خرید گوشی اپل پایین ترین قیمت گوشی آیفون ️ بهرین قیمت گوشی اپل در کسرا پارسه | funmobile

یکی از نکات مثبت آیفون‌ها به روزرسانی iOS برای گوشی‌های قدیمی است؛ تا به امروز عموما بین ۴ تا ۵ سال بعد از عرضه گوشی‌های آیفون به‌روزرسانی‌های بزرگ iOS را دریفات کرده‌اند. گوشی‌های سامسونگ از سری گلکسی اس و گلکسی نوت، گوشی های هواوی سری میت و پی، گوشی های شیائومی سری می و محصولاتی همچون وان‌پلاس رقبای اصلی آیفون محسبوب می‌شوند. آیفون‌ ها در سال‌های اخیر بیش از آنکه به عکاسی خوب شهره باشند به فیلم‌برداری مثال‌زدنی خود شناخته می‌شوند.

Apple iPhone 13 mini 256GB Mobile Phone

مجله خبری موبایل فان ۶ پلاس مانند نسل‌های پیشین از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده‌است. پردازنده این دستگاه از نوع ۶۴ بیتی A8 است و از سیستم عامل آی‌اواس ۸ پشتیبانی می‌کند. آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است. در این مطلب تمامی انواع گوشی آیفون اپل را تا از جدیدترین مدل‌ها که آیفون‌ های سری ۱۲ باشند تا آیفون ۸ بررسی کردیم. در حال حاضر، گران‌ترین، پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین گوشی ساخته شده توسط اپل، گوشی آیفون ۱۲ پرومکس است که در سال ۲۰۲۰ پس از مدت‌ها انتظار وارد بازار شد. اگر وابستگی شدیدی به دکمه‌ی home فیزیکی ندارید و قیمت بالای این گوشی برای شما اهمیت ندارد و اهمیت زیادی به دوربین گوشی می‌دهید، خرید گوشی آیفون اپل سری ایکس برای شما منطقی به نظر می‌رسد.

گوشی اپل iPhone 14 Pro (Active) | حافظه 256 گیگابایت ا Apple iPhone 14 Pro (Active) 256 GB

اطلاعات دقیق از نمایشگر، باتری، پردازنده، حافظه و مواردی از این دست که برگرفته از منابع معتبر هستند در صفحه محصول نمایش داده می‌شود. زومیت برای هر محصول از جمله گوشی های ایفون اپل صفحه‌ای مجزا ارائه می‌کند که شامل موارد مختلفی ازجمله مشخصات سخت‌افزاری، عکس، ویدیو، اخبار و قیمت روز گوشی آیفون می‌شود. نام رابط کاربری یا همان سیستم عامل شرکت اپل IOS می باشد که بسیار ساده و پوست کنده به کاربر ارائه شده و شما قابلیت بسیار کمی برای شخصی سازی این سیستم عامل دارید. استیو جابز همیشه سعی داشت تا تمامی افراد بتوانند به سرعت به برنامه هایی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند پس از ۶ صفحه برنامه ای یا به اصطلاح منو طراحی نکرد و تمام برنامه ها در صفحات اسلایدی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. با بالا رفتن قیمت دلار،تحریم کشورهای دیگر و نوسانات قیمتی بسیار زیاد قیمت گوشی های آیفون در ایران کمی بالا می باشد.

  • دو دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی قرار دارد که دارای گشودگی دیافراگم f/1.6 و f/2.4 هستند.
  • اما وقتی که دقیق‌تر آن را بررسی کنید، ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌تری در مقایسه با آن گوشی آیفون اپل دارد و از یک دوربین فوق‌العاده و صفحه‌نمایشی بسیار خوب برخوردار است.
  • استیو جابز همیشه سعی داشت تا تمامی افراد بتوانند به سرعت به برنامه هایی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند پس از ۶ صفحه برنامه ای یا به اصطلاح منو طراحی نکرد و تمام برنامه ها در صفحات اسلایدی در کنار یکدیگر قرار می گیرند.
  • آیفون هر سال نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفته‌تر و مجهز‌تر می‌شود و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود تا رضایت کاربران را جلب کند و مشتریان خود را وفادار سازد.
  • نرخ ثبت ویدیوهای Full HD توسط دوربین این گوشی‌ هوشمند به ترتیب ۳۰، ۶۰، ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم‌بر‌ثانیه است.
اپل یک شرکت آمریکایی است با این حال کارخانه تولیدگوشی آیفون به دلیل پایین بودن هزینه ها و نیروی کار در چین قرار دارد. در کیفیت ساخت و ارزش خرید گوشی آیفون هیچ شکی نیست اما باید نگاهی به تکنولوژی بکار رفته درگوشی‌های اپلنیز بی‌اندازیم. صفحه نمایش باکیفیت رتینا و استفاده از لنزهای با کیفیت که حتی برای فیلمبرداری فیلم‌های کوتاه و فیلم‌های کم بودجه استفاده می‌شوند، نشان می‌دهد اپل می‌خواهد محصولاتش فراتر از یک گوشی ساده باشد. گذاشتن سه دوربین پشتی برای اپل سود بسیاری داشت، چون برخی دوست داشتند قیمت گوشی اپل 3 دوربین را بدانند که در طراحی جدید از آن استفاده شده بود اما اپل بسیار زودگوشی آیفون 13 پروخود را با دوربین 3 گانه معرفی کرد. گوشی های اپل دارای تنوع بسیار بالا در مدل های مختلف می باشند و هر ساله شرکت اپل سری جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار خود را وارد بازار گوشی های هوشمند می کند. نوسان قیمت ارز در ایران تاثیر مستقیم بر روی قیمت گوشی اپل دارد به طوری که قیمت ایفون 13 در زمانی سر به فلک کشید.

Apple iPhone 13 mini 128GB Mobile Phone

اپل برای «هوشمندتر شدن» گوشی‌های خود، در سال 2008، آیفون 3G را معرفی کرد که هم قابلیت اتصال به شبکه دیتای پرسرعت آن دوران را داشت و هم به دنیای سرگرمی، یعنی اپ استور متصل می‌شد. یک سال بعد، نوبت به رونمایی از iPhone 3GS رسید؛ دستگاهی که مقدار رم و ظرفیت حافظه داخلی آن نسبت به نسخه‌های قبلی، دو برابر شده بود و دوربین 3 مگاپیکسلی را در اختیار کاربر قرار می‌داد. حالا دیگر کاربران iOS می‌توانستند از سرویس‌های آنلاین مختلف استفاده کنند و از انواع سرگرمی و همچنین فضای ذخیره‌سازی مناسب، لذت ببرند.

http://businesset.ir

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری