اتاق فرار تهران ترسناکترین اسکیپ روم های تهران با آدرس رسپینا-آل اسکیپ

سناریوی این اتاق فرار در مورد مردی است که میخواهد همسر خود را در روز سالگرد ازدواجشان سورپرایز کند. فرانکو رومینو برای جشن سالگرد ازدواجش، همسرش الیزابت را با یک کشتی تفریحی به دریا می برد و پس از طوفانی شدن دریا، کشتی آنها غرق می شود. آن دو پس از به هوش آمدن در یک ساحل دور افتاده، برای نجات خود به سمت جنگل حرکت کرده و به قصری ترسناک میرسند. حال شما و همگروهی هایتان پس از دریافت پیام درخواست کمک فرانکو، برای نجات اون و همسرش به سمت قصر جرکت کرده اید. برای این که بدانید در این اسکیپ روم چه چیزی در انتظار شماست، باید گروهی 4 تا 10 نفره تشکیل دهید و در مدت زمان این بازی 70 دقیقه خود و گروهتان را نجات دهید.

مجموعه اتاق فرار ویزارد اسکیپ

هزینه ورودی این مجموعه در حال حاضر (اردیبهشت 1401)، 120 هزار تومان است. این بازی اتاق فرار تهران به صورت 3 تا 6 نفره انجام می شود و مدت زمان شما برای انجام بازی، 1 ساعت است. اتاق فرار مرد هلندی در آدرس مجتمع تجاری معین مال، طبقه دوم واحد 215 قرار دارد. اتاق فرار سلول در یان اسکیپ روم شما و گروهتان به عنوان کارگاه خصوصی قصد دارید وارد زندانی رمزآلود شوید که پزشک عمومی بیمارهای خود را چند ساعت در آن زندانی می کند.

نظرات107 نظر

اتاق فرار تهران ترسناکترین اسکیپ روم های تهران با آدرس رسپینا-آل اسکیپ یکی از عجایب این معبد، پدیدار شدن آن تنها در زمان تلاقی برج های فلکی است که پس از مدتی دوباره غیب می شود. این بازی را حتما با کسانی که از هوش بالایی برخوردار هستند انجام دهید تا از آن سربلند بیرون بیایید. احتمالا بارها در فیلم ها و سریال های مختلف در مورد گنج شنیده اید؛ در این بازی شما به 400 سال قبل بازگشته اید و دزدان دریایی و جویندگان زیادی برای یافتن گنج از جزیره ای غیر قابل بازگشت تلاش کرده اند. هر کسی برای رفتن به جزیره گنج تلاش کرده، موفق به برگشت از آن نشده و تنها یک کشتی و یک طوطی داخل آن این کار را انجام داده اند. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

آدرس کامل این اتاق فرار، پایین تر از ظفر، بن بست افضل پلاک 20، واحد 17 طبقه 2 است و مدت زمان بازی 75 دقیقه می باشد. اسکیپ روم سوخانوفکا، سناریویی ترسناک دارد که حکایت از بیستم دسامبر 1992، تقریباً یکسال پس از فروپاشی شوروی و کشف شکنجه گاه های استالین می کند. اسکیپ روم توهم، یکی دیگر از اتاق فرار های فعال مجموعه اسکیپ مستر است که دارای محدودیت سنی +18 سال می باشد. این اتاق فرار در دسته بندی بازی های نسبتا سخت قرار دارد و مدت زمان آن 90 دقیقه می باشد. داستان اتاق فرار توهم از این قرار است که شما و دوستانتان توسط یک شخص قابل اعتماد،به یک مهمانی دعوت شده اید.

اتاق فرار جن اکباتان

اما مراقب باشید خودتان با ارواح خبیصه مواجه نشوید و در زمان 75 دقیقه و بدون اطلاع دادگاه مدارک لازم برای اثبات بی گناهی مادر جولیا را پیدا کنید. شما باید با استفاده از یک نام، قاتل اصلی را پیدا کرده و از اتاق خارج شوید. این بازی علاوه بر ژانر معمایی، چاشنی کاراگاهی و جنایی داشته و ظرفیت این اتاق بین 4 تا 5 نفر است.

  • اتاق فرار زار، یکی از بهترین دکورها را دارد و کاملا سبک جنوبی در آن رعایت شده است که همین موضوع شما را کاملا در فضای بازی آل اسکیپ قرار می‌دهد.
  • این مجموعه در پاییز ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز و در حال حاضر دارای ۵ شعبه و ۱۸ بازی بسیار مهیج می باشد.
  • پس با دقت مراقب حرکات خود باشید چرا که اولین حرکت اشتباه می تواند آخرین لحظه زندگی شما را رقم بزند.
  • بازی اتاق فرار به دو صورت آنلاین و واقعی برگزار می‌شود و بسیاری از افراد معتقدند لذت و هیجان بازی واقعی بسیار بیشتر از بازی آنلاین آن است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری