قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | funmobile

سودجویی برخی از فروشندگان موبایلهنگام فروش گوشی های سامسونگ ساخت ویتنام سبب شده است تا بسیاری از افراد به اشتباه فکر کنند مدل‌های ساخت ویتنام از کیفیت بالاتری بهره‌مند‌اند که تصوری کاملا اشتباه است. عواملی مانند نوع پردازنده، دوربین، باتری، نوع صفحه نمایش، پردازنده گرافیکی و امکانات مختلف نرم افزاری بر قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ تاثیرگذار است. قیمت انواع گوشی‌های Samsung با توجه به گستردگی مدل‌ها و عدم ثبات بازار تلفن‌های هوشمند، بسیار متغیر است. برای دریافت جدیدترین قیمت گوشی سامسونگ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید.

http://businesset.irگلکسی نوت 20 آخرین نسل از این خانواده به‌شمار می‌آید که در چهار نسخه‌ی Note20، Note20 5G، Note20 Ultra و Note20 Ultra 5G تولید شده است. از این میان Galaxy Note20 Ultra 5G قدرت و کیفیت بالاتری را به نمایش می‌گذارد و قیمت بالاتری هم دارد. این ویژگی، یکی از مهم‌ترین برتری‌های برند سامسونگ در مقایسه با رقبای خودش است. از آن‌جایی که سامسونگ یک برند کاملا بین‌المللی است، قطعات و لوازم جانبی آن به راحتی در تمامی نقاط دنیا در دسترس هستند.

  • ما در ادامه شما را با ویژگی‌های تعیین‌کننده انواع سری سامسونگ آشنا خواهیم کرد.
  • بنابراین اگر در سال 2022 به دنبال یک گوشی جدید هستید، در اینجا چیزی است که باید در مورد سری گلکسی A بدانید.
  • با گوشی های سری a سامسونگ، تجربه ایده آل از پردازش های روتین خود خواهید داشت و شما نخواهد کرد .
  • گوشی تاشو سامسونگ، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی میانرده سامسونگ، گوشی قلم دار سامسونگ، گوشی مقرون بصرفه سامسونگ را می توانید تهیه کنید.
  • همچنین شما را به بررسی‌ها و پیشنهادات فعلی راهنمایی می‌کنیم که به شما در پیدا کردن گوشی مناسب کمک می‌کند.

حسگرهای ۴۸، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی مجله خبری موبایل فان در بسیاری از پرچمداران سایر برندها به کار رفته است و این خود نشان از تأثیر شگرف سامسونگ در صنعت موبایل دارد. سامسونگ در سال‌های اخیر همواره در بالای جدول برترین تولیدکنندگان گوشی موبایل بوده است. دلیل این موضوع شاید این باشد که سامسونگ برای ساخت گوشی کمترین وابستگی را به سایر شرکت‌ها دارد.

تاریخچه برند سامسونگ

در آن زمان سامسونگ قبلاً یک تولیدکننده بزرگ در کره بود و 50 درصد از سهام کره نیمه‌هادی را خریداری کرده بود. الکترونیک تحت رهبری لی کان هی باقی ماند و چهار شرکت دیگر توسط پسران و دختران لی بیونگ – چول اداره می‌شدند. سامسونگ A52s را می‌توان از موفق‌ترین تولیدات این سری در سال 2021 دانست که توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد؛ این گوشی با نمایشگر Super AMOLED و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G قیمت بسیار مناسبی دارد و توانست بسیار محبوب واقع شود. در حال حاضر گوشی‌های سری A سامسونگ بهترین و محبوبترین گوشی‌های میان‌رده این برند هستند که در بین آنها A32 ،A52 و A71 بخوبی امتحان خود را پس داده‌اند و کیفیت بسیار مطلوبی دارند و در بین کاربران محبوبیت فراوانی بدست آورده اند. شما در این سایت با بررسی قیمت انواع گوشی Samsung می‌توانید محصول مد نظر خود را یافته و با خیال راحت و با ضمانت اصل بودن محصول آن را خریداری نمایید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 4G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

بخشی از این افزایش قیمت را می توان ناشی از تقاضایی دانست که به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان پاسخ به آن وجود نداشت . با این حال، قیمت ها در بازار موبایل آنقدر بالا رفته که نمی توان همه تقصیرها را به گردن تقاضای مشتریان انداخت . اصلی ترین و ترکیبی از چند نرم افزار موجود در کامپیوترها است که بستر اصلی جهت اجرای دیگر نرم افزارها و مدیریت سخت افزار را فراهم می کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13 ظرفیت 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری