سری Galaxy A مرور گوشی‌های هوشمند سامسونگ ایران | funmobile

اخیرا، بعضی از گوشی‌های سری Galaxy A به پر فروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی دنیا تبدیل شده‌اند. این موضوع، به سامسونگ برای عرضه‌ی گوشی‌های خوب با قیمت‌های خوب‌تر، فشار وارد می‌کند. پیش از این، ساسونگ تقریبا به این بازار توجهی نداشت و بیشتر تمرکزش را روی تولید گوشی‌های گران قیمت گلکسی اس و گلکسی نوت قرار می‌داد. در دهه‌ای که گذشت، نمی‌توانید سالی را بیابید که در آن، سری گلکسی اس سامسونگ، حداقل یک نامزد در میان نامزدهای گوشی اندرویدی برتر سال نداشته بوده باشد. به علاوه، گوشی‌های این سری سامسونگ، معمولا همه‌ساله از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. این برند، هر سال، به غیر از این پنج سری، گوشی‌های دیگری را نیز وارد بازار می‌کند.

  • در واقع، این شرکت، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی تجاری در کشور کره‌ی جنوبی محسوب می‌شود و ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خودش اختصاص می‌دهد.
  • از گوشی‌های محبوب این سری نیز می‌توان به گوشی‌های M32، M12، M21s و M62 اشاره کرد.
  • علاوه بر این، لازم است هنگام خرید به ظرفیت حافظه رم و همینطور حافظه داخلی نیز توجه کرد تا بتوان به راحتی فایل‌های خود را ذخیره‌سازی کرد.

مجله خبری موبایل فان ‌های سری M در مقایسه با برادران سری A خود معمولا از نظر سخت افزاری و باتری بهتر هستند و برای مثال در گوشی مانند M51 شاهد باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بودیم. زمانی که یک گوشی‌ هوشمند چند سال آپدیت دریافت کند یعنی نرم افزار به روزی خواهد داشت و شما دیرتر به خرید گوشی جدید احساس نیاز می‌کنید و به همین دلیل هم این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد. M سامسونگ برای کاربرانی طراحی شده که زمان زیادی را در گوشی هوشمند خود صرف می‌کنند و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به عمر باتری فوق‌العاده طولانی نیاز دارند.

http://businesset.ir

چنان‌چه هنگام خرید گوشی های سامسونگ، نسخه‌ی دارای گارانتی را تهیه کنید می‌توانید از مواردی مانند اصل بودن گوشی و رجیسترشده بودن آن مطمئن باشید. اما اگر به هر دلیل خرید گوشی‌های موسوم به مسافری که به صورت غیررسمی وارد شده‌اند را ترجیح می‌دهید، بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید. برای اینکه بتوان از لحاظ کیفیت و کارایی گوشی فوق‌العاده پیدا کرد، توصیه می‌شود به سراغ گوشی‌های سامسونگ سری S ، Note و Z بروید.

بهترین قاب برای گوشی سامسونگ

در جدیدترین رابط کاربری سامسونگ شما میتوانید از مجموعه‌ای از کارهایی که قطعاً به کار شما در طول شبانه روز می آید استفاده کنید. سامسونگ قبل‌تر پرچمداران خود را تحت دو سری S و Note وارد بازار می‌کرد ولی این روند متوقف شد و آخرین بازمانده سری نوت یعنی نوت 20 اولترا در سال 2020 به بازار عرضه شد. پس از این گوشی سامسونگ تولید این سری را متوقف کرد و حالا در گلکسی S22 اولترا شاهد حضور قلم هستیم تا به نوعی جای خالی سری نوت احساس نشود. خود سازنده کره‌ای عنوان کرده که در آینده سری Z قرار است جای سری نوت را برای کاربران پر کند. یک اصل بسیار ساده که در مورد قیمت یک گوشی وجود دارد میزان موجودی آن در بازار کشور است.

تاریخچه سامسونگ

تصاویر در این گوشی روشن و زنده هستند و برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام یا سایر پلتفرم‌های اجتماعی عالی به نظر می‌رسند. J از انواع سری سامسونگ برای افرادی که می‌خواهند به‌سادگی از تلفن هوشمند خود برای ارسال پیامک، تماس، مرور و عکس‌گرفتن استفاده کنند عالی است. My Mobile به «ارسال آخرین مکان» بروید، می‌توانید دستگاه خود را روی نقشه ببینید و اگر مکان آن در حال حرکت باشد، هر 15 دقیقه یک به‌روزرسانی دریافت خواهید کرد. ویژگی‌های عالی دیگری نیز وجود دارد، مانند توانایی زنگ‌زدن تلفن شما با حداکثر صدا حتی اگر روی لرزش تنظیم شده باشد یا این که یک شماره تماس روی صفحه‌نمایش داده شود تا کسی که دستگاه را پیدا می‌کند بتواند با شما تماس بگیرد. شرکت سامسونگ در 1 مارس 1938 توسط لی بیونگ – چول به‌عنوان یک فروشگاه تجارت مواد غذایی تأسیس شد. او کسب‌وکار خود را در تائگو کره، با تجارت رشته‌فرنگی و سایر کالاهای تولید شده در شهر و اطراف آن آغاز کرد و آنها را به چین و استان‌های آن صادر کرد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری