتیفیکیشن‌ها را وقتی صفحه خاموش است نشان می‌دهد و به نوعی شما را از چراغ نوتیفیکیشن بی‌نیاز می‌کند.

http://businesset.ir

البته اگر به دنبال خرید گوشی‌های به‌روز سری گلکسی M هستید ما به شما خرید هر یک از مدل‌های گلکسی M23، گلکسی M33 یا گلکسی M53 را پیشنهاد می‌دهیم. سامسونگ هر سال مدل های جدید گوشی هوشمند خود را با امکانات و ویژگی های جدید روانه بازار می کند. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید یا به دنیای تکنولوژی و گجت ها علاقمند هستید، اطلاع از آخرین مدل گوشی سامسونگ برای شما حائز اهمیت خواهد بود. نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران جدیدترین مدل گوشی های سامسونگ را در وبسایت خود معرفی می کند و در صورتی که وارد بازار ایران شده باشند، امکان خرید این گوشی ها را به شما می دهد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

علاوه بر این باید بر اساس بودجه‌ای که در دسترس دارید یکی از انواع قاب ها را انتخاب کنید. قاب ها در مدل های چوبی و پارچه‌‌ای و سیلیکونی و فیبر کربن و ترکیبی و ژله‌ای تولید شده‌اند. شما می توانید بر اساس سلیقه خود یکی از قابلیت‌های متنوع سامسونگ را خریداری کنید. قاب گوشی سامسونگ پسرانه یا دخترانه، یا هر قاب طرح دار و فانتزی دیگری، معمولاً چیزی بیش از محافظت از گوشی شما در برابر ضربه انجام می دهد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13 4G دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری