پیراهن مردانه دسته بندی شاهیکالا

بنابراین برای خرید پیراهن مردانه نکات مهمی را باید در نظر بگیرید تا لباس به قول معروف به تن شما بنشیند و زیبایی اندام شما را نشان دهد. مهمترین ترین نکته در خرید پیراهن مردانه سایز و اندازه درست لباس است که باید کاملا اندازه شما باشد(نه ذره ای تنگ، نه ذره ای گشاد). خرید عمده و تکی پیراهن و اطلاع از قیمت پیراهن مردانه به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی انجام می‌پذیرد. بهترین عملکرد برای شستن پیراهن مردانه آستین بلند این است که آن را متناسب با برچسب راهنمای آن بشویید. در نظر داشته باشید که روی این برچسب راهنما تمامی نکات مهم برای شست و شو از جمله زمان شستشو، دمای مناسب آب، نوع ماده شوینده مناسب و… ذکر شده است.

شکل‌های آستین مختلف مثل آستین بلند، سه چهارم و آستین کوتاه در مدل پیراهن مردانه مختلف طراحی می‌شوند. به طور کلی پیراهن‌های مردانه آستین بلند را بر اساس اندازه و سایز به دسته‌های مختلف اندامی تنگ و اندامی معمولی تقسیم می‌کنند. گزینه اول برای ورزشکاران و کسانی که اندام لاغری دارند مناسب‌تر می‌باشد. در مقابل دسته دوم برای افرادی است که هیکل درشت‌تری داشته و چاق‌تر به نظر می‌رسند. بنابراین یافتن پیراهنی که همه قسمتهای آن اندازه اندام شما باشد به ندرت اتفاق می‌افتد.

  • پیراهن مردانه یکی از موارد اصلی در پوشش یک آقا در تمام فصل‌های سال است.
  • پیراهن چهارخانه یکی از انواع پیراهن شیک مردانه است که اگر به کمک یک شلوار کتان یا جین بیایند, لباس اورجینال مردانه می توانند یک تیپ روزمره فوق العاده رو برای ما بسازند.
  • انتخاب پیراهن مجلسی مناسب، مهم ترین انتخاب شما برای استایل شب های مهمانی شما است.
  • پیراهن مردانه ممکن است از پارچه‌های الیاف مصنوعی نیز دوخته شده باشد.
پیراهن مردانه دسته بندی شاهیکالا

تلق ها در واقع شکل هلالی خاصی به یقه می دهند و از بلند شدن نوک آن جلوگیری می کنند بخصوص وقتی که از کراوات استفاده می شود. شما میتوانید برحسب سلیقه شخصی خود، فرم بدن، ترکیب دیگر لباس ها و بودجه خودپیراهنمناسب و دلخواه خود را داشته باشید. به منظور خرید محصولات، کسب اطلاعات کامل، انتقاد و پیشنهاد و یا ایجاد سفارش می توانید با شماره ارائه شده تماس حاصل فرمائید.

با توجه به تمام مطالبی که توضیح دادیم شما میتوانید بهترین خرید آنلاین لباس مردانه را برای خود و یا عزیزانتان انجام دهید و تا مدت ها از خریدی که کرده اید به خوبی استفاده کنید. اگر اندازه های دقیق خود و نوع جنس پارچه ایی که میخواهید را به خوبی بدانید. فقط انتخاب رنگ و طرح پیراهن می ماند که در تمام سایت های فروش به خوبی به شما نمایش داده می شوند. پیراهن های کنفی مردانه در تنوع مدل و طرح های بسیار زیادی وجود دارند‌ بسیاری از این پیراهن ها دکمه خور، زیپ خور، آستین کوتاه، آستین سه ربع، آستین بلند، با یقه های متفاوت و طرح و رنگ بندی بسیار زیادی هستند. پیراهن های کنفی در برابر چین و چروک حساسیت ندارند و همچنین اتو کردن آنها به راحتی انجام می شود. ناگفته نماند که جدا از تمامی مزیت های مهم، پارچه های کنفی دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

با خرید آنلاین پیراهن مردانه از کی مد تنوع بی‌نظیری از محصولات در دسترس شما قرار می‌گیرند. پیراهن‌های چهارخانه ریز و درشت با سر آستین پاکتی یا ساده از محبوب‌ترین طرح‌ها هستند. پوشیدن لباس‌های تک رنگ شاد یا طرح‌دار گلدار مانند پیراهن هاوایی مردانه در روزهای خنک برای مهمانی‌های تابستانه مناسب هستند. از طرفی دیگر هنگام شرکت در مجالس پیراهن‌های ساده یا سه دکمه پیشنهاد می‌شوند. پیراهن راه راه مد نظر آقایان هیکل درشتی قرار گرفته و نوعی دیگر از پیراهن‌های طرح‌دار است. به‌علاوه پیراهن‌های زیپ دار به صورت جلو باز یا بسته پوشیده می‌شود.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری