گوشی موبایل Archives باما اپل | funmobile

گرچه تنوع لنزها در انواع گوشی آیفون بالا رفت، اما به هیچ وجه از کیفیت آن کاسته نشد. به یقین میتوان گفت که دوربین آیفون 13 پرومکس، بهترین نوع دوربین در گوشی های آیفون و سایر گوشی های پرچمدارمی باشد. در این گوشی های سال 2021 قابلیت بزرگنمایی با استفاده از دوربین تله فوتو می تواند سبب شود تا اجسام در فواصل دور با جزئیات بیشتری نمایش داده شوند، همچنین قابلیت عکس بداری ماکرو در این سری از گوشی های آیفون اضافه شده است. ارتقای سیستم لرزش گیر، ارتقای سیستم فوکوس به صورت خودکار Tof همه و همه برای کیفیت بیشتر تصاویر می باشد. پس با خرید گوشی اپل می توانید به یک دوربین حرفه ای با قابلیت عکس برداری و فیلبرداری با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید.

گوشی آیفون 12 پرو اپل

این برند که محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد، ما را بر آن داشت تا دفتر تاریخ را ورق زده و به گذشته‌ی آن و سیر صعودی این برند نگاهی مختصر داشته باشیم. شما می‌توانید از بخش گالری به عکس موبایل ایفون مدنظرتان دسترسی داشته باشید که شامل رنگ‌بندی‌های موجود گوشی اپل دلخواهتان می‌شود. تصاویر از زوایای مختلف گوشی آیفون ثبت شده‌اند تا امکان بررسی جزئیات مختلف طراحی ظاهری محصول مدنظرتان را داشته باشید. همانطور که در بالا گفته شد، سیستم عامل بر روی تمامی گوشی ها و دیگر محصولات اپل، سیستم عامل iOS می باشد. طراحی این سیستم عامل اختصاصی که تنها مختص به اپل می باشد، نشانی بر قدرت و البته اطمینان از عملکرد این شرکت برداشت می شود. پس اگر به فکر خرید گوشی اپل هستید، بهتر است بدانید که یک سیتم عامل فوق حرفه ای و اختصاصی هم مانند آیپد و مک بوک خواهید داشت.

ظرفیت 512 از روی آیفون 11 حذف شده و اپل این محصول رو با 3 ظرفیت64،128و256گیگابایت معرفی کرده. تکنولوژی شبکه هم توی این گوشی تغییری به نسبت گذشته نداشته و با همون دسته بندی Cat16 ارائه شده، ولی قطعا با توجه به پردازنده قدرتمند تر آیفون 11 میتونه سرعت اینترنت و اتصالات قوی تری رو ارائه کنه. هزینه بالا آیفون تنها در مورد خود گوشی نبوده و وسایل جانبی آن نیز مانند شارژر، هدفون و قاب موبایل نیز نسبت به دیگر گوشی‌های موجود در بازار گران‌تر است. این مدل در تاریخ ۷ سبتامبر ۲۰۲۲ جدید ترین مدل آیفون بوده و پرقدرت ترین موبایل حال حاضر است. نسخه‌ی پرو این دستگاه از پردازنده A16 Bionic اپل بهره مند است و دارای ناچ جدید با اصطلاح داینامیک آیلند می باشد.

http://businesset.ir

براساس اظهارات استیو جابز، کلید رشد کسب و کار استفاده از تکنولوژی‌های جدید بود. همچنین نرم‌افزار نقشی کلیدی در عملکرد سخت افزار داشت، بنابراین نرم افزار آیتیونز در سال 2001 معرفی شد تا نقشی اساسی را برای پیشرفت گوشی های آیفون ایفا کند. برای خرید گوشی های موبایل اپل از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های اپلمراجعه نمایید. اولین گوشی آیفون اپل در سال ۲۰۰۷ معرفی شد؛ البته بخش موبایل اپل از چندین سال قبل، فعالیت خود را آغاز کرده بود و تجربه‌ای پیش از معرفی گوشی آیفون با شرکتی به نام موتورولا داشت. بااین‌حال، نتیجهٔ حاصل‌شده از همکاری دو شرکت برای اپل قابل قبول نبود و به اصرار استیو جابز، سری گوشی هوشمندی به نام آیفون خلق و به علاقه‌مندان معرفی شد. با توجه به موارد ذکر شده، رجیستری نیز یکی از موارد مهمی است که باید هنگام بررسی قیمت رو آیفون به آن توجه کنید.

Apple iPhone 13 Pro Max 512GB Mobile Phone

زومیت مجله خبری موبایل فان گوشی های آیفون را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید. اگر پس از بررسی قیمت روز آیفون متوجه فروشگاهی شدید که در آن قیمت موبایل آیفون مد نظر شما به طرز غیرمنطقی پایین است بهتر است احتمال ریفربیشد بودن گوشی را بررسی کنید. گوشی های آیفون ریفربیشد، دستگاه‌هایی هستند که به اپل مرجوع شده و پس از حل مشکل مجددا وارد بازار شده‌اند. همانطور که گفتیم، با وجود بالا بودن قیمت گوشی موبایل آیفون ، خیلی‌ها طرفدار آن هستند. تنوع در میان گوشی‌های اپل بالا است که هرکدام از سری‌های آن نیز خود دارای زیر مجموعه‌های بسیاری هستند. بنابراین قبل از اینکه اقدام برای خرید کنید باید لیست نیازها و اولویت‌های خود را مشخص کنید تا بتوانید راحت‌تر و سریع‌تر به مدل مورد نظر خود دست پیدا کنید.

  • ممکن است شما شرایط ثبت رجیستری موبایل را نداشته باشید، آن‌جاست که به مشکلات زیادی می‌خورید و برخی از فروشندگان برای رجیستر کردن پول زیادی از شما بگیرند.
  • به علاوه، شما نمی‌توانید ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای در این گوشی در مقایسه با آیفون X پیدا کنید.
  • اپل ابتدا توسط فردی به نام استیو جابز در سال 1976 بنیان گذاری شد و با تولید محصولات باکیفیت و استفاده از پلتفرم اختصاصی IOS توانست مخاطبان محدودی را به خود جذب کند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری