کتاب های کمک درسی متوسطه اول ویرا کتاب | کتابکو

اگر به کتاب های انتشارات مهروماه علاقه دارید، می توانید خیلی راحت برای خرید کتاب کمک درسی با تخفیف، به فروشگاه سر بزنید و همه کتاب هایی که نیاز دارید را با قیمت عالی و تحویل سریع تهیه کنید. مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام برای همه مقاطع، اول ابتدایی تا دوازدهم متوسطه همه رشته ها ارائه شده اند. با تهیه کتاب های کمک درسی ماجراهای من و درسام عملاً دانش آموز می تواند معلم را به خانه بیاورد. این کتاب ها هم به صورت اختصاصی برای کتاب های درسی متفاوت موجود هستند و برای پایه های ابتدایی و متوسطه اول، کتاب های جامع هم ارائه شده اند که تمام مطالب درسی مدرسه را به طور کامل پوشش می دهند.

کتاب گام به گام (درس یار) هفتم منتشران

در ادامه لیست کتاب‌های کمک‌درسی عربی پایه نهم را آورده‌ایم تا دانش‌آموزان برای آمادگی بهتر امتحانات به‌خصوص برای آزمونی مانند تیزهوشان، کتاب مناسب را انتخاب کنند. در ادامه لیست کتاب‌های کمک‌درسی علوم پایه نهم را آورده‌ایم تا دانش‌آموزان برای آمادگی بهتر به‌خصوص برای آزمونی مانند تیزهوشان، کتاب مناسب را انتخاب کنند. کتاب لقمه عربی هفتم، از سری کتاب های جمع بندی انتشارات مهر و ماه شامل واژگان، قواعد،‌نمونه سوالات امتحانی به همراه پاسخ نامه.

یعنی دانش آموز با تهیه یک کتاب جامع ماجراهای من و درسام می تواند علاوه بر مطالعه و یادگیری نکته های مختلف، به کمک تمرین ها و انواع سوالات متنوع کتاب کمک درسی خود را محک بانک کتاب کتابکو بزند. برای پایه هفتم، کتاب کمک درسی مناسب اجتماعی، زبان انگلیسی، ریاضیات، علوم (فیزیک، شیمی، زیست شناسی) و هنر دوره متوسطه اول است. ممکن است نویسندگان کتاب ها بر اساس درس هایی که در هر کلاس آموزش داده می شود، تفاوت داشته باشند، اما شما می توانید با مراجعه به سایت کتابکو یا کتاب فروشی ها و به دنبال کتاب هایی با رده سنی پایه هفتم باشید. با خرید آنلاین کتاب کمک درسی از فرآموز در کنار بهره مندی از تخفیفات و ارسال رایگان، در وقت خود صرفه جویی کرده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. سایت فرآموز بر روی کتاب های کمک درسی خود تخفیفات ۱۰ تا ۲۰ درصدی اعمال می کند و هدف آن ایجاد شرایطی مناسب برای تمامی دانش آموزان جهت خرید بهترین کتاب‌های کمک درسی از برترین ناشران کشور است. برای خرید بهترین کتاب های کمک درسی با ارسال رایگان به اقصی نقاط شهر تهران و سایر مراکز استان‌ها و همچنین پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و تلفنی سفارش‌ها، فقط کافی ا‌ست خرید خود را در سایت ثبت کنید.

  • با خرید آنلاین کتاب کمک درسی از فرآموز در کنار بهره مندی از تخفیفات و ارسال رایگان، در وقت خود صرفه جویی کرده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت.
  • انتخاب بهترین کتاب‌ های کمک درسی هفتم، انتخابی است که درعین حساسیت، از سرنوشت‌سازترین انتخاب‌های تحصیلی است که البته هرچقدر با آگاهی و برنامه‌ریزی اصولی صورت بگیرد، روند صلح‌آمیزتری دارد.
  • ایستگاه سنجش هم یک فرصت فوق‌العاده برای خودارزیابی برای دانش‌آموزان است و با استفاده از آن، نکات و راهنمایی‌های دلسوزانه یکی از بهترین گام به گام‌های منتشرشده برای پایه هفتم را یک‌جا خواهید داشت.
  • واقعیت این است که بعداز تغییراتی که در نظام آموزشی ایران ایجاد شد و دوره متوسطه اول به وجود آمد، درس‌ها شدت سختی بیشتری گرفتند و بیشتر از حالت حفظی، فرمی مفهومی و عمیق پیدا کردند.

سایت فرآموز بهترین سایت خرید کتاب کمک درسی بوده که کتاب‌ها را با تخفیفات ویژه و ارسال رایگان برای دانش آموزان ارسال ‌می‌کند. واقعیت این است که بعداز تغییراتی که در نظام آموزشی ایران ایجاد شد و دوره متوسطه اول به وجود آمد، درس‌ها شدت سختی بیشتری گرفتند و بیشتر از حالت حفظی، فرمی مفهومی و عمیق پیدا کردند. ازطرفی درس ریاضی کلاس هفتم نیاز به تمرینات متنوع برای هضم کامل مطالب مختلف دارد و انتخاب بهترینکتاب های کمک آموزشیریاضی هفتم، معجزه ای برای شروع یادگیریِ مباحث پیچیده‌ ای است که در مقاطع مهمی مانند سال نهم و فرایند انتخاب‌رشته‌ تاثیرگذار هستند. از این جهت که نه‌تنها یک کتاب، بلکه کتاب های دیگر را هم پوشش می‌دهند. این نوع کتاب ها به لحاظ جامعیت در پوشش همه دروس، گزینه مناسبی برای مرور شب‌های امتحان به نظر می‌آیند.

دانش‌آموزانی که وارد مقطع متوسطه اول می‌شوند با اضافه شدن عناوین درسی تازه‌تر و تخصصی‌تری در مقطع تحصیلی خود مواجه می‌شوند که در 6 سال تحصیلی گذشته خود با آن ناآشنا بوده‌اند. این دسته از محصلان برای یادگیری هر چه بهتر و صحیح‌تر دروس خود در مقطع مورد نظر، علاوه‌بر خرید کتاب درسینیازمند مطالعه تمرین‌ها و درسنامه‌های متفاوتی هستند تا مطالب آموزشی را بهتر و کامل‌تر از گذشته یاد بگیرند. در این بین کتاب‌های کمک آموزشی و کمک درسی که توسط انتشاراتی‌ها و نویسنده‌های متفاوت به چاپ می‌رسند بهترین گزینه برای مطالعه تکمیلی دانش‌آموزان به حساب می‌آیند.

کتاب گام به گام نهم – آموزش قرآن

کتاب های کمک درسی متوسطه اول ویرا کتاب | کتابکو

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری