خرید گوشی اپل ؛ قیمت گوشی آیفون IPhone آترین کالا | funmobile

نمایشگر سوپر رتینا، با حافظه داخلی 64 گیگابایت و دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 7 مگاپیکسلی از ویژگی های ایفون 10 محسوب می شود. نقطه‌ی قوت این گوشی که سبب محبوبیت بسیار زیاد آن در مقایسه با آیفون‌های قبلی شد، پردازنده‌ی بیونیک A11 آن بود که گوشی گران‌قیمت‌تر آیفون X نیز از آن استفاده می‌کند. بنابراین، سرعت عمل این گوشی حتی در هنگامی که چند برنامه در حال اجرا باشند، بسیار بالا است.

معایب آیفون ۱۱ پرو چیست؟

در بحث پردازنده گرافیکی هم Apple چند سالی است مستقل شده و GPU های شرکت Imagination Technologies را کنار گذاشته؛ البته با توافق با این شرکت، همچنان از پتنت‌های موجود در پردازنده های گرافیکی PowerVR بهره می‌برد. شاید تعداد هسته‌های پردازنده های مرکزی و گرافیکی آیفون کم‌تر از هسته‌های پردازشی موجود در اسنپ دراگون، Dimensity، Adreno، Mali و PowerVR باشد، اما در عمل شاهد پرفورمنس درخشان و قابل‌توجهی از سوی این واحدهای پردازشی هستیم. تجربه نشان داده، کیفیت بالای سخت افزار iPhone نه با عدد و رقم، بلکه با اجرای سنگین‌ترین نرم‌افزارها و بازی‌ها مشخص می‌شود. نخستین بار شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت ای‌تی اند تی در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. سه لنز پشتی این دوربین به شما اجازه می‌دهند تا تنظیماتی مثل زوم، فوکوس و …

  • آیفون 13 و نسخه های دیگر آن یعنی آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس، جدیدترین گوشی های فعلی این کمپانی هستند.
  • اگر می‌خواهید قوی‌ترین دوربین و سخت‌افزار ممکن را داشته باشید، اما جابه‌جایی و کار کردن با دستگاه‌های بسیار بزرگ برای‌تان سخت است، iPhone 13 Pro همراه خوبی برای شما محسوب می‌شود.
  • آیفون 11 مطمئنا میتونه همه انتظارات شمارو از یک گوشی فوق العاده مرتفع کنه.
  • با توجه به اینکه صفحه نمایش بخش بزرگی از جلوی گوشی را اشغال کرده، خبری از دکمه هوم و همچنین تاچ آی دی در این دستگاه نیست.
  • البته در کنار این قابلیت‌های مثال زدنی، رنگ رزگلد (صورتی) هم در کنار رنگ‌های قبلی خاکستری، طلایی و نقره‌ای به رنگ‌های این گوشی افزوده شده‌است.
مجله خبری موبایل فان ۱۳ پرو مکس که جدیدترین محصول شرکت اپل می باشد قویترین و بزرگترین گوشی اپل به حساب می آید که دارای دوربین بسیار فوق العاده است و می تواند تصاویر را بسیار با کیفیت ثبت کند. قیمت گوشی آیفون در ایران می تواند متغیر و متفاوت باشد و با نرخ ارز تغییر کند. اما می توان با توجه به قیمت گوشی آیفون به دلار ارزش واقعی مدل مد نظر را به صورت حدودی محاسبه کرد. اکنون سری 13 این گوشی ها با نرخ های 800، 900 و 1099 دلار برای هر مدل قیمت گذاری شده اند، البته نسخه پرومکس قیمتی در حدود 1100 دلار دارد.

خیلی ها بر این باورند که قیمت گوشی اپل به سیستم عامل آن بستگی ندارد مشخصات داخلی و سال عرضه و همچنین طراحی بدنه و دیگر عوامل مهم می تواند روی قیمته گوشی های آیفون تاثیر گذار باشد. در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است.

Apple iPhone 6s 16GB

طراحی آن با آیفون ۱۱ تفاوتی ندارد و کناره‌های گوشی تخت شده‌است، اما از ۶ گیگابایت رم، دوربین بهبود یافت، باطری ضعیف تر نسبت به نسل قبل در عوض بهینه تر و پردازنده Apple A14 Bionic بهره‌مند است. آیفون ۸ پلاس دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی بوده و دوربین آن نسبت به گذشته بهبودهای بسیاری به خود دیده‌است. در آیفون ۸ پلاس شاهد دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه هستیم که در این ناحیه بیرون زدگی را نیز همچون گذشته به همراه دارد. آیفون ۸ پلاس مانند آیفون ۸ به تراشهٔ A11 Bionic مجهز است که اولین پردازنده ۶ هسته‌ای اهالی کوپرتینو محسوب می‌شود. آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. بعد از معرفی آیفون ۷ این کلید لمسی شد و بعد از معرفی آیفون ایکس به‌کل از آیفون حذف شد و تنها دو گوشی آیفون اس‌ای ۲ و آیفون اس‌ای ۳ بودند که با این که بعد از آیفون ایکس معرفی و عرضه شدند، اما همچنان از کلید home بهره می‌بردند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری