خرید آیفون خرید گوشی آیفون با بهترین قیمت قیمت روز آیفون | funmobile

ممکن است شما شرایط ثبت رجیستری موبایل را نداشته باشید، آن‌جاست که به مشکلات زیادی می‌خورید و برخی از فروشندگان برای رجیستر کردن پول زیادی از شما بگیرند. نگران هیچ چیز نباشید چون کسرا پارسهاپل را باارزان ترین قیمت آیفون به فروش می‌رساند و تضمین رجیستری گوشی را می‌دهد. کسرا پارسه در تمامی مراحل خرید گوشی اپل به شما کمک می‌کند تا بهترین گوشی اپل آیفون را تهیه کنید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Plus دو سیم کارت ظرفیت 6/512 گیگابایت (Not Active)

در ایران به دلیل اینکه نمایندگی ایفون وجود ندارد خرید گوشی ایفون اصلی با وجود مدل های فیک کمی دشوار است و باید در هنگام خرید آن مراقب باشید که گوشی تقلبی را به شما نفروشند. برای خرید گوشی آیفون اصل باید اولا اطلاعات کافی در مورد مدل اصلی را داشته باشید، ثانیا آن را از فروشگاه های متعبر و با گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا تهیه کنید تا بعدا دچار ضرر مالی نشوید. قیمت روز ایفون 13 و 12 رجیستر شده را همراه با گارانتی معتبر را مشاهده کنید.

  • طرفداران قدیمی اپل در سال 2020 این فرصت را پیدا کردند که همراه با iPhone SE به دوره‌ای که در آن هنوز خبری از آیفون‌های غول‌پیکر نبود، سفر کنند.
  • مشخصات فنی این گوشی، ترکیبی است از صفحه نمایش آیفون 13 و سخت افزار آیفون 13 پرو مکس.
  • نتیجه‌ی مثبت این رویکرد، در پایین بودن تعداد باگ ها و کم‌تر هنگ کردن و کند شدن دستگاه نمایان می‌شود.
  • گرچه این موضوع باعث نشد که خرید گوشی آیفون از دسترس ایرانیان خارج شود و هنوز هم این برند پرطرفدارترین و محبوب‌ترین گوشی موبایل محسوب می‌شود و حجم فروش بسیار بالایی دارد.
  • همانطور که از قیمت این گوشی می‌توان حدس زد، ویژگی‌های آن به خوبی گوشی آیفون اپل XS نیست.

کل دستگاه‌هایی که از iOS به عنوان مجله خبری موبایل فان‌عامل بهره می‌برند از نظر تعداد یک دهم دستگاه‌های اندرویدی هم نیستند؛ اما تعداد کاربران iOS و تعداد دانلودها و خریدهای اپلیکیشن این سیستم‌عامل پا به پای اندروید پیش می‌رود. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. پردازنده مرکزی آیفون 11 تغییرات چشمگیری داشته و با لیتوگرافی 7 نانومتری پلاس عرضه شده. در کل کیفیت این صفحه نمایش واقعا بالاست و هیچ کم و کسری نداره که بخواهم بهش اشاره کنم. این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی گوشینو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد. در آیفون 11 شما یک صفحه‌نمایش LCD در اختیار دارید که در آن رنگ مشکی عمیق‌تر است و شما شفافیت رنگ‌های برتر را در این صفحه‌نمایش از دست خواهید داد.

Apple iPhone 14 Pro Max 128GB Mobile Phone

آیفون 12 مینی در حافظه‌های داخلی 64، 128 و 456 وجود دارند و صفحه‌نمایش آن 5.4 اینچی Super Retina XDR OLED است. صفحه‌نمایش آیفون 12 اندازه 6.1 اینچی داشته و از نوع Super Retina XDR OLED با 460 ppi است. این موبایل دارای 2 لنز 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی است که دارای گشودگی دیافراگم 2.4 و 1.6 هستند.

گوشی آیفون و داستان انتخاب نام اپل

قیمت گوشی آیفون یکی از تفاوت های عمده گوشی های اپل با سایر برندها محسوب می شود. اگر به دنبال یک مدل گوشی موبایلی هستید که مدت ها بدون کوچک‌ترین نگرانی از آن استفاده کنید خرید گوشی ایفون را می توانید در برنامه خود قرار دهید. قیمت گوشی اپل در بازار ایران همانند بسیاری از موبایل‌های دیگر دائماً در نوسان است. اگر قصد خرید گوشی اپل را دارید به طور قطع می‌توان گفت که کیفیت ساخت و قدرت سخت‌افزاری بی‌نظیری دارد که در بین گوشی‌ها زبانزد است و بی‌دلیل نیست ارزش خرید گوشی آیفون بسیار بالاست. البته باید دقت داشته باشید که در ایران، مدل‌های ریپک و همینطور تقلبی بسیار زیاد شده و توصیه می‌کنیم برای خرید گوشی ایفون حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری