مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ SAMSUNG ️ نمایندگی فروش گوشی موبایل سامسو | funmobile

با مجله خبری موبایل فانتفاده از این فروشگاه می‌توان به مقایسه محصولات هم‌رده پرداخت تا بتوان بین آن‌ها یکی را انتخاب کرد و خریداری نمود. سپس با دسترسی به صفحه نظرات و انتقادات کاربران در مورد محصولات، می‌توانیم از آن‌ها جهت انتخاب و خرید محصول کمک و مشورت بگیریم. برای کاربرانی که ساعات طولانی از گوشی استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود هنگام انتخاب به باتری و ظرفیت آن دقت ویژه‌ای کنند تا بتوانند به‌سهولت وبدون نیاز به شارژر، آن را در طول روز به همراه داشته باشند.

در سال 1998 مدل SGH-600 با بهره گیری از عملکرد کم مصرف توانست موفقیت های زیادی را بدست آورد. تیم تحقیق و توسعه ی سامسونگ با بهره گیری از بازار جهانی و سلایق مردم توانستند در سال 2004 اولین گوشی نسل جدید سامسونگ را در هند معرفی کنند. در ابتدای ورود گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت ، منتقدان این گوشی‌ها را مورد تمسخر قرار می‌دادند. ایده‌ی ساخت یک گوشی بسیار بزرگ مجهز به یک قلم الکترونیک، ایده‌ای دیوانه‌وار به نظر می‌رسد اما سامسونگ این ایده را به بهترین شکل ممکن عملی کرد.

Samsung Galaxy A22 4/128GB Mobile Phone

با بهره‌گیری از این سرویس کارشناسان مرکز تماس موبایل از طریق اینترنت به گوشی کاربران متصل می‌شوند و مانند زمانی که گوشی را در دست دارند، می‌توانند مشکلات نرم‌افزاری دستگاه را تشخیص داده و برطرف کنند. گوشی های سامسونگ سری M که در ابتدا سامسونگ آن‌ها را به منظور رقابت در بازار کشور هند معرفی و عرضه کرد، حالا در دیگر نقاط دنیا، از جمله ایران، نیز وجود دارد. در حال حاضر گوشی‌های سری S یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های شرکت سامسونگ به شمار می‌آیند. به‌عبارتی دیگر سامسونگ با تولید مدل‌های مختلف طیف وسیعی از سلایق را پوشش داده و همین موضوع نیز تبدیل به بزرگ‌ترین نقطه قوت آن در بازار گوشی‌های هوشمند شده است.

http://businesset.ir

باتری‌های طولانی‌مدت و شارژ سریع آن‌ها می‌توانند شما را حتی در حال حرکت با شارژرهای قابل حمل وصل نگه دارند . بسیاری از گوشی‌های گلکسی سامسونگ قابلیت عکاسی با چند لنز را نیز ارائه می‌کنند تا بتوانید خاطرات خود را با تصاویر باکیفیت ثبت کنید. در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند.

سری اس گوشی سامسونگ

جدیدترین گوشی های سری z سامسونگ که به بازار آمده اند گلکسی زد فیلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 هستند. گوشی های سری M سامسونگ گوشی های میان رده تا اقتصادی سامسونگ هستند که نسل جدید گوشی های سری J قدیمی به حساب می آیند.امکانات و کیفیت قطعات مصرفی درگوشی های سری ام نسبت به سری A پایین تر و به همان نسبت قیمت آن ها نیز کمتر است. هر دو مدل دارای یک دوربین چهارگانه هستند که دارای سنسورهای نسبتاً بی استفاده برای عکاسی ماکرو و اطلاعات عمق است. سامسونگ اکنون تنظیماتی را با دوربین های زاویه باز، فوق عریض و تله فوتو در سری S ارائه می دهد.

  • پس از گذشت مدتی، سامسونگ با ارائه گوشی‌هایی با قیمت مناسب و امکانات بالا، توانست بازار گوشی تلفن همراه را در دست بگیرد و به انتخاب اول خریداران تبدیل شود.
  • سامسونگ اکنون تنظیماتی را با دوربین های زاویه باز، فوق عریض و تله فوتو در سری S ارائه می دهد.
  • Miracast، از جمله جدیدترین تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ کار می‌کند.
  • این تراشه‌ها، معمولا قابلیت‌های ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند.
  • حتی می توانید محافظ صفحه نمایش سامسونگ را پیدا کنید متناسب با هر مدلی که شما ترجیح می دهید فراتر از طراحی، گوشی های گلکسی ویژگی های متعددی را ارائه می دهند.
  • برای مشاهده قیمت انواع گوشی سامسونگ و خرید آنها می توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری