خرید و قیمت گوشی موبایل آیفون اپل فروش ویژه مقداد آی تی | funmobile

آیفون 12 مینی در حافظه‌های داخلی 64، 128 و 456 وجود دارند و صفحه‌نمایش آن 5.4 اینچی Super Retina XDR OLED است. صفحه‌نمایش آیفون 12 اندازه 6.1 اینچی داشته و از نوع Super Retina XDR OLED با 460 ppi است. این موبایل دارای 2 لنز 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی است که دارای گشودگی دیافراگم 2.4 و 1.6 هستند.

  • شرکت اپل سالی یک بار مدل جدید گوشی های خود را رونمایی می کند و آیفون تازه وارد سال 2021 توانسته با قابلیت های مدرن و رفع ایرادات آیفون 12 از جمله نقص های موجود در باتری، به سرعت در بین کاربران محبوب شود.
  • در ایران به دلیل اینکه نمایندگی ایفون وجود ندارد خرید گوشی ایفون اصلی با وجود مدل های فیک کمی دشوار است و باید در هنگام خرید آن مراقب باشید که گوشی تقلبی را به شما نفروشند.
  • کافیست برند اپل روی یک کالا باشد، تا اعتبار بالای آن، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن کالا داشته باشد.
  • ضمن اینکه این مسئله به مصرف بهینه انرژی و عدم نیاز به باتری با ظرفیت بالا کمک می‌کند و به‌صورت غیرمستقیم، طراحی آیفون را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • بنابراین لازم است قبل از خرید گوشی اپل ریفربیشد بودن یا نبودن آن را بررسی کنید.

خبری از پورت هدفون‌نیز بر روی این گوشی نیست اما برای نخستین بار بلندگوهایی استریو بر روی این محصول به کار گرفته شده. یکی از بخش‌های سخت‌افزاری ارتقاء یافته در هفتمین نسل از آیفون‌های اپل، استفاده از تراشه‌های A10 Fusion است. به‌طور معمول اپل نامی از سازنده اصلی آن نبرده اما عنوان کرده که این تراشه حاوی ساختاری ۶۴ بیتی، ۴ هسته ضعیف همراه با دو هسته قدرتمند است تا عمر باتری این گوشی هوشمند افزایش یابد.

http://businesset.irکل دستگاه‌هایی که از iOS به عنوان سیستم‌عامل بهره می‌برند از نظر تعداد یک دهم دستگاه‌های اندرویدی هم نیستند؛ اما تعداد کاربران iOS و تعداد دانلودها و خریدهای اپلیکیشن این سیستم‌عامل پا به پای اندروید پیش می‌رود. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. پردازنده مرکزی آیفون 11 تغییرات چشمگیری داشته و با لیتوگرافی 7 نانومتری پلاس عرضه شده. در کل کیفیت این صفحه نمایش واقعا بالاست و هیچ کم و کسری نداره که بخواهم بهش اشاره کنم. این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی گوشینو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد. در آیفون 11 شما یک صفحه‌نمایش LCD در اختیار دارید که در آن رنگ مشکی عمیق‌تر است و شما شفافیت رنگ‌های برتر را در این صفحه‌نمایش از دست خواهید داد.

Apple iPhone 11 Pro 512GB Mobile Phone

ممکن است شما شرایط ثبت رجیستری موبایل را نداشته باشید، آن‌جاست که به مشکلات زیادی می‌خورید و برخی از فروشندگان برای رجیستر کردن پول زیادی از شما بگیرند. نگران هیچ چیز نباشید چون کسرا پارسهاپل را باارزان ترین قیمت آیفون به فروش می‌رساند و تضمین رجیستری گوشی را می‌دهد. کسرا پارسه در تمامی مراحل خرید گوشی اپل به شما کمک می‌کند تا بهترین گوشی اپل آیفون را تهیه کنید.

Apple iPhone 8 32GB Mobile Phone

مجله خبری موبایل فان گوشی آیفون یکی از تفاوت های عمده گوشی های اپل با سایر برندها محسوب می شود. اگر به دنبال یک مدل گوشی موبایلی هستید که مدت ها بدون کوچک‌ترین نگرانی از آن استفاده کنید خرید گوشی ایفون را می توانید در برنامه خود قرار دهید. قیمت گوشی اپل در بازار ایران همانند بسیاری از موبایل‌های دیگر دائماً در نوسان است. اگر قصد خرید گوشی اپل را دارید به طور قطع می‌توان گفت که کیفیت ساخت و قدرت سخت‌افزاری بی‌نظیری دارد که در بین گوشی‌ها زبانزد است و بی‌دلیل نیست ارزش خرید گوشی آیفون بسیار بالاست. البته باید دقت داشته باشید که در ایران، مدل‌های ریپک و همینطور تقلبی بسیار زیاد شده و توصیه می‌کنیم برای خرید گوشی ایفون حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرید گوشی آیفون رجیستر شده

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری