گوشی موبایل Archives باما اپل | funmobile

شرکت‌های سازنده نیز به این امر واقف بوده و روز‌به‌روز به فعالان این حوزه افزوده می‌شود. برندهای نوظهور چینی این روزها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و شاید در سال‌های آینده شاهد رقابت آن‌ها با گوشی اپل باشیم. گوشی آيفون در کشور ما کالایی لوکس محسوب می‌شود، با این حال بسیاری بدون توجه به قیمت گوشی اپل یا کاربردی بودن آن در ایران، خرید آیفون را یکی از نیازهای خود می‌دانند. دسته‌ی دیگر طرفدار کیفیت گوشی های آیفون و اکوسیستم iOS هستند؛ معمولا برای افرادی که از ابتدا کاربر موبایل آیفون بوده‌اند، خروج از دنیای iOS و مهاجرت به اندروید دشوار است . گذشته از کیفیت، این نرم افزار و اکوسیستم اپل است که باعث می‌شود کاربران گوشی آیفون با وجود برخی محدودیت‌ها دست از خرید آیفون برندارند.

  • محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید.
  • آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود.
  • سوال دیگری که مطرح است، اینست که دلیل بالارفتن ارزش این برند نسبت به رقبا چیست؟ برای رسیدن به جواب این سوال، در ادامه قیمت گوشی های ایفون را نسبت به امکانات آنها مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در آن زمان صفحه نمایش سه و نیم اینچی فوق العاده‌ی گوشی آیفون بسیاری از دوست داران عرصه فناوری را به وجد آورده بود و همین استقبال ها بود که کمپانی اپل را بیش از پیش ترغیب به ساخت مدل های جدیدتر گوشی اپل کرد. اپل در سال 2019 سری جدید گوشی های خود را با عنوان iPhone 11 معرفی کرد. نسخه‌ی استاندارد این خانواده به نمایشگری 6.1 اینچی و دوربین دوگانه مجهز شده بود و عملکرد سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذاشت. برای ورژن پروی آیفون 11، صفحه نمایش 5.8 اینچی و برای آیفون 11 پرو مکس، نمایشگر 6.5 اینچی در نظر گرفته شد.

http://businesset.ir

این شرکت در این مدت ۵۶.۴ میلیون گوشی اپل را صادر کرد و سالانه رشدی معادل ۴۶.۵٪ را به خود اختصاص داده است. گوشی های اپل در مقایسه با برندهای دیگر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت گوشی اپل در مقایسه با برندهایی مانند هواوی بالاتر است. آیفون 13 پرو تا حد زیادی شبیه به 13 پرومکس است و تفاوت آن‌ها در اندازه صفحه‌نمایش و همچنین طول عمر باتری است. اندازه صفحه‌نمایش در آیفون 13 پرو برابر با 6.1 اینچ است و طول عمر باتری آن به جای 28 ساعت برای پخش ویدیو آفلاین تا 22 ساعت است. به همین دلیل مدل آیفون 13 پرو کمی ارزان‌تر است و قیمت آن به طور تقریبی از 35 میلیون تومان تا حتی بالای 50 میلیون تومان در بازار است.

از سوی دیگر افرادی که به قابلیت حمل اهمیت می‌دهند، باید تلفن‌های مجله خبری موبایل فانی را تهیه کنند که اندازه کوچکتری داشته باشد. توجه داشته باشید که رمز یک خرید موفق این است که برای رفع نیاز خود خرید کنید، در واقع مدلی را خریداری کنید متناسب با نیاز شما باشد و آن را برطرف کند در غیر این صورت خیلی زودتر از آنچه که انتظار دارید باید برای تعویض تلفن همراه خود اقدام کنید. از نظر فیزیکی نیز این تلفن همراه آیفون کمی ضعیف‌تر از گوشی‌های اپل نسل جدید است و به جای عمق 6 متری تنها تا عمق 2 متری در برابر آب مقاومت دارد.

Apple iPhone 6 – 128GB

قیمت گوشی های اپل رجیسترنشده هرچند ممکن است پایین‌تر باشد؛ اما اگر شرایط ثبت مسافری گوشی را ندارید، بهتر است از خرید ایفون فاقد کد رجیستری صرف نظر کنید. اگر ایفون مد نظر شما شما با گارانتی شرکتی عرضه می‌شود، می‌توانید از بابت واردات قانونی و رجیسترشده بودن آن مطمئن باشید. بخش موبایل اپل با نیم‌نگاهی به بازارهایی مانند هند و چین، مدل‌هایی با پسوند مینی و SE را تولید می‌کند تا خرید آیفون برای بازه‌ی وسیع‌تری از کاربران امکان‌پذیر باشد. از طرفی داشتن همین گوشی های اپل برای ورود به اکوسیستم این شرکت کافی است.

Apple iPhone 13 Pro 256GB Mobile Phone

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری