قیمت گوشی شیائومی تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | funmobile

برای کاهش مجله خبری موبایل فان گوشی موبایل شیائومی مدل 12T از فریم پلاستیکی در اطراف بدنه استفاده شده است. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 دو سیمکارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت جزو گوشی های میان رده و اقتصادی شیائومی محسوب می شود. Redmi 10 در 20 آگوست 2021 وارد بازار شد و به دلیل قیمت مناسب و ویژگی های کاربردی، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

  • کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند.
  • با گستره وسیعی از لوازم الکترونیکی موجود در بازار، تمایز یک محصول از رقیب خود یا انتخاب آن که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، اغلب گیج کننده می شود.
  • فروشگاه شیائومی کالا برترین و کامل ترین فروشگاه گوشی موبایل شیائومی است که تمام گوشی های موجود را با گارانتی 18 ماهه شرکتی و رجیستر شده و با تخفیف های ویژه ای به فروش میرساند.
  • قبل از پرداخت هزینه، تمام قسمت های گوشی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین ها، پردازنده و موارد دیگر را به دقت بررسی کنید.
  • حدود 5 یا 6 سال پیش کمتر کسی با برند شیائومی آشنایی داشت ولی امروز در بازار موبایل کشور گوشی شیائومی توانسته جایگاه بسیار محکمی به دست بیاورد و این سازنده چینی توانسته طی 10 سال بسیاری از بازارهای جهانی را تصاحب کند.

به هر حال، هدف اصلی دارسو تبدیل تک تک رویاهای مشتریان از خریدی راحت به واقعیت است. شرکت شیائومی در تولید گوشی های خود دو فاکتور مهم را در نظر می گیرد تا خرید گوشی شیائومی، اولویت اول مشتریان شود. جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی می نوت، گوشی Mi Note 10 و گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو هستند که هر دوی آن‌ها در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند. این گوشی‌ها مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G کوالکام هستند که آن‌ها را به گوشی‌های میان‌رده تبدیل کرده است.

http://businesset.ir

قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است. هم اکنون وقت آن رسیده که زمان و انرژی ارزشمند خود را به جای صرف کردن در خیابانها و فروشگاههای مختلف، برای خانواده و کارهای شخصی خود اختصاص داده و اطمینان از خرید خود را به ما بسپارید. سیاست این کمپانی بر این بوده که با کنترل قیمت تمام شده محصولات و کمک به کم شدن قیمت گوشی شیائومی ، از همان ابتدا گوشی‌ها را بدون هندزفری روانه بازار کند.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 8/256GB Mobile Phone

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت برادران (فروشگاه آنلاین محصول چی) می‌باشد. با وجود این ایرادات و کج سلیقگی ها در طراحی و سیستم عامل، اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، قطعاً گوشی های شیائومی ارزش بررسی دارند. تعداد خیلی کمی از برندها، از نسخه‌ی خام اندروید روی گوشی‌های خود استفاده می‌کنند و به جای این کار، ظاهر و تجربه‌ی کاربری اندروید را شخصی‌سازی کرده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌نمایند. این کار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا گوشی‌های خود را برند کنند و MIUI نیز هویت شیائومی در دنیای اندروید است. تمامی حقوق فروشگاه اینترنتی ایسل متعلق به شرکت آکام تجارت هوشمند می باشد.

گوشی‌های سری Poco شیائومی

طراحی جذاب و منحصر به فرد، سنسور قوی اثر انگشت، CPU قدرتمند و عمر بالای باتری گوشی شیائومی، علت تمایل گسترده ی مردم به خرید این گوشی ها است. از طرفی شیائومی موفق شده است تمام این مزیت ها را با قیمت مناسبی به مشتریان ارائه دهد. بسیاری از کاربران، قیمت گوشی های روز بازار را از سایت کالاتیک بررسی می‌کنند؛ زیرا کالاتیک همواره تلاش می‌کند علاوه بر فروش اجناس، با برخورداری از ضمانت اصالت کالا و داشتن گارانتی معتبر، محصولات را به بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد. به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. شیائومی در شرایطی قدم به میدان گوشی‌های هوشمند گذاشت که اکثر برندهای فعال در این زمینه را می‌شد در یکی از دو دسته‌ی سازندگان دستگاه‌های باکیفیت و گران‌قیمت یا تولیدکنندگان مدل‌های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت قرار داد.

Xiaomi Poco M3 Pro 4/64GB mobile phone

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری