قیمت گوشی سامسونگ 24 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | funmobile

به‌عنوان مثال، قیمت گلکسی Z Flip3 تقریبا با قیمت Galaxy S21 برابر است و از آن مهم‌تر، Galaxy Z Fold3 با اختلاف، گران قیمت ترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود؛ اختلافی که در صورت مجهز شدن این گوشی به قلم S Pen، از این هم بیش‌تر خواهد شد. برای برخی از کاربران، بالاتر بودن قیمت موبایل سامسونگ نسبت به برندهایی مانند شیائومی، هواوی و اوپو، توجیه‌پذیر نیست. اما کاربران حرفه‌ای می‌دانند که غول کره‌ای هزینه‌های زیادی را صرف تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های مختلف می‌کند؛ درحالی‌که اکثر شرکت‌های چینی از ایده‌ها و فناوری‌های کمپانی‌های دیگر الگو می‌گیرند. پس از این رویداد طوفانی، سامسونگ بیش از پیش به کیفیت تولیدات خود توجه نشان داد تا اینکه در سال‌های اخیر و به‌واسطه‌ی ظهور سیستم عامل اندروید، به بزرگ‌ترین برند موبایل جهان تبدیل شد. از آن‌جایی که سامسونگ قطعات و لوازم الکترونیکی متنوعی تولید می‌کند، لوازم جانبی متنوعی برای گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات مشابه دارد.

  • قاب گوشی سامسونگ پسرانه یا دخترانه، یا هر قاب طرح دار و فانتزی دیگری، معمولاً چیزی بیش از محافظت از گوشی شما در برابر ضربه انجام می دهد.
  • گوشی های هوشمند سامسونگ طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهند.
  • این افزایش قیمت در نمایندگی های این برند [که برخی از آنها همچنان در حال فعالیتند] نیز دیده می شود .

خرید گوشی سامسونگ به شما در کارهای گرافیکی کمک می‌کند تا تصاویری بسیار زیبا خلق کنید. با خرید گوشی موبایل سامسونگ با پردازنده های بهینه هیچ پردازشی را منتظر نخواهید بود. خرید گلس محافظ صفحه نمایش با کیفیت برای سامسونگ گزینه‌ای است که شما قطعاً به دنبال آن هستید.

http://businesset.ir

سامسونگ در سال 2019 یک گوشی هوشمند تاشو به نام گلکسی فولد را نیز معرفی کرد. سامسونگ برای اولین‌بار در سال 1969 با چندین بخش متمرکز بر الکترونیک وارد صنعت الکترونیک شد. در طول دهه 1970، این شرکت شروع به صادرات محصولات الکترونیکی خانگی به خارج از کشور کرد.

گوشی گلکسی اس 20 اف ای سامسونگ 5G

برای خرید گوشی سامسونگ بهتر است از جدیدترین مدل های گوشی هوشمند سامسونگ در بازار اطلاع داشته باشید تا کالایی که خریداری می کنید جدیدترین تکنولوژی های سال را داشته باشد. سامسونگ بزرگترین برند تولید کننده گوشی هوشمند اندرویدی است که محصولات آن هم در بازار جهانی و هم در ایران طرفداران زیادی دارد. کیفیت بالا، خلاقیت و نوآوری، تنوع مدل ها و قیمت های گوشی سامسونگ باعث شده این گوشی ها مشتریان زیادی داشته باشند و همواره مورد اعتماد کاربران باشند. چه به دنبال یک گوشی اقتصادی قابل اعتماد باشید چه قصد خرید بهترین پرچمدار سال را داشته باشید، سامسونگ همیشه در صدر گوشی هایی است که به شما پیشنهاد می شود. گوشی های Samsung این امکان را به کاربران می‌دهد، تا با استفاده از microSD حافظه داخلی گوشی خود را ارتقا دهند.

در بسیاری از رتبه بندی های بین المللی، هر مجله خبری موبایل فان موبایل های سامسونگ در میان بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار می گیرند. سامسونگ سالانه هم در رده اقتصادی هم میان رده و هم پرچم دار، گوشی های موبایل جدیدش را روانه بازار می کند. برای کار با هندزفری، بسیاری از هدست‌های بلوتوث می‌توانند مستقیماً به سامسونگ جدید شما متصل شوند.

گوشی سامسونگ سری S

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری