خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی | funmobile

در عین حال ، گوشی موبایل شیائومی Mi 10T با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی بیشتر مورد پسند کاربرانی می باشد که دوست دارند ظرفیت حافظه بالا داشته باشند تا با دوربین پیشرفته خود عکس و فیلم بگیرند. گفتنی است گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro و 10T Pro و Redmi Note 8 Pro و Note 8 Pro طرفداران بسیاری دارند. این شرکت در سال 2017 از مدل Mi6 رونمایی کرد که یکی از پرچمداران محصولات شیائومی به شمار می‌رفت. در سال های ابتدایی ورود این برند از آنجایی که برندهای قدیمی تر مثل سامسونگ، ال جی، اپل، سونی و هواوی در بازار بودند، بسیاری از افراد نسبت به یک برند چینی جدید واکنش خوبی نداشتند. اما بعد از گذشت چند سال، گوشی های شیائومی تبدیل به پرفروش ترین گوشی های هوشمند در بازار ایران شدند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

در ادامه مواردی را در رابطه با قیمت شیائومی مطرح خواهیم کرد به این دلیل که احتمال می‌دهیم، اکثر افرادی که برای اولین بار قصد دارند از این برند خرید کنند، در این مورد ابهام داشته باشند. اگر به دنبال دستگاهی با نسبت قیمت و کیفیت بسیار رقابتی هستید، شیائومی یکی از برند هایی است که میتوانید به سادگی یکی از گوشی های هوشمند شیائومی را انتخاب کنید. سازنده چینی عملکردهای میان رده و دستگاه های پیشرفته را ترکیب کرده و آنها را در محصول نهایی قرار می دهد که می تواند تقریباً با هر رقیبی از نظر قیمت رقابت کند. این گوشی‌ها یا مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ می‌باشند. سرعت رفرش شدن صفحه نمایش بسیار بالاست، قابلیت‌های این گوشی‌ها خیلی خوب است و طراحی منحصر به فردی برای بازی کردن دارند.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 8/256GB Mobile Phone

در نوامبر ۲۰۱۴ شیائومی برای ۱۰ میلیاردمین دانلودی که از این فروشگاه صورت گرفت، جشن ویژه‌ای را برپا نمود. یکی دیگر از زیر مجموعه های شیائومی برند پوکو است که در سال های اخیر توانست توجه بسیاری از افراد را در بازارهای داخلی به خود جلب کند. پوکو X3 پرفروش ترین گوشی پوکو در ایران بود که به محض ورود با بررسی مشخصات فوق العاده و قیمت اقتصادی اش، بسیاری از افراد اقدام به خریداری آن کردند.

اگر به دنبال مجله خبری موبایل فان هوشمندی کارآمد و ارزان هستید، گوشی های شیائومی برای شما مناسب هستند. در فروشگاه دارسو، مطمئناً از دیدن طیف گسترده ای از گوشی های شیائومی که ما ارائه می دهیم شگفت زده خواهید شد. این که آیا به دنبال جدیدترین و مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی هستید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید. قیمت موبایل شیائومی در ایران برای انواع خریداران مناسب است و در فروشگاه دارسو مناسب ترین قیمت شامل تخفیف هایی را دریافت می کنید. زمانی که گوشی مناسب خود را پیدا کردید، گوشی موبایل شیائومی را به صورت آنلاین در سایت دارسو خریداری کنید.

http://businesset.ir

شیائومی با تولید گوشی‌ های هوشمند توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان و ایران جذب خود کند. شیائومی را میتوان یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده و فروش گوشی های هوشمند در دنیا دانست که در سال 2021 شیائومی توانست به رتبه اول پرفروش ترین گوشی در دنیا برسد و اکنون در رتبه سوم قرار گرفته است. قیمت مناسب و سخت افزار قدرتمند در گوشی های شیائومی باعث شده تا طرفداران زیادی را داشته باشد. امروزه به جرأت می‌توان گفت مدل‌های گوشی ردمی جزء به‌صرفه‌ترین گوشی‌های موجود در بازار هستند و توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند. عمده‌ترین علت برتری آنها سخت‌افزار استفاده شده در این گوشی‌هاست که اولین بار در ردمی5پرو استفاده شد.

  • ۸ سال بود که سامسونگ به‌طور متوالی بزرگترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان بود.
  • شیائومی با ورود خود به بازار جهانی موبایل‌های هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند‌های موفق در این صنعت شد.
  • روی گوشی داشته باشید، حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و …
  • دلیل دوم این است که اگر دقت کرده باشید شیائومی هزینه ای برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای نمی پردازد و صرفا از طریق شبکه های اجتماعی و در بستر اینترنت به تبلیغات می پردازد.
  • شما می توانید برای خرید گوشی شیائومی و مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به کالاتیک مراجعه کنید و به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید.
  • اکثر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ شارژ سریع 25 واتی دارند و پرچمداران جدید این سازنده به فناوری شارژ سریع 40 واتی مجهز شده‌اند.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری