مشخصات فنی و قیمت گوشی سونی اکسپریا ال 1 Sony Xperia L1 | funmobile

واحد تامین کالامجله خبری موبایل فانک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. از مزیت‌های گوشی اکسپریا ۱ IV برخورداری از دوربین کامل برای عکس انداختن و فیلمبرداری است، همچنین ساخت و عملکرد صفحه نمایش آن به گونه‌ای واضح، صاف و روشن عمل می‌کند. علاوه بر آن از جک هدفون و اسلات کارت microSD (به علاوه فضای ذخیره‌سازی زیاد) برخوردار است. همچنین پشتیبانی از NFC و شارژ بی سیم نیز از دیگر مزایای این گوشی است. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند. درست است که اکسپریا 1 گوشی پرچم‌دار سونی در سال 2019 است، اما اکسپریا 5 گوشی جدیدتری است و از بهترین گوشی های سونی 2021 زمان خود است.

معرفی ۸ مورد از بهترین اپلیکیشن پخش زنده فوتبال

فرایند تعمیر موبایل تو این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و برنامه ها انجام میشه. این مساله باعث شده که تعمیرکارا بتونن ریزترین مشکلات دستگاه رو هم تشخیص بدن و اونا رو برطرف کنن. قیمت گوشی سونی اکسپریا 8 حدودا 410 پوند خواهد بود و در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

http://businesset.ir

اگر به بخش Storage & memory در تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید، می‌توانید میزان حافظه اشغال شده و همچنین گزینه غیر فعال کردن Smart cleaner را مشاهده کنید. ترفندهای گوشی سونی Xperia X برای گیمرها و علاقه مندان به بازی هم کاربرد دارد. به این ترتیب که در بخش app drawer ، می توان اپلیکیشن مربوط به پلی استیشن را اجرا کرده و از گوشی به عنوان دستگاه نمایش دوم و یا حتی برای کنترل از راه دور این کنسول محبوب استفاده کرد. شما همچنین می ‌توانید از بخش Device connection در تنظیمات گوشی خود، دسته Dual Shock 4 را فعال کنید و از این گوشی به عنوان دسته پلی استیشن استفاده نمایید.

  • سونی بالاخره امسال تصمیم گرفت که شارژ بی‌سیم را نیز به پرچمداران کوچک‌تر خود اضافه کند.
  • علاوه بر آن از جک هدفون و اسلات کارت microSD (به علاوه فضای ذخیره‌سازی زیاد) برخوردار است.
  • شما همچنین می‌توانید با استفاده از کنترل‌های برنامه دوربین در این گوشی؛ اشباع، روشنایی، و پیش‌چاپ بوکه را با حالت اصلی دوربین تنظیم کنید.
  • برخلاف صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ۴K، سلول ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به راحتی با یک بار شارژ، یک روز کامل شما را همراهی می‌کند.
برای این منظور باید نرم افزار Sony PC Companion را در ویندوز و Sony Bridge for Mac را در مک، دانلود و نصب کنید. پس از آن گوشی را با کابل USB به رایانه وصل کرده و مطابق مراحل پیش بروید. در مرحله بعدی آپدیت گوشی سونی، یک صفحه جدید باز می شود که باید دستورالعمل های آن را به ترتیب اجرا کنید.

سونی اکسپریا 5 مارک 2 (Sony Xperia 5 II)

البته مطمئنا تفاوت‌هایی بیش از کوچکتر بودن صفحه نمایش برای کاهش دادن قیمت این گوشی وجود دارد. اما بهرحال این دو گوشی بیش از آنکه فکرش را بکنید به هم شباهت دارند و باید گفت که Xperia 5 II تعادل بهتری از قیمت و ویژگی‌ها را به شما عرضه می‌کند. این گوشی که یکی از برترین گوشی های سونی 2022 است، دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رزولوشن 1080 × 2520 و رفرش ریت 120 هرتزی است که قطعا کارکرد روانی خواهد داشت. حتی گوشی Xperia 1 II هم چنین رفرش ریت بالایی ندارد و بنابراین در حداقل یک جنبه Xperia 5 II بهتر عمل می‌کند. یکی دیگه از ترفندهای رفع مشکل دانلود نکردن موبایل سونی، پر بودن فضای حافظه و عدم وجود فضای کافی برای ذخیره کردن برنامه هاس. اگه گوشی تون از کارت حافظه جانبی پشتیبانی میکنه، از طریق بخش تنظیمات، ترتیبی اتخاذ کنین که فایل های دانلود شده تو کارت حافظه گوشی ذخیره بشن.

گوشی موبایل سونی Xperia 10 Plus دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری