قیمت گوشی سامسونگ آپدیت امروز 24 بهمن ایسل | funmobile

شرکت هوآوی در سال ۲۰۲۰، تنها مدت کوتاهی توانست عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند را از سامسونگ بگیرد ولی این برتری هوآوی خیلی دوام نداشت. در حال حاضر، وقتی صحبت از گوشی‌های اندرویدی باشد، گوشی سامسونگ را می‌توان پادشاه گوشی‌ها دانست. در سال ۱۹۸۸ اولین گوشی سامسونگ وارد بازار شد گوشی SH-100 همانند دیگر گوشی‌هایی بود که در دهه‌ی ۱۹۸۰، ظاهری زمخت با یک آنتن داشت. متاسفانه، این گوشی فروش خوبی نداشت و ساسونگ راه سختی را برای بازگشت به بازار و رقابت با برند موتورولا طی کرد. ما در اینجا هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی‌های سامسونگ بدانید، برای شما توضیح خواهیم داد. با خواندن این مطلب تا تصمیم‌گیری در رابطه با خرید گوشی سامسونگ برای شما راحت‌تر خواهد شد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت

تمامی گوشی های سامسونگبه‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند و کمپانی سامسونگ برای کارایی بهتر، گوشی های خود را به رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی One UI روانه بازار می‌کند. معمولاً آپدیت گوشی‌های سامسونگ به‌صورت مرتب و منظم از طرف این کمپانی عرضه می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین سامسونگ قول داده از سال 2020 به بعد تقریبا برای همه‌ی گوشی‌های خود، پشتیبانی 3 ساله آپدیت نرم‌افزاری و ساپورت 4 ساله به‌روزرسانی امنیتی را در نظر بگیرد. با انتخاب گوشی های سری M، کم‌ترین مزیتی که نصیب‌تان می‌شود، باتری با ظرفیت بالا و عمر طولانی است. سامسونگ با هدفی مشخص شروع به طراحی و تولید سری M کرده و تمام تلاش خود را می‌کند که قیمت تمام‌شده‌ی این دستگاه‌ها را پایین نگه دارد. بنابراین اگر قصد خرید یک موبایل اقتصادی از برندی معتبر را دارید، حتما نگاهی به این سری از گوشی های سامسونگ و مدل‌هایی مانند M12، M22، M32 و M52 بیندازید.

http://businesset.ir

سری ای گوشی سامسونگ جز میان رده های این برند شناخته می شود، هدف از تولید این نوع میان رده ها توسط سامسونگ این است که هر کس با هر بودجه ای بتواند یک گوشی سامسونگ کارآمد داشته باشد. خط تولید این سری از گوشی های سامسونگ با توجه به رویکرد آن ها بسیار پر رونق و شلوغ بکار خود ادامه می دهد، اولین گوشی سری ای سامسونگ گلکسی، Samsung Galaxy Alpha (SM-G850x) بود که در سال 2014 معرفی شد. با اینکه در ابتدای کار فروش این گوشی ها بسیار کم بود اما آن ها قصد عقب نشینی از تجارت موبایل را نداشتند. کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند.

  • مورد بعدی، شبیه گوشی‌های تاشونده‌ی قدیمی است و وقتی که باز می شود، ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی پیدا می‌کند.
  • این قاب از جنس TPU است نرم و منعطف است و به دلیل قابلیت ارتجاعی و انعطاف بالایی که دارد آنتی شوک است و جلو ضربه را هم به خوبی می‌گیرد.
  • گوشی های پایین رده سامسونگ، قیمت مناسب تر و البته امکانات پایین تری نسبت به میان رده ها و پرچمدارهای سامسونگ دارند .
در نظر گرفته شده برای آن، قابلیت های بی شماری را در اختیار کاربران می گذارد. این دستگاه دارای 2 نسخه ی اروپایی و جهانی می باشد که چیپست به کار رفته در نسخه ی اروپایی از نوع اگزینوس 2200 و چیپست به کار رفته در نسخه ی جهانی آن از نوع اسنپدراگون می باشد. کاربرد های این دستگاه نز نسبت به گوشی های هم رده ی آن، بسیار متنوع و جذاب است. بالاخره در تاریخ 10 آگوست سال 2022، سامسونگ از گوشی جدید خود به عنوان یکی از جذاب ترین گوشی های تاشو رونمایی کرد. بخش دیگر را می توان ناشی از افزایش حدود ۲۰۰۰ تومانی قیمت دلار نسبت به سال گذشته دانست .

قیمت انواع گوشی سامسونگ به چه صورت است؟

بدون شک می‌توان بزرگ‌ترین رقیب مجله خبری موبایل فان سامسونگ را شرکت اپل دانست؛ البته نباید دیگر شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌ شیائومی و ال جی را فراموش کرد زیرا این برندها نیز در طی سالیان اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند. پیش از اینکه به امکانات منحصربه‌فرد گوشی‌های سامسونگ اشاره کنیم، اطلاعاتی درمورد تاریخچه این شرکت را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار می‌دهیم. سامسونگ در تولید طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی، از جمله لوازم خانگی، دستگاه‌های رسانه دیجیتال، گوشی‌های هوشمند، تراشه‌های اختصاصی و سیستم‌های یکپارچه تخصص دارد.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری