قفسه فلزی شرکت پترو پویش ماهان جی-فورژ مدرن

شرکت سامان پیشرو تجهیز دی سال 1397 با هدف تولید تجهیزات فروشگاهی با کیفیتی ممتاز و قیمتی رقابتی نسبت به تجهیزات وارداتی تاسیس شد. تولید قفسه پیچ و مهره ای در کشور مطابق با آخرین استانداردهای ملی صورت می گیرد. همین امر است که باعث شده شرکت تک قفسه به عنوان سر آمد ترین و پرطرفدارترین شرکت ها باشد. فن آوری پیشرفته، تنوع محصول و سرعت در عرضه محصولات و نازل بودن اقلام و توجه و احترام به سلایق مشتری از جمله مواردی است که تک قفسه را منحصر به فرد کرده است و موجب شده است که مشتریان را راغب به خرید از شرکت تک قفسه باشند.

قفسه بندی انباری پانل راک

وب سایت های مربوط به تولید کنندگان قفسه های فلزی گاهی وقت ها حراج هایی را برای مدت زمان کوتاهی اعلام می کنند که فرصت خوبی برای اشخاصی است که می خواهند خرید زیرقیمت داشته باشند. اگر کسب و کار شما عمدتا سفید یا قرمز است ، رنگ قفسه فروشگاهی های شما را می توان از این طریق تعیین کرد. به این ترتیب می توانید با قفسه هایی که بعداً خریداری خواهید کرد، آن را پشتیبانی کنید.

خرید آنلاین – ارسال فوری کالا – امکان مرجوعی کالا تا 10 روز- ضمانت اصل بودن کالا

ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است. ضخامت ورق آهن نبشی ( ستون قفسه ) 1.5 میلی متر و ضخامت ورق آهن… سیستم قفسه بندی مشبک یا قفسه بندی پیچ و مهره ای یکی از متداولترین انواعقفسهفلزی است. این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستممشبکمختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذ اری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه 150 کیلو گرم بر متر مربع است.

تحمل وزن استاندارد قفسه فلزی چقدره؟

است.ایمنی بالا و محفوظ بودن طبقات این سیستم قفسه‌ بندی انباریباعث شده است تا در بسیاری از شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار گیرد. قفسه فلزی بایگانیبه واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود در انبار را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی فلزی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و …

تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)… فروشندگان قفسه انباری منزل در تهران با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا در حال ارائه خدمت به مشتریان عزیز می باشد. تقریبا تمامی تولیدکنندگان قفسه بندی منزل در کشور، تهران را به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز فروش جهت ارائه محصولات خود می دانند و همه ساله جدید ترین تولیدات خود را در بازار های این شهر به مشتریان عرضه می کنند. در این نمایندگی ها می توان انواع مدل قفسه انباری با طرح های زیبا و قیمت مناسب خریداری کرد. قفسه های مشبک از استحکام بالایی برخوردار می باشند و نحوه چیدمان در انباری مورد نظر ما و همینطور چگونگی دسترسی به کالاها بسیار آسان خواهد بود، دقیقا به دلیل وجود همین دلایل است که می توان این مدل از قفسه بندی را به عنوان بهترین گزینه در نظر گرفت. قفسه بندی های مشبک، فلزی، پلاستیکی یا حتی چوبی هرکدام دارای کاربردهای فراوانی هستند که با توجه به شرایط بسیاری، مورد انتخاب قرار می گیرند و در محیط های متفاوت از نظر شرایط، قرار داده می شوند و به عبارتی مورد استفاده قرار می یگرند.

ست قفسه 5 طبقه 95*50 پیچ و مهره ای ارتفاع 2 متر

این قفسه ها از فولاد ضد زنگ تهیه شده و میتوان گفت اصطحکاک و فرسایش آنها بسیار پایین است. به لطف سیستم های قفسه فروشگاهی ، اسناد بایگانی شده را می توان به راحتی ذخیره کرد. هنگام ایجاد سیستم های بایگانی ، یک اتاق یک نفره می تواند به صورت اختیاری استفاده شود. با کسب اطلاع از آخرین محصولات عرضه شده در بازار تهران، متناسب با نیاز خود هزینه کنید و بالاترین کارایی را در ایجاد فضای مفید بدست بیاورید. به منظور قفسه بندی محیط انبار میبایست از حداکثر ممکن ارتفاع و عرض در دسترس استفاده گردد.

ساختار این نوع قفسه ها باعث می شود تا شما بتوانید از کمترین فضای موجود، بهترین و بیشترین استفاده را بکنید. استفاده از قفسه فلزی باعث می شود تا بتوانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در آنها جای دهید. استفاده از این قفسه ها مخصوصا در انبار ها نه تنها در متراژ و جای انبار صرفه جویی می کند بلکه باعث کاهش هزینه های شما نیز می شود. قفسه فلزی پالت راک نوعی قفسه فلزی صنعتی بوده که جهت انباشت و نگهداری کالاهای حجیم و پالتی سنگین مورد استفاده قرار میگیرد.جهت قراردادن کالاها باید از تجهیزات مخصوص استفاده گردد .

طبقه 30 سانتی فروشگاهی

قفسه فلزی شرکت پترو پویش ماهان جی-فورژ مدرن

جهت اطلاع از قیمت قفسه و کسب اطلاعات در زمینه خرید انواع قفسه فلزی و یا سفارش قفسه بندی میتوانید از مشاوره رایگان آرین قفسه بهره مند شوید. جنرال فلز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه فلزی با قیمت های منصفانه در سراسر کشور میباشد. قفسه سازان فروشگاه بزرگ فروش مستقیم انواع قطعات قفسه بندی سوپرمارکتی از جمله ستون ، کفی در ابعاد مختلف و سایر ملزومات قفسه سوپرمارکتی میباشد . جهت خرید قفسه سوپرمارکتی با تخفیفات ویژه قفسه سازان فقط کافیست با ما تماس حاصل نمایید .

قفسه انباری منزل قفسه بندی نو و کارکرده قفسه بندی بابایی تولید و پخش انواع قفسه بندی راک صنعتی ، قفسه فروشگاهی ، قفسه پیچ ومهره ای ، قفسه هایپری و ..-فورژ مدرن

ما برای خرید روزانه یا هفته ای و یا حتی ماهیانه بیشتر وقت خود را در فروشگاه های کوچک و فروشگا ه های زنجیره ای بزرگ با برندهای مختلف می گذرانیم.آیا تا … سیستم انبارداری گفته می شود، به طور کلی فرآیند های اصلی انباررا میتوان به دو قسمت تحویل … همین امر در مورد قفسه های مورد استفاده در تنظیمات دیگر ، مانند پایگاه های نظامی ، دفتر ، مناطق قابل دسترسی (باید با ADA سازگار باشد) و غیره نیز صادق است. برخی از سازمانهایی که اغلب دستورالعمل های استاندارد را صادر می کنند عبارتند از ANSI (موسسه استاندارد ملی آمریکا) ، ISO (سازمان بین المللی استاندارد) و NFPA (انجمن ملی حفاظت از آتش). قیمت کفی قفسه به فاکتور های متعددی بستگی دارد یکی از این فاکتور ها کیفیت و ساختار کفی می باشد.

قفسه های فولادی رایج ترین نوع قفسه در بیرینگ های غلتشی می باشند. این قفسه ها شامل سه گروه اصلی قفسه های ساخته شده از ورق فولادی، قفسه های فولادی ماشین کاری شده و قفسه های فولادی پینی شکل می باشند. در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد. و در صورت نبود جنس مورد نظر ساخت و سفارش آن بین 5 تا 12 روز کاری زمان می‌برد. و مورد دوم هزینه کیفیت ساخت قفسه می‌باشد مثل استفاده از رنگ درجه یک الکترواستاتیک یا رنگ معمولی برای قفسه.

  • کارشناسان جنرال فلز پاسخگوی سوالات شما عزیزان در خصوص خرید انواع قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی هستند.
  • این نوع قفسه بندی فلزی به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد .
  • در این سیستم قفسه بندی فلزی حرکت بین طبقات از طریق پلکان و یا بالابر انجام می‌شود و جابجایی بار در طبقات توسط نفر و به‌صورت دستی و یا با استفاده از تجهیزات کمکی مانند چرخ‌دستی و کانوایر صورت می‌گیرد.
  • این قفسه ها شامل سه گروه اصلی قفسه های ساخته شده از ورق فولادی، قفسه های فولادی ماشین کاری شده و قفسه های فولادی پینی شکل می باشند.

قفسه بندی صنعتی قفسه بندی سنگین و بدون زرق و برق است که در فروشگاه های انبار مشاهده می کنید. با استفاده درست از قفسه فلزی می توانید هزاران دلار در هزینه های ذخیره سازی صرفه جویی کنید. قفسه بندی انبار پانل راک برای نگهداری مواد اولیه و محصولات با حجم متوسط و نیمه سنگین در انبار های مرتفع که با نیروی انسانی و دستی بارگذاری می گردد، طراحی شده است. قفسه فلزی متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد استفاده قرار میگیرد. قفسه بندی فلزی متحرک جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط یا نیمه سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی استفاده می گردد.

قفسه انباری 5 طبقه عرض 30

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی لزوم وجود یک سیستم انبار داری دقیق و کارا در بسیاری از صنایع امری ضروری می باشد و پیاده سازی یک سیستم قفسه فلزی مناسب نقش بسیاری مهمی در این راستا ایفا می نماید. قفسه فلزی باید علاوه بر کیفیت از کارایی بالایی نیز برخوردار باشد. انتخاب یک سیستم نا مناسب قفسه بندی فلزی ممکن است خسارات زیادی را به بار بیاورد. لذا انتخاب یک سیستم قفسه بندی فلزی مناسب و کیفیت آن ، بسیار حائز اهمیت میباشد.

این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستم مشبک مختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذاری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه ۱۵۰ کیلو گرم بر متر مربع است. قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی میباشد. قفسه فلزی راک نوعی قفسه فلزی انباری میباشد که جهت تجهیز انبارهای با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .روش گذاشت و برداشت کالا در این نوع قفسه فلزی به صورت دستی میباشد. شرکت سازه های فولادی انبارگستران همواره ارائه دهنده بالاترین کیفیت از انواع قفسه فلزی با مناسب ترین قیمت می باشد .مشتریان محترم می توانند از طریق تماس با ما و یا لینک های ارتباطی درون سایت از قیمت انواع محصولات مطلع شوند و اقدام به خرید قفسه نمایند . قفسه بندی انبار ایزی راک از جمله سیستمهای قفسه بندی انبار می باشد که گذاشت و برداشت بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام می پذیرد و عمدتا جهت ذخیره سازی و نگهداری انواع بارهای نیمه حجیم و حجیم در وزنهای سبک و نیمه سنگین استفاده می گردد.

برای انتخاب انواع قفسه بندی انبار ارزان قیمت که بتوان از آنها در انبار و سوله های کوچک استفاده نمود، بهتر است این نوع قفسه خریداری نشود. در مقابل می توان از قفسه های مشبک و راک کفپوش دار استفاده کرد. ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است.

  • بنابراین، بهترین راهکار جمع آوری اطلاعات از طریق مشاوره و راهنمایی توسط متخصصین این موضوع پیش از خرید می باشد.
  • در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد.
  • در انبار های لوازم یدکی، ابزار آلات و تاسیسات از این نوع نصب میشود تا بتواند وزن این اجسام را تحمل کند.
  • ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است.

قفسه بندی انباری منازل و استفاده طبقات برای بارگذاری حبوبات، برنج، مواد شوینده و کلا دپوی خانگی …. بطور کلی قیمت قفسه بر اساس وزن آن و کیفیت رنگ یا آب کروم بودن آن متفاوت است که ر جدول بالا بطور مجزا این موارد مشخص شده است. پوشش سیم مورد استفاده در قفسه بندی سیم باعث می شود ذخیره وسایل کوچک که ممکن است از شکاف سیم بیفتند مشکل باشد و برای اقلام بزرگتر یا اقلام موجود در جعبه ها مناسب است. قفسه های ذخیره سازی همچنین خدمات صرفه جویی در فضا را در مناطق حمل و نقل ، اتاق های مونتاژ محصول ، فضاهای کار و امکانات تولید ارائه می دهند. در قفسه‌های سوپر مارکتی و پیچی و هایپر مارکتی از ورق روغنی با ضخامت 0.7 میل به بالا و در قفسه‌های نیمه صنعتی سردخانه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل به بالا استفاده می‌شود. یک ASRS معمولی را می توان با سازه های قفسه پالت، جرثقیل ها، ماژول های بالابر عمودی، نوار نقاله، بارهای کوچک، بارهای کوچک، کامپیوترها و نرم افزارهای مدیریت انبار مرتبط و سایر اجزا و لوازم جانبی ساخت.

سیستم قفسه بایگانی ریلی همانطور که از این نام پیداست، بخاطر طراحی انعطاف پذیرش، می تواند قفسه ها را از یک مکان به مکان دیگر منتقل و جابه جا کند. یک سیستم قفسه بندی خوب علاوه بر اینکه سبک و با دوام است باید قادر باشد بارهای بسیار سنگین را نگه داری کند.شما این مطلب را تایید می کنید چون می دانید … این قفسه ها مناسب سردخانه ها می باشند چرا که در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم هستند و خراب نمی شوند چنانچه میخواهیدسرد خانه را طبقه بندی کنید باید سراغ این نوع قفسه فلزی بروید. از آنجا که قفسه ها اغلب در محل کار مورد استفاده قرار می گیرند ، همیشه باید الزامات ایمنی OSHA را برآورده کنند. سایر الزامات استاندارد قفسه بر اساس برنامه و مکان شما متفاوت است.

طبقه 20 سانتی انباری

ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد. قفسه فلزی پانل راک جهت انباشت کالاهایی با حجم متوسط و نیمه سنگین در انبار های صنعتی و نیمه صنعتی که با نیروی انسانی و دستی بارگذاری می گردد، طراحی شده است. جنرال فلز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه فلزی با قیمت های منصفانه در سراسر کشور میباشد. در طراحی انبار ایمنی در سیستم قفسه بندی انبار و انتخاب نوع سیستم قفسه بندی انبار بسیار اهمیت دارد، زیرا طراحی صحیح سیستم قفسه بندی انبار در ایمنی و …

قفسه فلزی یزدپانل-فورژ مدرن

شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. لطفا جهت ثبت سفارش خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید . یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. و مورد دوم هزینه کیفیت ساخت قفسه می‌باشد مثل استفاده از رنگ درجه یک الکترواستاتیک یا رنگ معمولی برای قفسه.

تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)… سوراخ هایی در پایه ها با فاصله 50 میلی متر از یکدیگر بریده می شوند تا امکان پیچ و مهره شدن تیرها فراهم شود.قلاب های مخروطی یک طراحی پایدار و سفت را تضمین می کنند، حتی بدون پشتیبانی از پشت. زمان هرچه رو به جلو می‌رود ارزش زمین، خانه، فروشگاه و هرفضایی کاربردی، برای سکونت افراد محسوس‌تر می‌شود و متقابلا ارزش این موارد بالاتر رفته و فضاها، چه خانه و یا مغازه هر سال کوچکتر می‌شود. از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد.

قفسه ها باعث می شوند تا شما بتوانید از حداقل فضای موجود بیشترین استفاده را بکنید. همچنین استفاده از قفسه باعث نظم بیشتر می شود می توانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها قرار دهید. استفاده از قفسه ها مخصوصا در انبار ها نه تنها در متراژ و فضای انبار صرفه جویی می کند بلکه در کاهش هزینه های شما نیز تاثیر زیادی دارد. معمولا در انبار ها برای ذخیره و نگهداری از محصولات و کالا های متفاوت از این نوع قفسه ها بسیار استفاده می شود.

ارتفاع استاندارد قفسه بندی انبار سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد. یکی دیگر از انواع قفسه های انباری، قفسه انباری متحرک می باشد. در این نوع قفسه ها، اجزای آن ها متحرک می باشد و به راحتی می توان این نوع قفسه ها و اجزای آن را جا به جا نمود. از جمله ی این نوع قفسه های انبار، می توان به قفسه های انبار شاتل، قفسه های خود برگشت و خود تغذیه اشاره کرد. امروزه استفاده از این نوع قفسه ها نسبت به قفسه های ثابت رایج تر می باشد که این موضوع به دلیل قابلیت جا به جایی این نوع قفسه های انباری می باشد. به طوری که در صورتی که نیاز باشد انباری از مکانی به مکان دیگر منتقل شود و یا قفسه ها در داخل انباری جا به جا شوند، این کار در این نوع قفسه ها به راحتی انجام می شود.

  • فن آوری پیشرفته، تنوع محصول و سرعت در عرضه محصولات و نازل بودن اقلام و توجه و احترام به سلایق مشتری از جمله مواردی است که تک قفسه را منحصر به فرد کرده است و موجب شده است که مشتریان را راغب به خرید از شرکت تک قفسه باشند.
  • این سایت های فروش، خرید محصول را به امری آسان برای همه افراد تبدیل کرده اند و باعث صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه شده اند.
  • یکی از معایب این نوع قفسه بندی، این است که جابجایی این قفسه ها به راحتی انجام نگرفته و برای جابجا کردن این قفسه ها، بایستی همه ی پیچ و مهره های آن ها را باز کرده و در مکان جدید سر هم کرد.
  • با توجه به اینکه در هنگام ذخیره سازی، فشار بیشتری به پایه‌های جلویی می‌آید، این پروفیل‌های اضافی باعث قوی‌تر شدن و بالاتر رفتن توان پایه‌ها می‌شود.
  • قفسه راک صنعتی جهت انبار های بزرگ با تحمل بار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سطح نیم طبقه قفسه بندی انباری مزنین بوسیله کفپوش مقاوم آجدار فلزی یا پانل پله آجدار فلزی با توجه به تحمل بارهای مختلف پوشانده می شود .

فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور ارائه دهنده انواع نردبان و قفسه بصورت عمده و جزء به سراسر کشور با بهترین قیمت است. امروزه راه های متعدد خرید با کمترین واسطه وجود دارند که می توانند ارزانی قیمت کالاها را موجب شوند از این رو افراد با اطلاع از همه ی راه های ممکن می توانند محصولات را قیمت ارزان و در عین حال کیفیت بالا خریداری کنند. گونیای های قفسه فروشگاهی از ورق اسیدشوئی SAPH37 با ضخامت 2 میلی متر . هنگام ایجاد سیستم های قفسه فروشگاهی نکات مهمی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

برای این کار باید قفسه هایی با اندازه و ضخامت مناسب در انبار ، فروشگاه و دفتر خود انتخاب کنید. قفسه فلزی دیوارکوب فروشگاهی ارزان قیمت ترین نوع قفسه بندی فروشگاه . خریداران عمده معمولا مراکز فروش انواع قفسه فلزی به قیمت تولیدی را انتخاب می نمایند. از آنجا که در خرید این محصولات با حجم های بالا، شاهد کاهش سرمایه تولیدکنندگان می باشیم، قیمت محصولات نیز به صورت چشمگیر کاهش پیدا خواهد کرد. جهت استعلام قیمت این نوع از قفسه بندی انباریو کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشصنایعقفسه بندی نوین قفسهتماس حاصل فرمایید. گاهی اوقات ممکن است صاحبان فروشگاه ها و تولیدی ها به این نتیجه برسند که قفسه های فلزی زیر قیمت انتخاب بهتری برای راه اندازی کسب و کارشان است.

سیسم قفسه بندی خود تغذیه اغلب در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.سیستم قفسه بندی فلزی خود تغذیه قابلیت استفاده در خطوط تولید ومونتاژ را دارا می باشد و قابلت و بارگذاری کالا در این نوعقفسه بندی فلزیبصورت دستی انجام می گیرد. قفسه بندی فلزی خود تقذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد. قفسه‌ بندی فلزی راک کفپوشدار سنگین یا قفسه فلزی بالکی راک جهت نگهداری اقلام دارای حجم نیمه سنگین و سنگین مورداستفاده قرار می‌گیرد.

شرکت قفسه بندی راک فلز مفتخر است که با سالها تجربه حضور در بازار قفسه بندی فلزی ایران یکی از برندهای معتبر در صنعت تولید و نصب قفسه انبار و قفسه فروشگاهی به شمار می رود . پایین ترین قیمت قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی همراه با ارائه بهترین کیفیت خدمات قفسه بندی موجب رضایت حداکثری شما مشتری گرامی خواهد شد . امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی لزوم وجود یک سیستم انبار داری دقیق و کارا در بسیاری از صنایع امری ضروری می باشد و پیاده سازی یک سیستم قفسه فلزی مناسب نقش بسیاری مهمی در این راستا ایفا می نماید. قفسه فلزی باید علاوه بر کیفیت از کارایی بالایی نیز برخوردار باشد.

  • در ویدیو زیر نحوه اسمبل کردن قفسه های فلزی را می بینید که بسیار آسان و بدون پیچ و مهره سرهم می شوند.
  • ساختار این نوع قفسه ها باعث می شود تا شما بتوانید از حداقل جای ممکن بهترین و بیشترین بهره برداری را بکنید.
  • از جمله مزایای این قفسه های فلزی، راحتی نصب و دمونتاژ آنها است و معمولا در فروشگاه های خرده فروشی به چشم می خورند.
  • محصولات میزان کاران بر پایه استاندارد روز دنیا طراحی و تولید می گردد و دارای بهترین مواد اولیه و نوع رنگ قفسه ارزان آمیزی میباشد .
  • قفسه های سیم با توجه به ساختار آن نسبت به سایر انواع قفسه های سرقت ، وزن نسبتاً کمی دارند.

انبارها از لحاظ کاربری انواع گوناگونی دارند و قفسه بندی فلزی پانل راک میتواند نیاز های بسیاری از انبارهای کالاهای سنگین و نیمه سنگین را برآورده سازد. قفسه فلزی نیم طبقه بالکنی یا قفسه فلزی مزنین جهت استفاده حداکثری از ارتفاع انبار تولید و اجرا می‌گردد.سیستم قفسه بندی انباری نیم طبقه نوعی از قفسه بندی فلزی انباری مناسب جهت افزایش سطح مفید انبار بوده که در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی می باشد . قفسه بندی انباری خود تغذیه یا قفسه بندی انباری غلتکی اغلب در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.سیستم قفسه بندی انباری خود تغذیه قابلیت استفاده در خطوط تولید ومونتاژ را دارا می باشد و قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی انجام می گیرد.

آگهی‌های انواع قفسه فروشگاهی در دیوار تهران-فورژ مدرن

قفسه بندی صنعتی با استفاده از محصولات فلزی دوام و استقامت بالایی را بوجود می آورد که نگهداری و مدیریت کالاهای سنگین وزن را ممکن میسازد. ارتفاع قفسه دیوارکوب فروشگاهی ، 150 سانتیمتر در 4 طبقه 30 سانتیمتری است . رگال مزونی طبقه چوب | رگال پوشاک | رگال کفش | شلف لباس مدل پارمیس . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)… رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل…

قفسه یکطرفه فروشگاهی پرشیا

قفسه فلزی ایزی راک از جمله سیستمهای قفسه فلزی می باشد که گذاشت و برداشت بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام می پذیرد و عمدتا جهت ذخیره سازی و نگهداری انواع بارهای نیمه حجیم استفاده می گردد. رگال فلزی ساده لباس | رگال قوطی | رگال مزون | شلف پوشاک . جنس رگال از فلز ( قوطی 2.5×2.5 ) با ضخامت 0.6 میلیمتر و با رنگ الکترواستاتیک پودری می باشد. قفسه بندی با دهانه بلند به طور گسترده در انبارهای مدرن به ویژه مناسب برای کارتن و جعبه در اندازه های مختلف استفاده می شود.این محصولات معمولاً با دست به صورت جداگانه و با استفاده از نردبان متحرک یا سایر امکانات چیده می شوند. قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است.

قفسه قفسه ذخیره سازی فلزی بدون قفسه فولادی برای استفاده در منزل

مواردی هم وجود دارد که با بزرگ تر یا حتی کوچک شدن فضای انبار یا فروشگاه صاحبان آن ها قفسه های بلااستفاده را برای فروش ویژه معرفی می کنند، این برای اشخاصی که به تازگی کاری را شروع کرده اند فرصت بسیار مناسبی است. طراح با در نظر گرفتن نوع کار و محل قرار گیری انبار و اجناسی که در قفسه ها نگهداری می شوند جنس قفسه مورد نیاز را مشخص و آن را طراحی می کند. از نظر فنی نوع قفسه ای که برای یک انبار دارو طراحی و تولید می شود با نوع قفسه ای که برای یک شرکت خودرو سازی طراحی و ساخته می شود بسیار متفاوت است. همانطور که پیش تر گفته شد انواع مختلفی از لحاظ جنس و کاربرد قفسه ها در بازار وجود دارد که توسط مشتری خریداری و گاهی به صورت سفارشی ساخته می شود. بیشتر قفسه هایی که ساخته می شوند از فولاد پرسکاری شده هستند.

کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

رگال گرد

در این سیستم قفسه بندی فلزی حرکت بین طبقات از طریق پلکان و یا بالابر انجام می‌شود و جابجایی بار در طبقات توسط نفر و به‌صورت دستی و یا با استفاده از تجهیزات کمکی مانند چرخ‌دستی و کانوایر صورت می‌گیرد. قفسه فلزی گالوانیزه سردخانه پیچ و مهره ای ضدزنگ شلف آشپزخانه . ارتفاع قفسه فلزی گالوانیزه سردخانه 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است. شرکت سازه های فولادی انبارگستران همواره ارائه دهنده بالاترین کیفیت از انواع قفسه فلزی با مناسب ترین قیمت می باشد .مشتریان محترم می توانند از طریق تماس با ما و یا لینک های ارتباطی درون سایت از قیمت انواع محصولات مطلع شوند و اقدام به خرید قفسه نمایند . سیستم قفسه بندی مشبک یا قفسه بندی پیچ و مهره ای یکی از متداولترین انواعقفسهفلزی است. این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستممشبکمختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذ اری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه 150 کیلو گرم بر متر مربع است.

ذخیره سازی سفارشی OEM استفاده متداول قفسه بندی طولانی مدت

در برینگ های بزرگ از نوع ماشینکاری شده آنها استفاده می شود و نیز در مواردی که احتمال ترک خوردگی فصلی Season cracking در مورد قفسه های برنجی وجود دارد، از این نوع قفسه استفاده می شود. محدوده دمای این قفسه ها تا 300ºC است و روغنهای معدنی و مصنوعی بر آنها بی اثر هستند. عرض آن می تواند حدود 600 میلی متر عرض تا عرض 1500 میلی متر باشد.

قفسه فلزی دیوارکوب فروشگاهی-فورژ مدرن

فلزی فعالیت دارد ارائه دهنده بهترین انواع قفسه و نردبان تاشو و … می باشد. جنس رگال از فلز ( قوطی 2.5×2.5 ) با ضخامت 0.6 میلیمتر و با رنگ الکترواستاتیک پودری می باشد. مزیت اصلی قفسه فلزی تحمل وزن چند برابری نسبت به قفسه‌های MDF و چوبی می‌باشد، که همین مقاومت بالای قفسه نسبت به بقیه باعث میشه که فاصله پایه‌ها یا همون ستون‌های قفسه از هم زیادتر بوده و فضای فروشگاه بازتر بنظر بیاید.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی یزدپانل می باشد. در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد. و در صورت نبود جنس مورد نظر ساخت و سفارش آن بین 5 تا 12 روز کاری زمان می‌برد.

جنس این نوع قفسه بسیار مستحکم بوده و نصب آن ساده میباشد .به جهت کاربرد فراوان این نوع قفسه فلزی ، شرکت قفسه فلزی تک قفسه طرح های جدیدی از این نوع قفسه را به بازار عرضه نموده که سهولت کاربری و نصب بیشتری دارد . جهت سفارش خرید قفسه فلزی پیچ و مهره ای و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نموده و اطلاعات کافی را دریافت نمایید . قفسه سازان بزرگترین مرکز فروش انواع قفسه انباری سبک و سنگین با کیفیت برتر و قیمت عالی میباشد . انواع قفسه فلزی انباری راک ،قفسه پالت راک ، قفسه نیم طبقه مزنین ، قفسه سردخانه ای ، قفسه بازویی، قفسه انباری پیچ و مهره ای ، قفسه انباری مشبک و… جهت استعلام قیمت و سفارش انواع تجهیزات فروشگاهی ، چرخ خرید فروشگاهی ، پالت پلاستیکی ، سبد خرید فروشگاهی ، نردبان صنعتی ، نردبان خانگی و انواع قفسه فلزی کافی است با کارشناسان فروش تک قفسه تماس حاصل فرمایید . محصولات قفسه فلزی مدرن سازان بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید گردیده و دارای بهترین مواد اولیه و نوع رنگ آمیزی میباشد .لیست قیمت انواع قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی را حتما از ما استعلام نمایید .

  • ◄ با استفاده از پایگاه داده تحت کنترل کامپیوتر، وضعیت فعلی انبار و روند رشد آتی ثبت و پیش بینی می شود.
  • جدید ترین انواع قفسه هایپرمارکتی را میتوانید به سادگی در فروشگاه قفسه سازان با قیمت های عالی خرید فرمایید .
  • به یاد داشته باشید که تصمیم خود را نه تنها بر این اساس که کدام یک بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد ، بلکه بر اساس کدام یک قفسه فلزی مناسب تری را ارائه می دهند، تنظیم کنید.
  • یکی دیگر از خدمات صنایع قفسه بندی آرین عرضه انواع قفسه فلزی فروشگاهی و قفسه فلزی انباری کارکرده با بهترین قیمت میباشد.

قفسه بندی با وظیفه متوسط ​​انبارهای صنعتی قابل تنظیم سفار… قفسه فلزی قیمت بالاتری نسبت به سایر قفسه های چوبی، مشبکی و یا پی وی سی دارد، یکی از دلایل این تفاوت قیمت داشتن مقاومت بالا نسبت به سایر آن ها است. شما میتوانید همیشه در تمامی ساعات فعالیت فروشگاه برای استعلام قیمت، نحوه نصب و شرایط محصول، همچنین پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید.

قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. از جمله مزایای ان میتوان در قیمت تمام شده ان نسبت به بالکی راک اشاره کرد.و برتری شاخص قفسه بندی بالکی راک در نسب سریع ان و گستردگی ابعاد این سیستم دانست حال انکه سیستم مشبک نیمه سنگین نیز تک سایز است. رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل… قفسه بندی انبار سردخانه یا قفسه بندی سردخانه ای جهت استفاده در سردخانه های مواد اولیه كه بصورت دستی انجام می شود کاربرد دارد.

کفه قفسه راک سبک

پایین ترین قیمت قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی همراه با ارائه بهترین کیفیت خدمات قفسه بندی موجب رضایت حداکثری شما مشتری گرامی خواهد شد . صنایع قفسه فلزی قفسه سازان باتوجه به نیاز بازار، هم گستره محصولات خود را افزایش داده و هم میکوشد کیفیت و کمیت خدمات خود را نیز افزایش دهد . با بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی ، تجهیز و پیاده سازی سیستم های قفسه فلزی سبک ، سنگین و فوق سنگین آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی در جای جای میهن عزیزمان هستیم .

و مورد دوم هزینه کیفیت ساخت قفسه می‌باشد مثل استفاده از رنگ درجه یک الکترواستاتیک یا رنگ معمولی برای قفسه. طراحی رایگان CAD، ODM و OEM، حمل و نقل، نصب پروژه، تعمیر و نگهداری سیستم و غیره. اگر بخواهید دو قفسه را کنار یک دیگر قرار بدهید میتوانید با این قطعه اس شکل قفسه ها را به یکدیگر متصل کنید تا با استهام بیشتر کنار هم قرار بگیرند. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

استعلام قیمت روز قفسه فلزی

انبار های صنعتی از جمله مکان هایی که قفسه فلزی در آن بسیار پرکاربرد بوده و بخش بندی فضا با استفاده از قفسه های فلزی انجام می شود. امروزه اهمیت استفاده بهینه از فضای انبار با توجه به اهمیت لجستیک و انبارداری و همچنین گسترش تجارت الکترونیک و حضور انبارهای فروش آنلاین، بسیار بالاست. استفاده از قفسه های فلزی در انبارها این امکان را فراهم می سازد تا علاوه بر سطه انبار از فضای عمدی آن تا نزدیکی سقف نیز بطور بهینه استفاده شده و چیدمان کالا در بهترین حالت ممکن صورت گیرد. امروزه برای کارکرد درست قفسه های فلزی نیاز به تکنولوژی های انبارداری پیشرفته اتوماتیک نیاز است.

قفسه فلزی در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه میگردد.جنرال فلز تولید کننده ، مجری و فروشنده انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی میباشد.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز ضمن دارا بودن کلیه استانداردهای کیفی از تنوع بالا و قیمت های مناسبی نیز برخوردار میباشد . از جمله انواع قفسه فلزی جنرال فلز میتوان به قفسه فلزی راک ، قفسه فلزی پانل راک ، قفسه فلزی پالت راک ، قفسه فلزی پیچ و مهره ای ، قفسه فلزی ایزی راک ، قفسه فلزی بازویی ، قفسه فلزی درایوین راک ، قفسه فلزی خود راهرو ، قفسه فلزی سردخانه ، قفسه فلزی متحرک ریلی ، قفسه فلزی بایگانی ، قفسه نیم طبقه بالکنی ، انواع قفسه فروشگاهی و هایپری و… اشاره نمود.انواع قفسه فلزی جنرال فلز به همراه توضیحات و نمونه تصاویر مربوطه در ادامه قابل مشاهده میباشد.

قفسه قفسه فولادی متحرک چند سایز پنج لایه

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری