بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون + 15 مدل قدرتمند (مناسب برای تمامی فعالیتها)

پردازنده اختصاصی اپل یعنی M1 عملکرد فوق العاده ای رو از خودش نمایش داده و همین باعث شده تا این لپ تاپ علاوه بر کیفیت ساخت بالا از عملکرد خوبی برخوردار باشد. که با توجه به نیازتون یعنی کارهای مهندسی این مورد اونقدرها هم مهم بنظر نمیاد. مورد استفادم هم گیم هم نرم افزار… بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ تا نهایتا 35 میلیون برای کارها و برنامه های مهندسی و گیم گام اول خرید چی پیشنهاد میدهید؟ ما در مقاله « بهترین لپ تاپ های دانشجویی » لیستی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی با بودجه های مختلف رو معرفی کردیم که پیشنهاد میکنم حتما اون رو ببینید. برای انتخاب بهتر باید ببینید که چه ویژگی هایی براتون اولویت بیشتری دارد.

همزن برقی چه مارکی خوبه

این مدل با داشتن ویژگی هایی همچون کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب که برابر با 11 میلیون و 300 هزار تومان است به یکی از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار تبدیل بشود. از دیگر ویژگی های خوب این نوع همزن هنریچ می توان به قدرت توان 1300 وات آن نیز اشاره کرد . ام اس آی هم از برندهایی است که با ساخت لپتاپهای گیمینگ بسیار قدرتمند به محبوبیت رسید و توانسته رقیب خوب و با اصالتی برای ایسوس باشد؛ لپتاپ ام اس آی مدل Crosshair 15 a11uck یکی از بهترینهای این برند در بازار است که سختافزاری فوقالعاده دارد و در اجرای اکثر بازیها با گرافیک بالا خوب عمل میکند. متنها بجز لپ تاپ لنوو گیمینگ بقیه لپ تاپ ها تقریبا در گرافیک هم یکسان هستند.

اگه اشتباه نکنم مک بوک های ایر بطور کلی قابلیت ارتقاء رم ندارند. بنابراین این لپ تاپ قابلیت ارتقاء رم و هارد رو نداره. بنابراین ترجیح میدهیم محصولی را خریداری کنیم که در مدت زمان کوتاهی چای را برای ما آماده کند. فر-مایکروفر را می توانید برای صرفه جویی در هزینه و فضا خریداری کنید. اما آیا مصرف شما بسیار کم است می توانید سماور کوچک تر و با ظرفیت کمتری خریداری کرده و هزینه اضافه پرداخت نکنید. با خرید سرخکن ایر فرایر در مصرف روغن تا حد قابل توجهی صرفهجویی کنید. ما در این پست “راهنمای خرید مچ بند هوشمند شیائومی” به معرفی این مچ بند ها می پردازیم و به شما نکته های کاربردی را خواهیم گفت تا شما بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید.

معمولا لپ تاپ های گیمینگ به دلیل داشتن کارت گرافیک قوی قیمتی بالاتری از لپ تاپ های معمولی دارند و با بودجه 20 میلیون تومانی باید کمی انتظاراتتان را پایین بیاورید. مدل های استیل معمولا از لستیل ضد زنگ ساخته شده اند تا مقاومت بالایی داشته باشند و دچار زنگ زدگی نشوند . سلام ببخشید من یه لپ تاپ میخوام برای گیم تمام گیم هارو هم بیاره روی کیفیت پایین هم باشه مشکلی نداره و تا سقف ۲۰ میلیون هم باشه کمی بالاترین حدود ۱ یا ۲ میلیون طوری نیست اگه چیزه خوبی پیدا نمیشه پیشنهادتون برای سرفیس پرو ۷ i3 چیه؟ گیم زیاد مهم نیست اما اگر ساپورت کنه برام بهتره.و بنظرتون تبلت سرفیس پرو 7 هم که الان 24 تومنه میتونه مثل یک لپ تاپ پر قدرت کار کنه؟ در مورد تبلت سرفیس پرو 7 هم میشه گفت مشخصاتی تقریبا مشابه یک لپ تاپ داره اما نمیشه روش به مثل یک لپ تاپ پر قدرت حساب باز کرد.

بطور کلی تبلت ها به دلیل سبک بودن بیشتر برای حمل و کارهای سبک مثل تدریس و پرزنت و … این مشکلات میتواند به دلیل نگرانی بیشازحد راننده از پارک کردن یا عدم توانایی به دلیل مشکلات جسمانی باشد. افراد شاغل یا کسانی که وقت زیادی برای تهیه غذا، حتی آماده سازی ساده یک بشقاب سبزیجات کبابی یا برنج را ندارند، داشتن مایکروفر از ضروریات است. گیرنده سنسور صوتی: در این صورت سنسور دنده عقب نزدیک شدن ماشین به شی یا فرد را فقط از طریق آژیر صدا اعلام میکند. شاید مقاله زیادی خوانده اید یا زیاد از دیگران ایده خرید کادو برای پسر گرفته اید، اما قول می دهیم این مقاله متفاوت تر از هر مقاله دیگری است که تا کنون خوانده اید! اما برای اطمینان بیشتر حتما از فروشگاه های تخصصی اپل یا نمایندگی های اپل هم بپرسید. و مک بوک های ایر از 2018 هم قابلیت ارتقا هارد ندارند.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا ۳۰ میلیون

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری