خرید و قیمت گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG فروش ویژه مقداد آی تی | funmobile

این مجله خبری موبایل فان نسبت به نسل قبلی خود به‌روزرسانی‌های جالبی را دریافت می‌کند، از جمله سخت‌افزار داخلی سریع‌تر، باتری بزرگ‌تر و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتر. بنابراین، چه به‌دنبال امتحان کردن چیز جدیدی باشید، چه به دنبال آزمایش‌شده و واقعی باشید، گوشی‌های سامسونگ گلکسی گزینه‌ها و لوازم جانبی و هر چیزی که سامسونگ تولید می کند قطعاً یک نیاز به خصوص از شما را برطرف میکند. اما هیجان واقعی در اطراف گوشی سامسونگ به سبک طراحی نوآورانه آنها مربوط می شود. با گزینه‌های متعدد، می‌توانید گوشی‌های سامسونگ را با صفحه‌نمایش معمولی تک‌پنل یا تلفن‌های تاشو پیدا کنید. گوشی تاشو سامسونگ، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی میانرده سامسونگ، گوشی قلم دار سامسونگ، گوشی مقرون بصرفه سامسونگ را می توانید تهیه کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 ظرفیت 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت

شما در این صفحه می توانید روزانه لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ را دریافت کرده و تغییرات قیمت را در این صفحه مشاهده کنید. روش دیگر دریافت لیست قیمت موبایل های سامسونگ تماس با شماره های ثبت شده در سایت و دریافت لیست قیمت گوشی سامسونگ از کارشناسان فروش ما است. هر یک از این مدل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و گروه خاصی را هدف قرار می دهند.

Samsung Galaxy A22 4/128GB Mobile Phone

گوشی‌های اندرویدی از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند ولی هر شرکت تغییرات خاصی را به روی اندروید اعمال کرده و قابلیت‌های مختلفی را به آن اضافه می‌کند. همیشه یکی از برتری‌های آیفون‌ها به نسبت گوشی ‌های سامسونگ همین موضوع آپدیت نرم افزاری طولانی مدت در نظر گرفته می‌شد ولی حالا طی دو سال اخیر سازنده کره‌ای سیاست‌های خود را تغییر داده است. گوشی ‌های پرچمدار سامسونگ4 سال آپدیت نرم افزاری و 5 سال آپدیت امنیتی دریافت خواهند کرد و این عدد برای گوشی ‌های میان‌رده 3 سال آپدیت نرم افزاری و 4 سال آپدیت امنیتی خواهد بود. Galaxy S23 Ultra به شما این امکان را می‌دهد که با دوربین کاملاً با وضوح‌بالا در تلفن، عکس و فیلم بگیرید و به شما و تیمتان این امکان را می‌دهد تا با محتوای برند خود بهترین عملکرد شرکتتان را داشته باشید. طبق آخرین اعلام کمپانی سامسونگ تمامی گوشی های سامسونگ از بروزرسانی سه ساله اندروید بهره‌مند خواهند بود که خبر بسیار رضایت‌بخشی برای هواداران این برند محسوب می‌شود. سامسونگیک ابرشرکت کره‌ای است که در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت است؛ این کمپانی در سال 1938 به عنوان یک شرکت بازرگانی با سرمایه‌ای حدود 27 دلار توسط لی بیونگ تاسیس شد.

http://businesset.irهمانطور که گفتیم، سامسونگ هرساله طیف وسیعی از انواع گوشی‌های هوشمند را روانه بازار می‌کند، همین امر باعث شده تا همه با هر بودجه‌ای بتوانند موبایل مناسب خود را پیدا کنند. فقط کافیست کمی جستجو کنید تا مناسب‌ترین موبایل Samsung را با توجه به نیازهای خود را پیدا کنید. خرید یک گوشی باکیفیت کره‌ای با برند معتبر سامسونگ و قیمتی بسیار مناسب برای همه جذاب است. امروزه برند محصولات به خصوص محصولات دیجیتال برای کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد. به احتمال زیاد اگر سال‌های زیادی است که از یک برند استفاده می‌کنید و راضی هستید، انتخاب بعدی شما نیز از همان برند خواهد بود.

  • در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید.
  • گلکسی S22 اولترا بهترین و البته گران‌ترین گوشی سری S سامسونگ است و در رتبه‌های بعدی S22 پلاس و نسخه پایه‌ای S22 قرار می‌گیرند.
  • سپس شرکت‌های تابعه جدیدی مانند صنایع سنگین سامسونگ و کشتی‌سازی سامسونگ تأسیس شدند.
  • با اینکه از نظر خود شرکت سازنده، سری M پس از سری A دسته‌بندی می‌شود، اما تفاوت‌های فنی این دستگاه‌ها خیلی پررنگ نیست.
  • مدل‌های اقتصادی گوشی سامسونگ به‌‌راحتی می‌توانند بسیاری از نیازهای روزمره شما را برطرف کنند.

سامسونگ گوشی ‌های سری A را با هدف قیمت مناسب‌تر و رقابت با برندهای دیگر نظیر شیائومی و هواوی در بازار پرفروش گوشی‌ های میان رده عرضه کرده است. از بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 می‌توان به گلکسی A32 4G، گلکسی A32 5G، گلکسی A42 5G، گلکسی A52 4G، گلکسی A52s 5G و گلکسی A72 اشاره کرد. اگر به دنبال خرید گوشی از این سری هستید که ساخت سال 2022 باشد، گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 از آخرین محصولاتی هستند که سامسونگ به بازار عرضه کرده است. بدون شک، مکمل سخت‌افزار در گوشی‌ های اندرویدی بخش نرم‌افزار است که در تجربه کاربری افراد تأثیر به سزایی دارد.

گوشی گلکسی M52 سامسونگ 5G

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری