خرید قاب گوشی سامسونگ جدیدترین مدل های 2023 سامیت کیس | funmobile

برای مجله خبری موبایل فانت کامل از گوشی خود، خرید گلس، محافظ صفحه و گلس لنز گوشی های موبایل سامسونگ را نیز به شما توصیه می کنیم. (نیازی به توضیح بیشتر نیست، شما از قبل از گرانی تعمیرات گوشی تاچ و ال سی دی مطلع هستید). یکی از پرفروش ترین قاب های گوشی های مختلف قاب های ترکیبی است که از ترکیب تی پی یو و فیبر کربن تولید می شوند. این گونه از محصولات گزینه مناسبی برای آن دسته از افرادی هستند که علاقه دارند اعضا قاب‌های خاصی استفاده کنند که در ترکیب رنگ های گوناگونی تولید شده‌اند. سابقه طولانی مدت و همچنین ضمانت اصالت کالا و داشتن نماد اعتماد باعث می‌شود تا کاربر با خیال آسوده بتواند خرید گوشی سامسونگ خود را از فروشگاه فونر انجام دهد. شما می‌توانید در حین حرکت یادداشت‌برداری کنید، اسناد ایجاد کنید، از صفحه‌نمایش تقسیم شده برای چندوظیفه استفاده کنید و حتی ویدئوهای درجه‌یک ضبط کنید.

http://businesset.ir

دوربین تله فوتوی پریسکوپی آن عملکرد فوق العاده ای دارد و برتری کاملی نسبت دوربین های پریسکوپی گوشی های سایر رقبا و هم رده ها به کاربر ارائه میدهد. از پلاستیک به رنگ های سفید ، خاکستری ، بنفش و سبز با نمای جلو که از جنس شیشه استفاده شده است و با توجه به وزن کم دستگاه یک گوشی کاربرپسند به حساب می آید . کمپانی سامسونگ از یکی دیگر از پرچمداران خود تحت عنوان اس 22 اولترا را در 9 فوریه ی سال 2022 رونمایی کرد.

گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A10s حافظه 32 رم 3 گیگابایت

اما همان‌طور که پیش از این گفتیم، بازار هدف سری M، هند و کشورهای خاور دور است و بنابراین این گوشی‌ها در مناطق نسبتا معدودی عرضه می‌شوند. در مقابل، سری A بین‌المللی‌تر است؛ به کشورهای بیش‌تری صادر می‌شود و بنابراین برای دستگاه‌های این خانواده، راحت‌تر می‌توان لوازم جانبی مناسب پیدا کرد. با اینکه شرکت سامسونگ بسیار بزرگ‌تر از اپل است و محصولات بسیار بیشتر و متنوع‌تری را وارد بازار می‌کند، اما گوشی‌های آیفون نیز از فناوری‌های بسیار پیشرفته و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. از آن‌جایی که فناوری گوشی‌های تاشونده، در حال حاضر بسیار جدید محسوب می‌شود، ماندگاری این گوشی‌ها خیلی مشخص نیست.

  • برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سامسونگمراجعه نمایید.
  • اولین گوشی سامسونگ با تکنولوژی GSM مدل SGH-100 بود که نتوانست آنچنان که باید در مقابل حریف های قدر خود از مدل های مختلفنوکیا و موتورلا دوام بیاورد، آن هم فقط به دلیل طراحی ضعیف تر نسبت به رقبا.
  • دستگاه تلفن همراه شما باید در تمام طول روز قابل‌استفاده باشد، بدون این که نگران تمام‌شدن باتری باشید.
ممکن است در بعضی از مناطق دنیا، جدیدترین گوشی‌های این برند با کمی تأخیر به مصرف‌کنندگان برسند اما به سختی می‌توانید جایی روی سیاره‌ی خاکی پیدا کنید که خرید این گوشی دشوار باشد. در روزهای آغازین معرفی گوشی‌های سری Galaxy Note، اندازه، مشخصات و طراحی این گوشی‌ها تفاوت زیادی با گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ داشت. معمولا، جدیدترین گوشی گلکسی نوت، بسیار مشابه جدیدترین گوشی گلکسی است ولی یک قلم الکترونیک که به S pen معروف است، همراه خودش دارد. در سال ۲۰۰۷، اپل از اولین آیفون خود رونمایی کرد که نوید بخش آغاز عصر گوشی‌های هوشمند بود. در همان زمان‌ها، شرکت سامسونگ یک سری گوشی سامسونگ را با سیستم‌های عامل متنوعی شامل سیمبین، ویندوز و … پیشرفت نمایشگرهای OLED انحناپذیر باعث شد تب تولید گوشی تاشونده در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بالا بگیرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy C7 دو سیم کارت

این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است. کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگ

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری