قیمت گوشی اپل آیفون Apple امروز ۲۴ بهمن ترب | funmobile

با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. کافیست برند اپل روی یک کالا باشد، تا اعتبار بالای آن، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن کالا داشته باشد. اگر یک گوشی آیفون زیبا و بزرگ می‌خواهید، شاید این گوشی برای شما مناسب باشد.

http://businesset.ir

مجله خبری موبایل فان 19کالا به عنوان یک مرجع موبایل به شما توصیه می‌کند که قبل از خرید به موارد گفته شده توجه کنید تا محصول را با قیمت واقعی آن خریداری کنید. توجه داشته باشید که مدل‌های ریپک و رفرش شده زیادی از آیفون در بازار وجود دارد که اگر آگاهی کاملی نداشته باشید، ممکن است به عنوان گوشی نو به شما فروخته شود، به همین دلیل آیفون مد نظر خود را حتماً از مراجع معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید. در سال 2007 نیز از اولین نسخه‌ی پیشرفته‌تر گوشی آیفون به نام iPhone 2G رونمایی شد. توجه داشته باشید که گوشی اپل رجیسترنشده تنها یک ماه مهلت استفاده از اپراتورهای داخلی را دارد.

  • صفحه‌نمایشی که تمام قسمت جلویی گوشی را پوشش می‌دهد، ظاهری بسیار زیباتر از مدل‌های پیشین آیفون به آن داده است.
  • اپل برخلاف رقبای خود، هر سال مدل های متنوعی را ارائه نمی کند و با متمرکز شدن بروی یک گوشی، سعی در ارائه بهترین عملکرد دارد.
  • شاید گوشی موبایل iPhone 11 با همان مواد اولیه و دوربین‌های نسخه Pro تولید نشده باشد اما قلب تپنده آن همانی است که در گوشی‌های موبایل iPhone 11 Pro و 11 Pro Maxوجود دارد.
  • دردسرهایی مثل ساخت اپل آیدی، دشواری در استفاده از برخی برنامه‌ها و حتی محدودیت استفاده از بلوتوث به دلیل امنیت بالای سیستم‌عامل iOS مواردی هستند که هرچند کار را برای کاربر ایرانی سخت می‌کند؛ اما معمولا راهکارهایی برای حل آن‌ها وجود دارد.
  • توجه داشته باشید که گوشی اپل رجیسترنشده تنها یک ماه مهلت استفاده از اپراتورهای داخلی را دارد.

اما در مقابل، با آیفون جدید می‌توانید تصاویری با کیفیت بالاتر ثبت کنید، از پردازندهٔ سریع‌تر برای بازی کردن استفاده کنید و حتی با سرعت بیشتری به اینترنت متصل شوید. البته در کنار این قابلیت‌های مثال زدنی، رنگ رزگلد (صورتی) هم در کنار رنگ‌های قبلی خاکستری، طلایی و نقره‌ای به رنگ‌های این گوشی افزوده شده‌است. آیفون ۸ در نگاه اول شبیه به آیفون ۷ است که در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد. اما وقتی که دقیق‌تر آن را بررسی کنید، ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌تری در مقایسه با آن گوشی آیفون اپل دارد و از یک دوربین فوق‌العاده و صفحه‌نمایشی بسیار خوب برخوردار است.

گوشی اپل (iPhone 14 Pro Max (Active حافظه 256 گیگابایتی

تنوع این محصولات شرکت اپل بسیار زیاد است و تقریبا برای هر کسی، یک گوشی آیفون اپل وجود دارد. اگرچه قیمت گوشی آیفون کمی بیشتر از دیگر برندهاست، ولی وقتی نگاهی به متریال و کیفیت قطعات آن بیندازید، متوجه می‌شوید که قیمت آیفون شاید بالا باشد، اما ارزش پرداخت این هزینه را دارد. جدیدترین گوشی آیفون مخصوصاً در بازار داخلی همیشه قیمتی گزاف داشته؛ اما بعد از مدتی و با عرضه بیشتر آن، قیمت متعادل‌تری پیدا می‌کند.

گوشی جی ال ایکس

پردازنده شش هسته ای این مدل بسیار قابل تامل بوده و قابلیت گرفتن عکس های پرتره، سبب جذب بسیاری از هنردوستان شده بود. سپتامبر یکی از جذاب‌ترین ماه‌های سال برای علاقه‌مندان دنیای فناوری به‌شمار می‌آید به همین خاطر در سال 2019 سری جدیدی از گوشی های اپل پا به بازار گذاشته است که خواهان بسیاری دارد. اپل از ابتدا به یکپارچگی بدنه گوشی و مینیمالیستی بودن طراحی ظاهری گوشی هایش علاقه زیادی داشته، در نتیجه همواره در پی حذف اجزای اضافه و یکدست کردن ظاهر گوشی است.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 13 با حافظه 256 گیگابایت – اکتیو نشده

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری