ماژول و سنسور الکترونیکی کاربردی ماژول صنعتی ماژول الکترونیکی Module | asilight

کوشش این گروه عرضه‌ی مستقیم کالا از قطب الکترونیک کشور به سراسر ایران است. ارسال پُرشتاب، ارائه‌ی قیمت بدون واسطه، ضمانت 7 روزه، ارسال رایگان خریدهای بالای 1 میلیون تومان، پشتیبانی از طریق واتساپ/تلفن/ایمیل و… از جمله خدماتی است که در این فروشگاه اینترنتی ارائه می‌‎گردد. هم‌چنین فروشگاه فروهر با دارا بودن مجوز وزارت صنعت (اینماد) و وزارت ارشاد (ساماندهی) و درگاه‌های امن بانکی ملی، ملت، پاسارگاد و صادرات کوشیده است اطمینان کامل را برای خریداران به ارمغان آورد.

ماژول آمپلیفایر XH-M510 دو کانال 2X100W آمپلی فایر ساخته شده با تراشه قدرتمند TDA7498، ولتاژ منبع تغذیه ورودی 14 تا 34 ولت DC، کلاس کاری D،دارای 2 خروجی شامل دو کانال 100 وات RMS، امپدانس خروجی بلندگو 4 تا 8 اهم،… این گروه از ماژول‌ها در واقع یک پلیر یا پخش کننده صوتی و تصویری هستند که به صورت یک ماژول آماده با یک پنل کاربری همراه با کلید و ریموت کنترل و .. البته باید توجه داشت که این گروه از بردهای فلش خور پنلی کاملا به اتصال کوتاه و ولتاژ ورودی حساس هستند و در صورت نیاز باید سر راه برق ورودی آن‌ها از ماژول کاهنده ولتاژ مخصوصا در خودرو استفاده شود. ماژول رله به عنوان یک قطعه الکترونیکی جهت کنترل و مدیریت بار الکتریکی استفاده می‌شود. پین‌های آردوینو فقط ولتاژ خروجی 5 ولت و حداکثر جریان 40 میلی آمپر را فراهم می‌کنند، بنابراین برد های الکترونیکی رله گزینه مناسبی برای کنترل وسایلی است که نیاز به ولتاژ و جریان بالاتر دارند. با استفاده از این ماژول، می‌توانید وسایل مختلفی را از جمله لامپ‌ها، موتورها، شیرهای الکترونیکی و دستگاه‌هایی که نیاز به ولتاژ و جریان بالا دارند، کنترل کنید.

LED نواری شاخه ای بلوکی

ماژول و سنسور الکترونیکی کاربردی ماژول صنعتی ماژول الکترونیکی Module | asilight از ماژول های دیگر می توان به ماژل های شبکه، اثر انگشت، پردازش تصویر، فشار، دما و رطوبت، ماژول های پزشکی و … اشاره کرد. شاید وقتی در مورد بلوتوث صحبت شد، کسانی به ذهنشان رسید که بلوتوث در حال منسوخ شدن است (هرچند نمی شود هنوز با قطعیت این حرف را زد). ماژول وای فای علاوه بر قابلیت هایی که برای نوع بلوتوث ذکر شد، می تواند برای شبکه کردن و استفاده از ارتباطات LAN و همچنین برای اینترنت به کار رود. از این ماژول ها برای راه اندازی و کنترل انواع موتورها استفاده می شود. از این دسته می توان به درایور استپر موتور، درایور موتور DC ، درایور دو کاناله و … نام برد.

معرفی چند ماژول پرکاربرد

به علت محدودیت کالاهای موجود در دفتر فروش تهران، لطفا قبل از مراجعه تماس حاصل مجموعه ای اس آی لایت فرمایید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند. هرگونه برداشت از داده‌های مجلهفروهر تنها با ذکر نام فروهرالکترونیک و لینک مطلب به عنوان منبع مجاز است. ماژول شارژر باتری لیتیوم TP4056 با مدار حفاظت باتری با میکرو یو اس بی – اندرویدیاین ماژول کوچک ج.. پخش فایل های صوتی mp3 به همراه کنترل از راه دور و رادیوقابلیت پخش فایل های mp3 از طریق بلوتوث و ..

  • تراشه تاچ لمسی TTP223B مناسب برای استفاده به عنوان کلید لمسی برروی شیشه، پلکسی و…
  • در پايان بعد از تمام شدن خريد مي توانيد به سبد خريد خود رجوع كرده و محصولات موجود در آنجا را مرور كنيد.
  • ماژول PV مجموعه ای از سلول های فتوولتائیک است که در چارچوبی برای نصب استفاده شده اند.
  • به عنوان یک نوار LED دیجیتال، هر LED آدرس پذیر دارای یک درایور یکپارچه است که اجازه می دهد تا روشنایی و رنگ هر LED به صورت جداگانه کنترل شود، یعنی یک LED می تواند رنگ متفاوتی با رنگ کناری داشته باشد.
در نظر داشته باشید که ماژول ها بسته به نیاز یک ربات می توانند در یک ربات به کار برده شود. باری نمونه یک ربات می تواند ماژولی داشته باشید که لرزش را حس کند با حسکر لرزش یا دیگر موارد مانند دما یا … برای اینکه مفهوم ماژول madual را به درستی درک کنید؛ کودکی را تصور کنید که در حال بازی با قطعات آجری شکل یک اسباب‌بازی خانه‌‌سازی است. این کودک در حین بازی، آجر‌ها را یک بار برای ساختن دیوار قلعه استفاده می‌کند، یک بار برای ساختن دیوار خانه و یک بار هم برای ساختن پله‌ی یک ساختمان.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری