قیمت گوشی سامسونگ ️ خرید انواع گوشی سامسونگ samsung کالاتیک | funmobile

آخرین مجله خبری موبایل فان از گوشی‌های گلکسی، سری M است که برای مخاطبان جوان‌تر طراحی شده است. گوشی سامسونگ گلکسی M قیمت بالایی ندارد و مشخصات و طراحی آن شبیه گوشی‌های سری Galaxy A است. این گوشی‌ها معمولا نسبتا ارزان هستند و برای استفاده‌های روزمره، به خوبی کار شما را راه می‌اندازند. این گوشی‌ها برای دانش‌آموزان یا کسانی که مدام در سفر هستند و نمی‌خواند در صورت آسیب دیدن یا گم کردن گوشی خود، ضرر زیادی متحمل شوند، بسیار مناسب هستند.

  • این گوشی های موبایل، از نظر رنج قیمتی بسیار متفاوت بوده و برای اکثریت افراد با موقعیت های گوناگون از نظر اقتصادی، دستگاه های با کیفیت ارائه می دهد.
  • (نیازی به توضیح بیشتر نیست، شما از قبل از گرانی تعمیرات گوشی تاچ و ال سی دی مطلع هستید).
  • گوشی ‌های پرچمدار سامسونگ4 سال آپدیت نرم افزاری و 5 سال آپدیت امنیتی دریافت خواهند کرد و این عدد برای گوشی ‌های میان‌رده 3 سال آپدیت نرم افزاری و 4 سال آپدیت امنیتی خواهد بود.
  • و در حالی که سری گلکسی A بخش‌های مقرون به صرفه و میان‌رده را هدف قرار می‌دهد، سامسونگ در انتقال طرح‌ها از پرچمداران گلکسی اس به سری A کار بسیار خوبی انجام می‌دهد.
  • جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021 در سری S گوشی‌های Galaxy S21 Ultra، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 و گلکسی اس 21 FE هستند که در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک در بالاترین جایگاه قرار دارند.
از معروفترین سیستم عامل ها می توان به ویندوز، اندروید، مکینتاش و iOS اشاره کرد. بله این قاب‌ها کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارند و از صدمه زدن به گوشی جلوگیری می‌کنند. Galaxy Watch5 Pro را در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهند با حرکت دست به تماس پاسخ داد، به ایمیل‌ها به‌صورت خودکار پاسخ دهید و در حین حرکت بازخورد بی‌درنگ دریافت کنید.

http://businesset.ir

در ادامه سری های مختلف گوشی های سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم تا با مهم‌ترین ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها آشنا شوید. یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های گلکسی A در ایران، گوشی A71 است که دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است. قیمت گوشی گلکسی A71 در مقایسه با ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، بسیار رضایت‌بخش است. گوشی سامسونگ A21 با قیمتی تقریبا نصف قیمت A71، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد ولی فاقد توانایی اتصال به اینترنت 5G است. غیر از سه سری عمده‌ی گوشی های سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این شرکت سری‌های دیگری نیز دارد که هرکدام نقشی را در بازار بر عهده گرفته‌اند.

درباره سامسونگ

سری گلکسی اس سامسونگ اولین بار در 4 ژوئن 2010 عرضه شد و از آن زمان به بعد به خط تلفنی تبدیل شده است که بیشتر مردم در هنگام ذکر اندروید به آن فکر می کنند. سری A با ارائه ویژگی هایی که قبلاً به پرچمداران سامسونگ محدود شده بود با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر شروع شد. در حالی که به طور سنتی بر روی بخش میان رده متمرکز بود، سامسونگ در سال 2019 از شر سری های پایه Galaxy J خلاص شد و آنها را در مجموعه گلکسی A قرار داد. به عنوان مثال در قسمت فوق بیان کردیم که قاب های ژله‌ای جزو قاب های ساده به حساب می آیند که از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردارند. اما قاب طرح دار سامسونگ جزو قاب هایی به حساب می آیند که قیمت کمی بالاتری نسبت به قاب های ژله ای دارند.

سخن پایانی راجع‌به گوشی سامسونگ

این گوشی سبب شد که سامسونگ به راحتی، رقبای دیگر را در بازار گوشی‌های هوشمند، کنار بزند. در اواخر سال ۲۰۱۱، گوشی سامسونگ تقریبا ۲۴ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند را به خودش اختصاص داد و سهم گوشی‌های آیفون، ۱۵٪ از این بازار بود. همچنین برای افرادی که با گوشی خود بیشتر به گیمینگ مشغول هستند یا فیلم تماشا می‌کنند، صفحه نمایشگر با ابعاد بزرگتر و وضوح تصویر بالاتر پیشنهاد می‌شود تا چشمان آن‌ها دچار خستگی و مشکل نشود. علاوه بر این، لازم است هنگام خرید به ظرفیت حافظه رم و همینطور حافظه داخلی نیز توجه کرد تا بتوان به راحتی فایل‌های خود را ذخیره‌سازی کرد. در حال حاضر گلکسی M52 ارزش خرید بسیار زیادی دارد و با وجود قیمت مناسب از تراشه و صفحه نمایشی بسیار خوب استفاده می‌کند و شارژدهی مناسبی هم دارد. به طور کلی گوشی‌ های سری M از نظر آپدیت نرم افزاری و همچنین مقداری کیفیت ساخت بدنه شرایط ضعیف‌تری نسبت به سری A دارند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری