جالباسی و جاکفشی کلاسیک classic-سیب چوب

برای دکوراسیون های مدرن باید از مدل های مدرن و ساده استفاده کنید که در عین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند . این مدل ها دارای تنوع رنگ زیادی هستند و می توانید آنها را در رنگ دلخواه خریداری کنید ، رنگ جاکفشی باید با رنگ سایر وسایل دکوراسیون داخلی منزلتان ست و هماهنگ باشد تا دکوراسیون زیباتری داشته باشید . | سرویس دکوراسیون –با شروع زندگی آپارتمانی و کوچک شدن خانه‌ها و فضا‌های داخلی قابل دسترس، چیدمان صحیح و منظم وسایل اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

جاکفشی دیواری

در ادامه این مطلب تعدادی از این مدل های جاکفشی و جالباسی زیبا را مشاهده می کنید. یکی از وسایلی که برای دکوراسیون منزل ضروری به نظر می رسد، جا کفشی و جالباسی است که مدل های متنوعی دارد. مدل های جاکفشی و جا لباسی را می توانید با توحه به دکوراسیون منزل خود، مدرن و یا کلاسیک انتخاب کنید. در جاکفشی کلاسیک بعضی از قسمت‌ها مانند پایه‌ها و لبه‌ها دارای انحنا هستند. موضوع دیگر که باعث تفاوت جاکفشی کلاسیک از سایر جاکفشی‌ها می‌شود تزئینات ایجاد شده بر روی درب‌‌ها است، اين تزئینات شامل طرح‌های گل و نقش و نگاری هستند که معمولا به صورت جداگانه ساخته و بعد بر روی درب‌ها چسبانده می‌شود. اینکه این چیدمان‌ها بر روی درب به چه صورتی نصب شود کاملا متفاوت استو بستگی به سلیقه شخصی و دکوراسیون داخلی دارد.

جاکفشی تک درب کوچک مدل ستاره

کفش‌ها اولین پوششی هستند که هنگام ورود به خانه از بدن جدا می‌شوند، در نتیجه باید در همان محیط ورودی جایی برای قرار دادن آنها تا استفاده مجدد وجود داشته باشد. تنها فاصله شما با دریافت خدمات، ثبت سفارش رایگان و مذاکره با همیاران متخصص هوم سرویز خواهد بود. به راحتی می توانید با بهترین و کارآزموده ترین افراد در زمینه درخواست خود ارتباط برقرار کنید و از نرخ های رقابتی وتعرفه قیمت سرویس هامطلع شوید. خدمات پشتیبانی هوم سرویز از ابتدای ثبت سفارش تا انتهای کار پشتیبان شما خواهد شد. شما می توانید جا کفشی چوبی مدل تمام چوب آن را انتخاب کنید یا اینکه سفارش ساخت جا کفشی نشیمن دار را بدهید.

همچنین ممکن است تمام جاکفشی کلاسیک به رنگ طلایی باشد؛ هم زمینه و هم تزیینات. این مدل هم بین کسانی که به طلایی علاقه دارند و در چیدمان خانه از این رنگ استفاده کرده اند، پیشنهاد خوبی است. شما می توانید طرح و مدل جاکفشی را انتخاب کنید و طراحی و ساخت جاکفشی چوبی را به متخصصان حرفه ای و باتجربه تیم هوم سرویز بسپارید. بهترین مکان برای قرار دادن جا کفشی، ورودی خانه است؛ اما اگر فضای ورودی خانه شما کوچک است، می توانید آن را در بیرون خانه خود قرار دهید. همچنین می توانید جاکفشی های توکار یا مورب را سفارش دهید که فضای کمی را اشغال می کنند.

  • هر خانه‌ای می‌تواند متناسب با دکوراسیون و فضای موجود بهترین جاکفشی را در منزل خود داشته باشند.
  • این گونه طرح ها و نقش ها و سبک چیدمان و نصب آن ها بر روی درب نیز در مدل های مختلف کاملا متفاوت می باشد.
  • در ورودی خانه باید یک جاکفشی جدید و شیک قرار داده شود زیرا اولین چیزی که هنگام ورود به خانه مشاهده و استفاده می شود جاکفشی است که می تواند تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل داشته باشد .
  • این مدل جا کفشی ظاهری بسیار ساده دارد و برای قرار دادن انواع کفش مناسب و دارای طرح و رنگ‌بندی متنوعی است و شما طبق سلیقه خودتان و متناسب با دکور خانه می‌توانید رنگ آن را انتخاب کنید.
در تصاویر زیر مدل های مختلف جا کفشی برای زیر پله را مشاهده می کنید که اغلب از جنس چوب می باشند. در میان انواع مدل جا کفشی، نوع ایستاده از بیشترین تقاضا برخوردار می باشند که دلایل زیادی برای آن وجود دارد. از مهم ترین دلایل برای انتخاب این نوع جا کفشی، استفاده بهینه از فضا جاکفشی مینیمال می باشد. در زندگی امروز که خانه ها بسیار کوچک و آپارتمانی شده اند، برای نظم بخشیدن به محیط و استفاده درست و مناسب از فضا می توان از انواع جاکفشی های ایستاده استفاده نمود. این مدل جاکفشی از چند طبقه تشکیل شده و در انواع چوبی، فلزی و ام دی اف و گاها پلاستیکی تولید میشوند.

جالباسی و جاکفشی کلاسیک classic-سیب چوب

عوامل دیگری مانند ابعاد و متریال استفاده شده در جاکفشی نیز بر قیمت نهایی آن تأثیر‌گذار هستند. اگر در این بین باز هم سبک و مدل مورد نظرتان را پیدا نکردید، جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا فروشگاه‌های معتبر امکان تولید جاکفشی با توجه به سلیقه و نیاز شما را فراهم کرده‌اند. کافی است طرح مورد نظرتان را برای آن‌ها ارسال کنید تا به بهترین شکل جاکفشی مورد نیازتان را تولید کنند.

این سری از محصولات معمولا دارای نقوش و حکاکی های بسیار چشم نوازی هستند و شما را از تزئینات پرزرق و برق بی نیاز می کند. انتخاب جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده برای آپارتمان هایی که با کمبود فضا مواجه هستند یکی از بهترین گزینه ها محسوب میشود. این مدل جاکفشی مدرن و شیک یا در طرح های کلاسیک ارائه میشوند و در برخی از مدل ها نیز آینه کاری استفاده میشود. چند مورد از جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده آینه دار را در ادامه می توانید مشاهده کنید. یکی از وسایل ضروری که جزئی از دکوراسیون منزل محسوب شده جاکفشی می باشد که معمولا در سبک ها و مدل های متنوعی در بازار موجود بوده و برای تمامی سلیقه ها و انواع دکوراسیون ها طراحی شده و در دسترس می باشد. انواع تجهیزات و تزیینات بکار رفته در هر کدام متفاوت بوده و همین امر باعث تمایز و دسته بندی آن ها شده است.

توسط مجتبی شکوری

مجتبی شکوری