قیمت گوشی اپل ️ خرید انواع گوشی آیفون iPhone کالاتیک | funmobile

پس از پایان این مهلت گوشی اپل شما به عنوان کالای قاچاق شناخته شده و حق استفاده از خدمات اپراتوری از آن صلب خواهد شد. به همین دلیل قیمت گوشی آیفون رجیسترشده به طرز قابل‌توجهی بیشتر از نسخه رجیسترنشده است. اکثر محدودیت‌های استفاده از موبایل اپل در ایران از تحریم‌های دولت آمریکا و نبود نمایندگی رسمی نشأت می‌گیرد. دردسرهایی مثل ساخت اپل آیدی، دشواری در استفاده از برخی برنامه‌ها و حتی محدودیت استفاده از بلوتوث به دلیل امنیت بالای سیستم‌عامل iOS مواردی هستند که هرچند کار را برای کاربر ایرانی سخت می‌کند؛ اما معمولا راهکارهایی برای حل آن‌ها وجود دارد.

غول تکنولوژی جهان در حال حاضر چیپ های مختلفی را برای انواع دستگاه‌های خود تولید می‌کند که شامل سری‌های A، S، T، W، H، U، M و برخی مدل‌های متفرقه می‌شود. تاکنون تنها چیپست های سری A اپل در دل آیفون‌های این کمپانی قرار گرفته‌اند و به آن‌ها قدرت بخشیده‌اند. از اولین آیفون گرفته تا سری iPhone 13، همه‌ی گوشی‌های ساخت Apple اگر نگوییم به قوی‌ترین، حداقل به یکی از قوی‌ترین چیپ های زمان خود مجهز بوده و هستند.

http://businesset.ir

همچنین در زمان مجله خبری موبایل فان گوشی آیفون باید به گارانتی گوشی اپل هم توجه کنید. سعی کنید انواع گوشی اپل و آیفون‌های مختلف را با گارانتی معتبر ( کسرا پارسه ) خریداری کنید. در واقع انتخاب گوشی اپل مناسب نیازمند این است که گارانتی خوبی هم داشته باشد. گارانتی گوشی اپل باعث می‌شود با خیال راحت‌تری به خرید گوشی آيفون فکر کنید و آن را در برنامه خود قرار دهید.

آیفون 13 پرو اپل پارت نامبر zaa حافظه 512 گیگابایت (NOT ACTIVE) (گارانتی بین الملل)

ویژگی‌هایی مانند صفحه‌نمایش 6.1 اینچی با فناوری Liquid Retina با داشتن همان بریدگی حالا دیگر همیشگی آیفون، اسپیکرهای استریو و نبود جک هدفون یادآور همان گوشی XR آیفون است. رنگ‌هایی مانند سبز، بنفش و آبی روشن دیگر ویژگی آیفون جدید اپل هستند که آن را برای علاقه‌مندان به رنگ‌های شاد مناسب کرده‌اند. این قاب با امکان شارژ بی‌سیم سازگار است و از این لحاظ هم این محصول جدید را به محصولی مدرن تبدیل کرده است. در گوشی موبایل iPhone XR استاندارد ضدآب بودن IP67 بود که در محصول جدید اپل به IP68 ارتقا پیدا کرده است تا بتوانید با خیال راحت آن را در عمق 2 متری آب نگه دارید. طرفداران قدیمی اپل در سال 2020 این فرصت را پیدا کردند که همراه با iPhone SE به دوره‌ای که در آن هنوز خبری از آیفون‌های غول‌پیکر نبود، سفر کنند. ارزشمندترین برند تکنولوژی جهان، با به‌کارگیری سخت‌افزار، دوربین و نمایشگر معمولی، موفق به پایین نگه داشتن قیمت این گوشی شد و در همین سال، نسل بعدی پرچم داران خود یعنی «آیفون 12» را معرفی کرد.

مزایای گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس چیست؟

در سال 2012 سری جدیدی از گوشی های آیفون وارد بازار شد که امکان اتصال Lightning و LTE برای آن ها میسر بود. این دستگاه که در زمان خود، باریک ترین و نازک ترین گوشی اپل بود با صفحه نمایش 4اینچی و پوشش آلمینیومی، لقب بهترین و خوش دست ترین گوشی دنیا را به خود اختصاص داد. این دستگاه که آیفون 5 نام گذاری شد، با قیمت همان 199 دلار و با رنگ طلایی به مردم عرضه شد.iPhone 5S در سال 2013 تولید و راهی بازار شد. امکان Touch ID یا اثر انگست در iPhone 5S و همچنین پردازنده ۶۴ بیتی به همراه دو فلش از ویژگی‌های متمایز این دستگاه بودند.

  • نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.
  • جالب است بدانید که شرکت کامپیوتر داینامیکس در اوایل دهه‌ی 70 شمسی اولین نمایندگی رسمی اپل در ایران بود.
  • ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری