گوشی اپل iPhone 11 با ظرفیت 128 گیگابایت تک سیم کارت گوشینو | funmobile

از طرفی نرم افزار و رابط کاربری روان iOS که به خوبی با سخت افزار گوشی ایفون منطبق شده، باعث جذب هر کاربری به آن می‌شود. البته پشتیبانی خوب اپل از محصولاتش نیز باعث اطمینان خاطر کاربران شده تا مشتریان با خیال آسوده‌تری به سراغ محصولات این برند بروند و بتوانند چند سال بدون دغدغه از آن استفاده کنند. البته ناگفته نماند که داستان افتادن سیب بر روی سر نیوتن و کشف قانون جاذبه نیز در این انتخاب بی‌تأثیر نبوده است. اولین فرضیه به خودکشی تورینگ؛ پدر هوش مصنوعی بر می‌گردد که با گاز زدن سیب مسموم کشته شد و فرضیه‌ی دوم به داستان آدم و حوا و طرد شدن از بهشت به دلیل گاز زدن سیب که از میوه‌های ممنوعه بود بر می‌گردد. در ادامه به سیر پیشرفت این شرکت و تولید گوشی آیفون اشاره‌ای خواهیم کرد.

مرتب سازی بر اساس:

با اینکه دوربین دو لنزی پشتی این سری در میان گوشی‌های میان‌رده‌ی امروزی، یک سیستم معمولی به نظر می‌رسد، قابلیت اسنپر XS به شما امکان گرفتن عکس‌هایی با کیفیت حرفه‌ای می‌دهد. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. دوربین گوشی های آیفون نمونه‌ی بارزی از ترکیب سخت‌افزار باکیفیت با نرم‌افزار کارآمد است.

گوشی ریلمی

در ایران به دلیل اینکه نمایندگی ایفون وجود ندارد خرید گوشی ایفون اصلی با وجود مدل های فیک کمی دشوار است و باید در هنگام خرید آن مراقب باشید که گوشی تقلبی را به شما نفروشند. برای خرید گوشی آیفون اصل باید اولا اطلاعات کافی در مورد مدل اصلی را داشته باشید، ثانیا آن را از فروشگاه های متعبر و با گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا تهیه کنید تا بعدا دچار ضرر مالی نشوید. قیمت روز ایفون 13 و 12 رجیستر شده را همراه با گارانتی معتبر را مشاهده کنید.

http://businesset.ir

مجله خبری موبایل فان‌نمایش این مدل نیز ProMotion از نوع OLED است و دارای پردازنده فوق سریع A15 Bionic است. همانطور که اشاره کردیم، گوشی های آیفون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و از نظر عملکرد و کارایی نیز فوق العاده عمل می کنند و در استفاده های طولانی مدت نیز ماندگار هستند. قطعاتی که برای گوشی های آیفون به کار گرفته می شوند، از نظر عملکرد در میان تمام گوشی های تولید شده از سوی برندهای رقیب، بهترین عملکرد را دارند و از سوی دیگر در گذشت زمان نیز، هیچ یک از قطعات با افت کیفیت همراه نخواهند بود. قیمت گوشی‌های اپل نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند بالاتر بوده و برای خرید آن باید این موضوع را مدنظر داشت. به طور مثال اگر شما بخواهید یک گوشی رده بالا اندروید تهیه کنید حدودا قیمت پرداختی شما به نسبت یک گوشی آیفون با همان رده 30 تا 40 درصد کمتر است.

  • کل دستگاه‌هایی که از iOS به عنوان سیستم‌عامل بهره می‌برند از نظر تعداد یک دهم دستگاه‌های اندرویدی هم نیستند؛ اما تعداد کاربران iOS و تعداد دانلودها و خریدهای اپلیکیشن این سیستم‌عامل پا به پای اندروید پیش می‌رود.
  • نکته‌ی جالب در گوشی های آیفون این است که حتی در ارزان‌ترین نسخه کیفیت تجربه‌ی کاربری قربانی قیمت ایفون نشده است.
  • تکنولوژی دوربین واقعا پیشرفته شده و تصاویر به طرز خارق العاده ای روشن تر و زیبا تر شدن.
  • با وجود پول زیادی که برای این گوشی باید بپردازید، ویژگی‌های آن چندان تفاوتی با آیفون ۷ ندارد.
  • آیفون ۱۳ علاوه بر مشخصات فنی بسیار قدرتمند،دوربین بسیار با کیفیت دارای بالاترین ظرفیت باتری در بین گوشی های آیفون می باشد.
  • برخلاف کاری که اپل در گوشی آیفون ۷ برای افزایش ظرفیت باتری انجام داد و عملکرد را کند کرد، در آیفون ۸ چنین کاری انجام نداد.

اگرچه قیمت گوشی آیفون کمی بیشتر از دیگر برندهاست ولی ارزش پرداخت کردن را دارد. به علت محدودیت هایی که در کشور ما وجود دارد، نگرانی اصلی برای خریداران، اصلی بودن گوشی خریداری شده است. شما می توانید با بهره گیری از این مجموعه فروشگاهی با خیال آسوده از اصالت کالا، موبایل آیفون خود را خریداری نمایید. یکی دیگر از مدل‌های تلفن همراه آیفون که با قیمتی مناسب می‌توانید در اختیار داشته باشید، این مدل است. آیفون 12 در صفحه‌نمایش، عمر باتری و قیمت با آیفون 12 مطابقت داشته و از کوچکترین و ارزان‌ترین گوشی آیفون 5G است که در بازار وجود داشته و می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید. ویژگی‌های دوربین پشتی و جلویی این مدل مانند آیفون 13 است و تمامی ویژگی‌های آن را نیز شامل می‌شود.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری